۱۳۹۰ مهر ۸, جمعه

راهنمای سریع و آسان تشخیص کشورهای پیشرفته از کشورهای عقب مانده

امروزه سران کشورهای زیادی ادعای پیشرفته بودن خود را دارند و حتی برخی از آنها ادعا می کنند که آنقدر پیشرفته شده اند که می توانند دنیا را هم مدیریت کنند! اما از آنجایی که عصر ما دوران ظهور دجالان و دروغگویان بزرگ است، در اینجا روش بسیار ساده ای را معرفی خواهیم کرد تا زمانیکه قدم به یک کشور فرضی گذاشتید بدون اینکه تحت تاثیر پروپاگاندای دولت آن کشور قرار بگیرید، متوجه شوید که آیا آن کشور، کشورِ پیشرفته ایست یا همه حرف های سیاست مداران آنها تماما یک بلوف سیاسیست و آن کشور، کشور عقب مانده ایست، اما سیاست مدارانش می کوشند با جوسازی و تبلیغات دروغین کشورشان را نزد مردم آن کشور و مردم جهان پیشرفته نشان دهند.
پروپاگاندا در لغت به معنای تبلیغات است و در معنای اصطلاحی عبارت است از: كوشش برای ترویج نظرات خاص سیاسی از طریق بیان گزارش‌های غیر واقعی به قصد تأثیرگذاشتن بر ذهن مخاطب و ترغیب به رفتار خاص. این عمل بوسیله دولت‌ها و احزاب و گروه‌ها صورت می‌گیرد و هدف اصلی آن جهت‌دهی افكار عمومی و القاء اندیشه‌ها و افكار خاص و مقبولیت بخشی عملكردها در نزد توده‌های مردم و افكار جهانیان است.
کلید راهنمای سریع شناخت کشورهای پیشرفته در یک نگاه:
انگورداران موقع آبیاری باغ انگور خود، همیشه برای آنکه بفهمند آیا کارگر باغ همه کرت های انگور را به اندازه کافی آب داده است یا نه، تماما به انتهای کرت های انگور و میزان ارتفاع آب در انتهای کرت ها توجه می کنند. توجیهشان هم این هست که اگر ارتفاع آب در انتهای هر کرت تا سطح کرت بالا آمده و خیس شده باشد، نتیجه آن است که همه قسمتهای ابتدایی و وسط آن کرت کاملا سیراب شده است!
چقدر این توجیه برای یافتن سریع اینکه یک کشور پیشرفته است یا خیر، به کار ما می آید!
با توجه به مثال بالا، امروزه کشورهایی پیشرفته هستند که در آنها بودجه های زیادی خرج مسائل به ظاهر بی اهمیت و ناچیز شده باشد. آن هم مواردی که همیشه در انتهای لیست توجه قرار می گیرند. امروزه در تمامی کشورهای پیش رفته جهان بی اهمیت ترین چیزها هم با بودجه های کلان آبیاری شده و سیراب شده اند.

چرا توجه به موارد پیش پا افتاده برای تشخیص پیشرفته بودن یک کشور مورد حائز اهمیت ویژه هست؟
چون زمانی که بودجه برای کارهای ابتدایی و در ظاهر بی ارزش، فراوان رسیده باشد و آن کارها به نحو احسنت اجرا شده باشند، نتیجه می توان گرفت در آن کشور کارها و امورات بزرگ و پایه ای و حیاتی دیگر نیز به درستی انجام شده است که کار به موارد بی اهمیت هم رسیده است.
در نتیجه در چنین مملکتی بنیان بسیاری از امور بر درستی چیده شده و همه چیز سر جای خودش به صورت مرتب مشغول خدمت رسانی به شهروندان در راستای لذت بردن آنها از زندگی است.

در زیر برای نمونه به چند تست آسان برای شناسایی سریع کشورهای پیشرفته اشاره می کنیم:

1- در تمامی کشورهای پیشرفته دنیا توالت های عمومی با بهترین امکانات ساخته می شوند.
مخصوصا توالت های عمومی در جاده های بین شهری. کشوری که بودجه هایش آنقدر زیاد بوده که مدرن ترین توالت های عمومی را برای مردمش ساخته صد درصد بهترین پل ها و تونل ها و مترو ها و جاده ها و فرودگاه ها و امکانات رفاهی دیگر را هم برای مردمانش تامین کرده است که بودجه برای ساخت چنین توالت های عمومی مدرنی به اندازه کافی آورده است.
توالت مردانه در پارک دانشجوی تهران:
سرویس توالت یک مسجد:
سرویس غیر بهداشتی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی اهواز:
این توالت های ایرانی که در بالا می بینید را مقایسه کنید با یک توالت عمومی در سوئیس:
و همچنین یک توالت عمومی باشکوه! در لندن:
پس اگر در کشوری قدم گذاشتید که در آن توالت های عمومی شیک و مدرن و زیبا، بدور از بوی تعفن و کثافت به وفور دیده می شد بدانید که آن کشور کاملا مدرن و پیشرفته است که کار به ساخت چنین توالت هایی در آن رسیده است.

2- در تمامی کشورهای پیشرفته دنیا جوی آب خیابان ها کاملا تمییز و بدور از کثافات و لجن و بوی بد هستند.
جوی آب کنار خیابان از آن مواردیست که در کشورهای عقب افتاده توجه به آنها اصلا محلی از اعراب ندارد اما در کشورهای پیشرفته کاملا به آنها توجه می شود، چون محل گذر روزانه تمام شهروندان است و اگر بوی کثافت و تعفن از آنها بیرون بزند با سلامت جسمی و روانی شهروندان بازی می کند.
پس اگر در خیابان های کشوری قدم گذاشتید و جوی آب کنار خیابان های آن کثیف و متعفن نبود بدانید آن کشور دارای سیستم پیشرفته ای بوده است که کار به ساخت چنین جوی آب های تمییز و روان و بدور از بوی گند رسیده است!

این مثال آنقدر عالی است که عکس آن هم کاملا صدق می کند:
اگر در کشوری قدم می زدید که بوی گند و تعفن از بیشتر جوی آب های کنار خیابان های آن بیرون می آمد، بدانید که این بوی تعفن از سیاست و فرهنگ و مذهب و هر چیز دیگر آن کشور نیز به مشام می رسد!

3- در کشورهای پیشرفته دنیا حیوانات دارای راحت ترین زندگی هستند.
مملکتی که در آن حیوانات آرامش دارند، دولت مردانش آنقدر آسایش برای انسان ها فراهم کرده اند که نوبت به حیوانات آن دیار هم رسیده است!
در کشور ما برای ختنه سوران بچه، ازدواج، به دنیا آمدن فرزند، خرید ماشین، خرید خانه، شکستن طلسم، عید قربان، مکه رفتن، عمره رفتن، زیارت کربلا و مشهد رفتن و ... گوسفندان را بیخود و بی جهت قربانی کرده و حیف و میل می کنند:


دردناک تر آنکه در کشور ما بیشترین گوسفند برای دفع بلا قربانی می شود، در صورتی بیشترین حوادث ناگوار در کشور ما اتفاق می افتد و هیچ کدام از آن گوسفند ها هم نمی توانند با کشته شدن جلوی این حوادث را بگیرند!

تازه این عمل را هم در مدارس با نام فرهنگ اشاعه می دهند!:
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش برای اولین بار طی مراسمی دانش آموزان و معلمان مدرسه راهنمایی دخترانه شهید خدادادیان شهر بابک با ذبح گوسفندان و قرائت دعا به استقبال عید سعید قربان رفتند:
در این مراسم که مدیر آموزش و پرورش، رئیس اداره ارشاد اسلامی و اعضاء شورای آموزش و پرورش و دبیران آموزشگاه حضور داشتند. حجت الاسلام مؤمنی مدیر آموزش و پرورش هدف از برگزاری این مراسم را آشنایی دانش آموزان با مراسم و مناسک حج ابراهیمی، سلامتی و تعجیل در ظهور آقا امام زمان(عج) و ترویج فرهنگ خیرات ذکر کرد و پیرامون فلسفه حج و عید قربان مطالبی ایراد نمود!
علاوه بر این در سیاست هم از قربانی کردن گوسفندان برای کوباندن مشت محکم به دهان دشمنان استفاده می کنند:
عکس: قربانی گوسفند برای سلامتی احمدی نژاد از شر دشمنان داخلی و خارجی!
و با آن چهره خیابان ها را تبدیل به مناطق جنگ زده می کنیم:
تصاویری از کثافت کاری مردم ما در ملا عام!:
انتقال فرهنگ حیوان آزاری از نسلی به نسل دیگر:ترکمن صحرا:
به هر کسی هم که این موضوع را گوشزد کنیم می گوید نگاهی به آبگوشت ناهارت بیانداز!واقعیت این است که کشتار در کشتارگاه ها با قربانی کردن این گوسفندها برای مقاصدی نظیر عروسی و ختنه سوران و حاجی خوران به هیچ وجه متوقف نمی شود و سر جای خودش برقرار است. و تنها اتفاقی که می افتد این است که این حیوانات قربانی رسوم مزخرف و خرافات قرون وسطایی برخی مردم ما می شوند. نوعی حیوان آزاری مقدس!
به خنده کثیف این پیرزن نگاه کنید چگونه از آزردن این حیوان دارد لذت می برد!:

انجمن حمایت از حیوانات استرالیا: ارسال دام زنده برای عید قربان ظلم به حیوانات است.
انجمن حمایت از حیوانات ارسال دام زنده (گوسفند) را به کشورهای خاورمیانه برای عید قربان را عملی ضد انسانی دانست و گفت بسیاری از این حیوانات در شرایط بسیار سختی روزهای متوالی در سفرند و به صورت بسیار وحشیانه و درحالیکه کاملا هوشیارند گردنشان بریده میشود. این کار نه تنها عملی کاملا ضداخلاقی است بلکه هیچ سودی نیز به همراه ندارد.
موارد نقض حقوق حیوانات در کشور ما بی شمار است:

- گربه ایرانی معروف ترین نوع گربه در دنیاست و با قیمت های گزافی در دنیا خرید و فروش می شوند. اما وضعیت گربه های ساکن ایران بسیار اسفناک است و اگر زیر ضربات دمپایی و سنگ و تفنگ بادی بچه محل ها نمیرند حتما ماشین ها آنها را زیر خواهند گرفت تا بمیرند:

- یوزپلنگ های ایرانی شاید تعدادشان به سختی به 100 عدد برسد. اما روز نیست که آمار تلف شدن این حیوانات ساکن ایران را در اخبار روزنامه ها نخوانیم:

مادر دو توله یوزپلنگ کشته شده در توران که بر اثر حادثه رانندگی در جاده تهران - مشهد کشته شده بودند یک روز پس از مرگ آنها در همان منطقه و در حالی که در جستجوی فرزندانش سرگردان بود در حادثه ای مشابه کشته شد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه پروژه بین المللی حفاظت از یوزپلنگ، این یوزپلنگ ماده یک روز پس از کشته شدن توله هایش در شب جمعه هفته گذشته در منطقه عباس آباد توران در جاده تهران – مشهد، خود را به محل حادثه رساند تا توله های سه ماهه اش را بیابد، اما این جستجوی بی حاصل نتیجه ای نداشت و او نیز خود به سرنوشت توله هایش دچار شد.بیشتر بخوانید 1 ... بیشتر بخوانید 2 ... بیشتر بخوانید 3

تصویری از یک یوزپلنگ ایرانی کشته شده که چند ایرانی غیور دست و پایش را لابد به قصد خنده و تفریح بریده اند!!!:
قتل فجیع دو قلاده خرس قهوه ای در سفیدکوه
خرم آباد - خبرگزاری مهر: مرگ فجیع دو قلاده خرس قهوه ای در لرستان در حالیکه روند انقراض خرسها در زاگرس به نقطه هشدار رسیده در روزهای اخیر دوستداران محیط زیست را در شوک فرو برده است. به گزارش خبرنگار مهر در خرم آباد، شکار گونه های منحصر به فرد حیات وحش در زیستگاههای بی نظیر زاگرس متاسفانه با روند افزایشی رو به رو است که مقابله با این روند نیازمند همکاری همه دستگاهها با محیط زیست می باشد. انتشار فیلم و تصاویری از قتل و کشتار دو قلاده خرس قهوه ای به طرز تاسف باری در منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد موجب جریحه دار شدن احساسات دوستدارن محیط زیست شده است.
شکارچیان زبان حیوانات بی پناه را بریدند!
در فیلم هایی که شکارچیان از عمل خشونت بار خود تهیه کرده اند پس از قتل این دو قلاده خرس آنها اقدام به بریدن زبان خرس ماده و توله آن می کنند که انتشار این فیلم ها در قالب بلوتوث در سطح جامعه موجب نگرانی دوستداران حیات وحش شده است.
قضیه بسیار وحشتناک تر از آن چیزیست که فکرش را بکنید:
وضعیت زندگی دردناک گنجشک های ایرانی در تصاویر بالا را با زندگی شیک و مدرن گنجشک ها در کشورهای اروپایی مقایسه کنید!!!:

می بینید چه جالب زندگی حیوانات در ایران هم شبیه زندگی انسان ها در ایران است و همیشه با تلفات شدید همراه است!پس هرگاه دیدید در کشوری به حیوانات ارزش می گذارند و آنها را به عناوین مذهبی و سرگرمی و غیره آزار نمی دهند و محل پرورش آرام و بی سر و صدایی برای زندگی آنها هست، بدانید آن کشور، کشوریست که مردمان در آن لذت بی نهایت از زندگی خویش می برند که کار به آسایش حیوانات هم رسیده است. مملکتی که حیوانات در آن آرامش ندارند محال است که انسانهایش در آرامش باشند و متعاقب آن، آن کشور، کشورِ پیشرفته ای باشد! محال است.

4- در کشورهای پیشرفته دنیا، عامه مردم پای ثابت سینما و کنسرت و تئاتر رفتن هستند.
اصولا عامه مردم زمانی وقت برای سینما رفتن و کنسرت دیدن و تماشای تئاتر دارند که زندگی مادی شان مرفه باشد! (امیدوارم یاد جمله ای معروف از دهان شخصی منحوس نیافتاده باشید!)
پس در هر کشوری که دیدید مردم عادی صف های طویل را به جای صف شیر و گوشت و پنیر، در سینماها و تئاترها و کنسرت های موسیقی بسته بودند، بدانید آنجا مملکت پیشرفته و آبادیست که کار مردمانش به اینجا رسیده است.

5- مردم کشورهای پیشرفته در خیابان آب دهان و بینی خود را پرت نمی کنند.
این مورد بالاترین سطح شعور و فرهنگ سازی در یک کشور را می رساند. کشوری که در آن مردمان به این سطح از شعور و فرهنگ رسیده اند که خیابان و پیاده روی محل عبور دیگران، جای انداختن آب دهان و بینی نیست مسلما بسیاری از ناهنجاری های فرهنگی دیگر را برای خود حل کرده که به اینجا رسیده است. و صد البته دولتشان برای رسیدن به این درجه از شعور و آگاهی بین مردمان، هزینه های هنگفتی را برای این فرهنگ سازی خرج کرده است.
پس اگر در خیابان های کشوری قدم می زدید و به هیچ وجه در آن آب بینی و دهان انسانی پیدا نکردید، بدانید شما در حال قدم زدن در خیابان یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا هستید!

6- زنان کشورهای پیشرفته لباس های با رنگ شاد می پوشند و رنگ های تیره در آنها کمتر دیده می شود.
در اینباره من حرفی نمی زنم و قضاوت را بر عهده خود شما می گذارم:
رد خور ندارد شما کشور پیشرفته ای را در دنیا پیدا کنید که بالای 80 درصد زنان آن کشور لباس های مشکی بپوشند! محال است.
پس اگر کشوری را دیدید که در آن زن ها لباس های شاد و رنگارنگ پوشیده و آراسته و مرتب هستند بدانید آنقدر برای فرهنگ آن کشور برنامه ریزی شده و پول خرج کرده اند تا به این مرحله رسیده اند. پس 100 درصد در موارد حیاتی و زیر بنایی دیگر هم به چنین موفقیت هایی رسیده اند و آن کشور پیشرفته و آبادی است.

7- وجود تیر برق در خیابان و کوچه ها!
اصولا وجود تیرهای سیم کشی برق در خیابان ها و کوچه ها یکی از نشانه های بارز آن است که شما به یک کشور عقب افتاده وارد شده اید! چرا که شما در کشورهای پیشرفته چنین صحنه هایی که سیم های برق در خیابان درون هم پیچیده باشند را ملاحظه نمی کنید چون سیمهای برق از زیر زمین کشیده شده اند و نیازی به هوا کردن صدها هزار تیر برق در خیابان ها و کوچه های کشورهای پیشرفته نیست!


موارد این چنینی برای بررسی صحت ادعای سران یک کشور در پیشرفته بودن آن کشور بسیار زیادند.

مواردی نظیر:
- درصد افرادی که به اینترنت پر سرعت بالای 1 مگ دسترسی دارند،
- تعداد کتابخانه های عمومی در شهرها،
- تعداد پارک های مخصوص کودکان در شهرها،
- متوسط تعداد صندلی های کنار هر خیابان برای استراحت،

یا این پرسش ها که:
- آیا دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم پر سرعت در همه خیابان های شهرها مقدور است؟
- آیا مجتمع های مسکونی در آن کشور همگی دارای استخر، سالن بدن سازی، زمین تنیس و سالن مطالعه در درون خود هستند؟!
- آیا دیوارهای شهرهای آن کشور تمییزند یا مملو از کاغذ های تبلیغاتی پاره ای هستند که بر روی آنها چسبانده شده اند؟
و ...

این موارد در کشورهای عقب مانده موارد کاملا بی اهمیتی هستند که در کشورهای پیشرفته بی نهایت حائز اهمیت هستند و می توان از این تست های آسان برای بررسی سریع اینکه بفهمیم آیا واقعا یک کشور پیشرفته است یا خیر، به کار ببریم و گول حرف های مفت سیاست مداران دغل باز دروغگوی دجال بی شرف را نخوریم!

۴ نظر:

mostafa گفت...

خیلی لینک جالبی بود مخصوصا اون تیکه های گربه سانان و قربانی برای رفع بلا و در کل مطلب بسیار زیبایی بود.

توالت های تکنولوژی پیشرفته در ژاپن گفت...

یکی از تمییز ترین مردم جهان که تمییزی توی ذاتشونه ژاپنی ها هستن.
حرفه ای ترین توالت های فوق پیشرفته جهان را هم ژاپنی ها دارند.
این ویدئو ها را ببینید تا با طرز کار این توالت های پیشرفته موسوم به High tech toilets آشنا بشوید:
http://www.youtube.com/watch?v=gJazvumHNyk&feature=fvw
و این یکی که شاهکار ساخت توالت عمومی در ژاپن هست ببینید و لذت ببرید:
http://www.youtube.com/watch?v=MRYxvpgkqYI
این هم ببینید:
http://www.youtube.com/watch?v=_wam0f6Qm8c
این هم خالی از لطف نیست دیدنش:
http://www.youtube.com/watch?v=Cf8G5SzsSsw
فردای آزادی ایران باید همه شهرامون را مجهز به تکنولوژی های پیشرفته کنیم.
فقط یک دولت مردمی با یک همت بلند میخواد.
پولش را داریم. اگه نداشتیم جمهوری اسلامی نمیتونست این همه آشوب توی کشورهای منطقه ایجاد کنه و فقط سالی دو میلیارد دلار معادل دو هزار میلیارد تومن به حامد کرزای تو افغانستان بده. حالا نصرالله حزب الله و فلسطینی ها و عراقی ها و یمنی ها و غیره بماند.

تولبار جنبش سبز گفت...

سلام دوستان و همرزمان عزیز
خسته نباشید
لطفا لینک به تولبار جنبش سبز را به آدرس ذیل تغییر دهید.
آدرس قبلی منقضی شده است.
http://jonbeshsabz.toolbar.fm
سبز باشید

تولبار جنبش سبز گفت...

سلام دوستان و همرزمان عزیز
خسته نباشید
لطفا لینک به تولبار جنبش سبز را به آدرس ذیل تغییر دهید.
آدرس قبلی منقضی شده است.
http://jonbeshsabz.toolbar.fm
سبز باشید