۱۳۸۹ اسفند ۱۵, یکشنبه

غرب ستیزی ممنوع! ای دوصد لعنت بر آنکس که می گوید ایران استقلال دارد چون با آمریکا رابطه ندارد!

لینک کوتاه برای تبلیغ: http://bit.ly/gharb

یکی از کثیف ترین اندیشه هایی که در ذهن افراد عقب مانده در جهان سوم وجود دارد این است که باید به کلی با آمریکا قطع رابطه کرد و مدام در حال پریدن به آمریکا می باشند. معنی استقلال را هم به آن می دهند! ولی آنقدر شعور ندارند که بفهمند اگر قطع رابطه با کشورهای جهان برابر استقلال است خب اکنون کره شمالی مستقل ترین کشور جهان است! آخر نادانی تا به کجا!؟

ای کودنی که مدام می گویی مرگ بر آمریکا و نه به آمریکا! امروز نداشتن رابطه با آمریکا یعنی سقوط مکرر هواپیمای روسی! یعنی اتومبیل بی کیفیت تو جاده ها! یعنی کامیون چینی بلای جان مردم! یعنی اینترنت دایال آپ با سرعت لاک پشت! یعنی دستگاه های مخابراتی بدون کیفیت چینی، یعنی بیمارستان بدون دستگاه MRI، یعنی آزمایشگاه پزشکی بدون دستگاه های تشخیص بیماری های خطرناک، یعنی اتاق عمل با داروی بیهوشی چینی و مرگ بیماران، یعنی هزاران هزار بدبختی دیگه که الان مردم کشور ما مجبورند باهاش دست و پنجه نرم کنند! و تو مسئول همه این جنایت ها هستی!

ای بی خرد! آمریکا فقط یک کشور نیست! آمریکا 50 ایالت دارد که هر ایالتش به اندازه یک کشور مانند فرانسه ارزش و دستاورد برای بشریت داشته و دارد!
قطع رابطه با آمریکا یعنی قطع رابطه با 50 کشور بزرگ دنیا!
آیا میفهمی این چیزها را؟!

تمام قدرتهای دیگر جهانی نظیر کل کشورهای اتحادیه اروپا، روسیه، چین و هند با داشتن بیش از 3 میلیارد جمعیت کره زمین، نمی توانند به اندازه آمریکا تولید علم و دانش و تسهیلات برای رفاه بشر داشته باشند و نتوانسته اند هم که تابحال بکنند!

90 درصد چیزی که ما از آن به عنوان زندگی در قرن 21 نام می بریم مخترعش آمریکا هست! برق، تلویزیون، رادیو، ضبط صوت، تلفن، موبایل، صفحه نمایش کریستال مایع (ال سی دی)، کامپیوتر، لپ تاپ، اینترنت، ایمیل، ماهواره، آسمان خراش، دستگاه فتوکپی، نوار ویدئو، ماشین تایپ، دستگاه خودپرداز، کشتی بخار، اتومبیل، تراکتور، موتور الکتریکی، داروی ضد سرطان، شاتل فضایی، ایستگاه فضایی، هواپیما، راکتور هسته ای، ایربگ ماشین، صنعت انیمیشن، سیستم بارکد، ماشین حساب، مدار مجتمع، کریدیت کارد، صنعت فیلم، دوربین عکس برداری، قوطی نوشیدنی!، دربازکن، ماشین ظرفشویی، ماشین لباس شویی، ماشین چمن زنی، یخچال، استیل، تفلون، مهندسی ژنتیک، گیتار الکترونیک، شلوار جین!، لیزر، لامپ، لامپ فلورسنت، رژ لب!، کرم ضد آفتاب، بلندگو، میکروفون، دستگاه MRI، دستمال کاغذی، چیپس سیب زمینی!، پارک متر، مقوا، صندوق پول شمار، تیغ ریش تراشی، ماشین ریش تراش، ماشین درو، ریموت کنترل تلویزیون، دهان بند طبی، هفت تیر، شکلات، داروی ضد بارداری، مداد رنگی، پوشک بچه!، درب گردان، آسانسور، موشک، پله برقی، پشم شیشه، چنگک لباس، اجاق مایکروویو، اجاق گاز برقی، نی آشامیدنی، نایلون، لاستیک ماشین، چسب نواری، دستگاه تصفیه آب، سوپر مارکت، چای یکبار مصرف، خرس عروسکی، چراغ راهنما، ترانزیستور، بازی های ویدئویی، قرص ویاگرا!، ساعت مچی دیجیتال، زیپ شلوار! و هر آنچه که شما آنرا به عنوان دستاورد بشری می شناسید و فکرش را بکنید توسط مردم و دانشمندان این کشور اختراع شده و به همه دنیا هم عرضه شده است! هیچ خساستی هم برای عرضه آن به همه دنیا به خرج نداده اند و همه دانش های خود را به ملل دیگر هم گشوده اند!
امروز دانشگاه های آمریکا از همه کشورهای دنیا، دانشجو دارد و به همه کشورهای دنیا با آغوش باز خدمات علمی و فرهنگی می دهد! خودت را به خواب نزن! پنبه را از گوشهایت بیرون بکش و واقعیت خدمت های علمی آمریکا به جهان را کمی مطالعه کن!

لیست اختراعات مهم جهان و کشورهای سازنده آنها را را در لینک زیر نگاه کن تا بفهمی آمریکا یعنی چه!

آقا و خانمی که می گویی مرگ بر آمریکا تو کدامین وسیله را برای راحتی بشریت تابحال اختراع کرده ای که چنین اشتباه فاحش بزرگی را مدام تکرار میکنی؟!

انصافا ما برای چه نباید با این 50 کشور متحد که نامش آمریکاست رابطه داشته باشیم!

آخرین نمونه از این تفکر عقب مانده را در سخنان آقای عطا‌ء الله مهاجرانی می توان دید که زحمت کشیده اند درفشانی کرده اند و گفته اند:
عطا‌ء الله مهاجرانی در سخنرانی اخیرش در دفاع از اصلاح در برابر انقلاب به دو تفاوت میان ایران و مصر اشاره می کند: یک - استقلال ایران در برابر وابستگی مصر به آمریکا و دوم - عدم فساد اقتصادی خامنه‌ای در برابر فساد مبارک و خانواده‌اش. او در مورد خامنه‌ای می گوید: "خود من که از آغاز انقلاب در مجلس بودم و در دولت بودم و آیه الله خامنه ای را می شناسم به عنوان منتقد ایشان اقرار می کنم که یک نقطه‌ی خاکستری حتی نه تاریک در زندگی اقتصادی ایشان و خاندانشان نمی شود پیدا کرد." ایشان راه آینده را اصلاح طلبی دانست که ممکن است باتوجه به پیشینه تاریخی استبداد در ایران سالهای سال طول بکشد .
استفلال ایران در برابر وابستگی مصر به آمریکا! خب مرد مومن که چه شود؟! همین مصری که شما می گویی وابسته به آمریکاست، تمام اقتصادش بر پایه توریست است. توریست را هم هواپیما به داخل کشورش می آورد. حال فرض کنیم مصر هم استقلال از نوع جمهوری اسلامی داشت و یک لنگش پیش چین دراز بود و لنگ دیگرش هم در روسیه باز، آنوقت با سالی چند بار سقوط هواپیماهای روسی در مصر کدام احمقی حاضر میشد به این کشور سفر کند؟!

همین قیام اخیر مردم مصر و تمام کشورهای عربی توسط اینترنتی رقم خورد که آمریکا به بشریت عرضه کرد! تمام سایت های اینترنتی بزرگ آمریکایی نظیر فیس بوک، توئیتر و یوتیوب بودند که این انقلاب ها را پشتیبانی کردند وگرنه با آرمانهای امام راحل 5000 سال دیگر هم در این کشورها حرکتی صورت نمی گرفت!

یا جناب بنی صدر، نخستین نخست وزیر جمهوری اسلامی، اکنون پس از 30 سال از زندگی در خارج از کشور، همچنان به مردم ما، کشور آمریکا را یک لولوی بزرگ در وب سایت و مصاحبه هایش آدرس می دهد! و رابطه نداشتن با غرب را معادل استقلال بیان می کند!
 
از این دست سیاستمداران کم دانش و بی خرد ما زیاد داریم که سیاست های غلط ستیز با غرب را در کشور ما پیاده کرده اند و چوبش را هم مردم ما خورده اند!

جمهوری اسلامی بر اثر حماقت رهبران مریض فکرش، رابطه ما را با 50 ایالت متحد آمریکا، و همچنین کشورهای پیشرفته اروپایی قطع کرده است و در عوض تا خرخره ما را در باتلاق چین و روسیه فرو برده است!

پرسش اصلی این است:
آیا ما ایرانیان در قرن بیست و یکم، به تکنولوژی پیشرفته غربی نیاز نداریم؟! آیا ما هواپیمای نظامی و غیر نظامی پیشرفته، کشتی های مدرن اقیانوس پیما، متروی پیشرفته نمی خواهیم؟ آیا اینترنت پر سرعت، لپ تاپ و تبلت، کامپیوترهای پر سرعت، علوم و فن آوری های روز و مدرن، تجهیزات مخابراتی پیشرفته، تجهیزات آزمایشگاهی فیزیک و شیمی مدرن، دستگاه های تشخیص پزشکی بیماری ها، داروهای ضد سرطان، تبادل استاد و دانشجو با بهترین دانشگاه های جهان، مسافرت بدون ویزا به کشورهای مهم جهان و ... نمی خواهیم که با غربی های صاحب این دستاوردهای مدرن در حال جنگ و دعوا و خودزنی هستیم؟!

ما نسل جدید ایرانیان باید این معادله را بر هم بزنیم و رابطه قدرتمندی با این کشور بزرگ و پیشرفته برقرار کنیم. این بدین معنی نیست که کشور خود را به آنها بفروشیم. این بدین معناست که می خواهیم روابط سالمی همانند رابطه کشورهای کره جنوبی، سنگاپور، مالزی و ژاپن با آمریکا و اروپا داشته باشیم. بیایید در همه جا غرب ستیزی را کنار بگذاریم و سیاست مردم شرق آسیا را که با آشتی با نیروی غرب کشورهایشان را طلا گرفته اند و 100 درصد برای خودشان استقلال و آزادی واقعی هم دارند را دنبال کنیم!

هر کدام از کشورهای کره جنوبی، سنگاپور، مالزی و ژاپن هم که با آمریکا روابط خوب و قوی دارند، یکصد هزار برابر جمهوری اسلامی و کره شمالی که با آمریکا و اروپا (جهان غرب) قطع رابطه و دشمنی دارند استقلال و اقتصاد و شرف و رفاه و آبرو و حیثیت دارند!

- ای اسلام گرای افراطی که مدام شعار مرگ بر آمریکا می دهی و آمریکا را نفی می کنی، همان میکروفونی که در آن عربده میکشی مخترعش آمریکاست! بلندگویی که عربده کشی تو را پخش می کند اختراع آمریکاست! باور کن! در ضمن اذانی که در مساجد شما روزی 5 بار با میکروفون و بلندگو و آمپلی فایری که اختراع آمریکایی هاست پخش می شود را فراموش نکن!

- ای وبلاگ نویس عرزشی که مدام در وبلاگت در حال پریدن و فحش دادن به آمریکا هستی! صفحه کلیدی که با آن عبارت مرگ بر آمریکا را تایپ می کنی مخترعش یک آمریکاییست! وبلاگی که در آن به آمریکا فحش میدهی در خاک آمریکا سرورش میزبانی می شود!

- ای سردار سپاهی که ادعا میکنی 8 سال جنگ با عراق چنین و چنان کردی! دو عملیات هوایی مهم ایران انجام داد که صدام را زمینگیر کرد. یکی عملیات کمان 99 و دیگری عملیات اچ-3 که هر دوی این عملیات های بزرگ با فانتوم های آمریکایی که شاه ایران از آمریکا خریده بود انجام گرفت! وگرنه با آفتابه ساخت امام که این جنگ 8 روزه به نفع عراق پایان می گرفت! انصافا اگر این فانتوم ها نبودند، صدام با کشور ما چه ها که نمی کرد! خداوکیل فکرش را که میکنم تنم می لرزد! اگر فانتوم ها نبودند کشور ما اکنون یک غنیمت جنگی در دست عربها می بود! شوخی نیست باور کن!


 
 
 
 جنگنده بمب افکن های فانتوم نیروی هوایی ارتش ایران ساخت آمریکا
عملیات کمان ۹۹
در این عملیات از جنگنده–بمب‌افکن‌های اف-۵ و اف-۴ برای بمباران و شکاری رهگیرهای اف-۱۴ برای محافظت از هواپیماها، و بوئینگ ۷۴۷ و بوئینگ ۷۰۷ برای سوخت‌رسانی و سی-۱۳۰هرکولس برای جمع‌آوری اطلاعات الکترونیکی برای مشخص کردن محل پایگاه‌های موشکی استفاده شد که همگی ساخت کشور آمریکا بودند. کمان ۹۹ بزرگ‌ترین عملیات تاریخ نیروی هوایی ایران و عملیاتی موفق بود و باعث برتری هوایی ارتش ایران در ماه‌های آغازین جنگ شد.
- ۴۸ فروند هواپیمای جنگنده بمب‌افکن F5E آمریکایی ارتش ایران از پایگاه هوایی تبریز به پرواز درآمدند و پایگاه هوایی موصل عراق را در هم کوبیدند.
-۴۰ فروند هواپیمای جنگنده بمب‌افکن F5E آمریکایی ارتش ایران از پایگاه هوایی دزفول به پرواز درآمدند و پایگاه هوایی ناصریه عراق را در هم کوبیدند.
- ۱۶ فروند هواپیمای جنگنده بمب‌افکن فانتوم آمریکایی ارتش ایران از پایگاه همدان به پرواز درآمدند و پایگاه هوایی کوت عراق را در هم کوبیدند.
- ۱۲ فروند هواپیمای جنگنده بمب‌افکن فانتوم آمریکایی ارتش ایران از پایگاه بوشهر به پرواز در آمدند و پایگاه هوایی شعیبه عراق را در هم کوبیدند.
- ۱۲ فروند هواپیمای جنگنده بمب‌افکن فانتوم آمریکایی ارتش ایران از پایگاه همدان به پرواز درآمدند و پایگاه هوایی الرشید عراق در نزدیکی بغداد را بمباران کردند.
- هواپیمای جنگنده بمب‌افکن فانتوم آمریکایی ارتش ایران از پایگاه بوشهر به پرواز در آمدند و فرودگاه بغداد و پایگاه شمالی حبانیه را در غرب بغداد را در هم کوبیدند.
برای این عملیات جمعاً ۳۸۰ نفر از پرسنل نیروی هوایی با ۲۰۰ فروند جنگنده بمب‌افکن آمریکایی به پرواز در آمدند. در این روز نیروی هوایی ارتش ایران با ۳۰۰ پرواز عملیاتی باعث شدند ارتش عراق در به‌کارگیری نیروهایش دچار مشکل شود و با از دست دادن آزادی عمل، نیروی زمینی خود را بدون پشتیبانی هوایی در صحنه نبرد در مناطق اشغالی ایران، به حال خود رها کند. منبع: ویکی پدیا
 
 عظمت و شکوه فانتوم های آمریکایی ارتش ایران را در این تصویر به تماشا بنشینید!
عملیات اچ-3
عملیات اچ-۳، که از آن به عنوان حمله به اچ-۳ نیز یاد می‌شود، یکی از عملیات‌های هوایی در جنگ ایران و عراق بود. طی این عملیات فانتوم‌های آمریکایی نیروی هوایی ارتش ایران در تاریخ ۴ آوریل ۱۹۸۱ (۱۵ فروردین ۱۳۶۰) پایگاه هوایی الولید را در غربی ترین نقطه عراق در مرز مشترک عراق و اردن بمباران کردند و آنرا منهدم ساختند. در این عملیات بیش از ۴۸ هواپیمای عراقی که بیشتر آنها بمب افکنهای روسی (میگ ۲۳، سوخو ۲۰، تییو ۱۶، تییو ۲۲) بودند از بین رفتند. در تاریخ ۴ آوریل، ۶ فروند جنگنده آمریکایی اف-۴ E و ۲ فروند جنگنده اف-۴ D ارتش ایران با کمک دو فروند هواپیمای سوخت‌رسان بوئینگ ۷۴۷ و بوئینگ ۷۰۷ ساخت آمریکا موفق شدند از مرز هوایی سوریه با عراق وارد محدوده هوایی عراق شده و این عملیات را موفقیت‌آمیز به انجام برسانند. این عملیات از لحاظ فنی یکی از پیچیده ترین عملیات‌های هوایی جهان به شمار می‌رود.
عراق می‌خواست برای جلوگیری از شکست حَصر آبادان و شکست در جبهه‌های جنگ با ایران از هواپیماهای استراتژیک خود برای بمباران جبهه‌های ایران استفاده کند که با حمله فانتوم های آمریکایی ارتش ایران به پایگاه اچ-۳ در غرب عراق بیش از هشتاد درصد این تجهیزات از بین رفت.
واقعا انسان حیرت می کند از این همه حماقت در افتادن ایران در جمهوری اسلامی با آمریکا! زمانی که کشورمان را در طی جنگ 8 ساله با عراق، توسط شکاری بمب افکن های آمریکایی نجات دادیم! آمریکا کشوری که بیش از یک میلیون ایرانی نخبه و ثروتمند پناهنده بعد از انقلاب را در خود جای داده است و بعد از ایران، دومین کشور در جهان است که جامعه ایرانیان را در خود جا داده است و در واقع دومین کشور محل زندگی ایرانیان، آمریکاست!

واقعا متاسفم! شرم بر سیاستمدارانی که بر طبل استقلال با تعریف رابطه نداشتن با غربی ها می کوبند!

هر جوری برای شما حساب کنم رابطه با آمریکا برای مردم ایران نفعش هزار برابر ضررش هست و چون کشورهای چین و روسیه به دلیل حماقت جمهوری اسلامی در کشور ما منافع استراتژیک دارند، لاجرم شما حقوق بگیران حکومت، باید سنگ مخالفت با آمریکا را به سینه بزنی و خسارتش را هم باید مردم بیچاره ایران بدهند!

ای بسیجی، ای سپاهی، ای ارزشی، ای بی خردی که مدام دشنام میدهی به آمریکا و کشور ما را با کشورهای بزرگ غربی بی خود و بی جهت وارد بازی های بسیار خطرناک کرده ای! برو جلوی آیینه یک نگاهی به خودت بنداز و حداقل از انبوه افرادی که در این 32 سال به خاطر حماقت رهبران جمهوری اسلامی و پشتیبانی شما جانشان را در حوادث گوناگون هوایی و زمینی از دست داده اند خجالت بکش و شرم کن! این مردم لایق بهترین ها بودند ولی شما آنها را فدای چین و روسیه کردید!

۸ نظر:

شيلا گفت...

قربان حلق تو كه همه حرفهاي من از توش درآمد ... مرسي ، مرسي ، مرسي ... بازم بگو ...

ناشناس گفت...

خیلی عالی بود دوست خوب
موفق باشید

Nader گفت...

واقعا احسنت بر شما! حرف دل من را زدی! فقط آدمهای بی سواد و بی خبر از همه جا از خسارتی که غرب ستیزی به کشور و خودشون وارد می کنه بی خبرند. آدمهای جهان دیده و دانشمند به خاطر این تفکرات و سیاستهای احمقانه در کشور تاسف می خورند.

آراد گفت...

مطلب خیلی جالبی بود.
اتفاقاً من دیروز داشتم دو ساعت با همکار عراقیم در این مورد بحث می کردم. خلاصه گفته ایشون این بود که ایران یک کشور اسلامیه که جلوی آمریکا و اسراییل وایساده و احمدی نژاد و خامنه ای برخلاف شیوخ عرب کوچکترین فساد مالی ندارند و ایران یک کشور نمونه است. نمیدونی اولش میخواستم دودستی همه موهام بکنم از این همه حماقت و کج فهمی.

ناشناس گفت...

راه عملي براي شروع اعتصابات
بابا! جون هركي دوست دارين اين مطلب رو به بالاترين برسونيد. من كه اكانت ندارم.
من خيلي به اينكه اعتصابات چطوري بايد شروع بشه فكر كردم.
يه بار يه نفر نوشته بود بيايد ايستگاههاي مترو رو قفل كنيم تا تهران قفل بشه.
يادمه روز يكشنبه بعد از انتخابات تقلبي 22 خرداد مردم توي ميدون كاج، دور ميدون ماشيناشونو نگه داشته بودن و بوق مي زدن.
امروز صبح كه مي رفتم سر كار، ترافيك سنگين حاصل از تصادف چندتا ماشين باعث شد بيست دقيقه ديرتر از هميشه برسم.
همه اينا من رو به اين نتيجه رسوند كه مي تونيم اعتصابات رو با قفل كردن سيستم حمل و نقل تهران اول صبح هر روز درست وقتي همه مي خوان برن سر كار شروع كنيم. اگر ما بتونيم سيستم حمل و نقل رو قفل كنيم و حداقل نصف افراد هر شركت دو سه ساعت ديرتر به محل كار برسن(در صورتيكه مصر به رفتن سر كار باشن) شروع اعتصابات كليد خورده.
براي قفل كردن شهر، پيشنهاد مي كنم اول صبح حدود 6 به بعد هركي ماشين داره با ماشينش راه بيفته تو خيابون و با سرعت كم الكي تو خيابونا بگرده. مخصوصا اطراف ميدونهاي مركزي شهر و ميدونهايي كه همينطوريش هم بار ترافيكي بالايي دارن. اگه مثلا فقط حدود 50 تا ماشين با سرعت كم تو ميدون انقلاب حركت كنن كلي به ترافيكش اضافه مي كنن. همينطور ميدونهاي ديگه شهر.
افراد پياده هم ميتونن مترو رو قفل كنن. به اين شكل كه بين چندتا ايستگاه پر تردد الكي رفت و آمد كنن. اين بار مترو رو اينقدر سنگين ميكنه كه مسافرا نمي تونن سر موقع به سر كارشون برسن.
اين يعني كمك به اعتصاب بدون هيچ هزينه اي. اين وسط اگر فرصتي بدست اومد هم مي تونيم شعار بديم و كاملا جو رو به دست بگيريم. اگر اين سيستم موفق عمل كنه و چند روز ادامش بديم تهران و بالطبع كل كشور فلج ميشه و اين همون نتيجه ايه كه ما با اعتصاب كردن مي خوايم بگيريم.
من چون خودم اكانت بالاترين ندارم مجبور شدم اين مطلب رو اينجا بذارم شايد به بالاترين برسه و پخته تر بشه و عملي بشه

ناشناس گفت...

دلم خنک شد آفرین به درک و شعور و حق شناسی تو دوست عزیز. حرف دل خیلیا رو زدی، آدم باید حق نشناس باشه که از این همه دستاورد یک کشور استفاده کنه و از امکانات رفاهی شون بهره ببره و عوض تشکر طلبکار باشه و آخرشم بگه مرگ بر آمریکا! بدون شک این یعنی نمک نشناسی که خصلت آدمای پررو و بی شرمه.

ناشناس گفت...

یکی‌ نیست به این آقایان بگه اگه انقدر از غرب بدتون میاد گوه میخورین وقتی‌ مریض میشین آنتی‌بیوتیک مصرف می‌کنین!
نکنین آقا، مگه نمیخواین ۱۰۰% مستقل باشین؟
نکنین تا ملت زود تر از شرتون خالص بشه!

ناشناس گفت...

وابستگی با رابطه متفاوت است . کسی که میگه استقلال داره یعنی وابطه به کشور خاصی نیست و یا زیر سلطه نیست .
اکنون حتی کشوری با گستردگی ایالات متحده نمی تواند بدون رابطه با سایر کشورها به کار خود ادامه دهد . وجود رابطه خوب با سایر کشورها یک اصل اساسی در مدیریت یک کشور است . و این هیچ ربطی به وابستگی ندارد .