۱۳۸۹ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

ایرانیان خارج از کشور چگونه می توانند به رفع فیلترینگ اینترنت در ایران کمک کنند؟

ایرانیان آلمان، ایرانیان آمریکا، ایرانیان کانادا، ایرانیان سوئد، ایرانیان فرانسه، ایرانیان انگلستان، و همگی ایرانیان سراسر دنیا به غیر از ایران!
به راحتی می توانید به مردم در بند فیلترینگ اینترنت در داخل ایران کمک کنید تا از شر فیلترینگ اینترنت رهایی یابند، اگر بخواهید!

1- با خرید یک هاست و دامین و راه اندازی فیلتر شکن شخصی تحت وب (بسیار کم هزینه و کاربردی)
در این روش با خرید هاست و دامین و نصب اسکریپت های جدید و بهینه شده برای دور جدید فیلترینگ در ایران می توانید فیلترشکن شخصی خود را راه اندازی کنید و بر روی آن رمز عبور قرار دهید و آن را در اختیار دوستان داخل ایرانتان قرار دهید تا بهره برداری کنند. برای راه اندازی فیلتر شکن شخصی این مطلب را مطالعه کنید.

2- تبدیل کامپیوتر خانگی خود به فیلترشکن (کاملا رایگان)
در این روش با نصب برنامه سایفون بر روی کامپیوتر خانگی خود که به اینترنت آزاد و بدون فیلتر متصل است می توانید به دوستان داخل ایران خود اینترنت بدون فیلتر عرضه کنید تا از آن لذت ببرند. روش کار با برنامه سایفون را از اینجا مشاهده کنید.

3- خرید یک سرور اختصاصی ویندوز و نصب برنامه VPN iPIG روی آن و ارائه خدمات VPN رایگان (نسبتا هزینه بر)
در صورتیکه یک سرور اختصاصی یا VPS ویندوز در اختیار داشته باشید یا بخرید می توانید به صدها نفر خدمات استفاده از نوعی از VPN به نام iPig Vpn را بدهید که در ایران به هیچ وجه قابل مسدود شدن نیست. برای این منظور راهنمای راه اندازی iPig Vpn بر روی سرور ویندوز را مطالعه کنید.

شاید بگویید به من چه!
یا چرا باید این هزینه را من بکنم؟
یا مگر پولم را از سر راه آورده ام؟
و مباحثی از این قبیل!
ولی این را بدانید که رسیدن به آزادی آنقدر سود دارد که این پولها به پایش تک ریالی هم حساب نمی شود. چون قانون اول آزادی در دنیای امروز به ارمغان آوردن اقتصاد خوب است. تمامی ممالکی که آزادی مطلق دارند مردمانشان در رفاه و آسایش مطلق زندگی می کنند.
تصمیم با خود شماست.
اندکی هزینه کردن برای رسیدن به نعمت آزادی و اقتصاد در ایران سرزمین پدری و مادریتان، یا تحمل همیشگی عذاب احمدی نژادی!

۴ نظر:

تونل گفت...

دوست عزیز من متاسفانه اکانت بالاترین ندارم وگرنه این روش کم هزینه را برای همه توضیح میدادم ولی خلاصه بگویم اینکه باصرف هزینه حداقل 30 دلار و خرید یک روتر مناسب می توان یک VPN راه انداخت. کافی است در گوگل کلمه DDWRT را جستجو کنید. در واقع DDWRT یک Firmware مجانی مبتنی بر لینوکس است که می تواند امکاناتی به روتر ارزان قیمت شما اضافه کند که تنها در روتر های گرانقیمت یافت می شود. از جمله این امکانات می تواند به پشتیبانی از نرم اقزار OpenVPN و SSH port Forwarding اشاره کرد. به همین منظور وبلاگی هم ایجاد کرده ام که متاسفانه هنوز وقت نکرده ام طریقه استفاده از این روش را توضیح دهم. در صورتیکه خواستید با من در این زمینه تبادل نظر کنید لطفا بر روی وبلاگ برای من نظر بگذارید.

ناشناس گفت...

This sounds wonderful.
please put a video tutorial on how to do this. I know some folks want to do this, but they are very visual....

Please if you don't mind!

Great job.

Unknown گفت...

daneshjouhaie kharej az keshvar mitoonan username o passworde service e vpn e daneshgaheshuno be dustashun too iran bedan!

ناشناس گفت...

misheh syphon ro az radio farda download kardaa...