۱۳۸۹ تیر ۱۷, پنجشنبه

چرا به هر قیمتی که شده باید از بعثیجیان شرکت کننده در سرکوب مردم فیلم و عکس بگیریم؟

من زندگیم ریخته به هم رفیق! آقای آخوند زاده من یک سوال دارم از شما. شما خونتون را ترک کردید؟ خانم یک سوال دارم از شما. شما خونتون را ترک کردید؟ محل کارتون را ترک کردید شما؟ آقای پناهی از شما دارم سوال میکنم. شما خونتون را ترک کردید تا بحال؟ .... از توی سایت آدرس منزل من را در آوردند. شماره تلفن من را در آوردند. ساعت سه و نیم صبح از توی آمریکا به من زنگ زدند. فحش دری وری و رکیکی که دوست داشتن به من گفتند. من به اجبار منزلم را ترک کردم. درب را بستم و رفتم. رفتم توی یک اتاق 6 متری دارم زندگی میکنم....
اینها بخش هایی از صحبت های "عباس کارگر جاوید" بعثیجی شناسایی شده توسط مردم در کنار محل شهادت «ندا آقا سلطان» می باشد که در برنامه تقاطع از صدا و سیمای حکومتی پخش شد و نشان می دهد که اولا چگونه یک فیلم 40 ثانیه ای از صحنه شهادت ندا، تمام هیمنه پوشالی امپراطوری ضحاک زمان را به لرزه در می آورد و دوما چگونه یک عکس ناقابل از کارت شناسایی و چهره سگانش دنیای آنها را بر سرشان خراب می کند:
ببینید:

این ویدئوی آموزشی را دانلود کنید:

مطمئنا اگر این تصاویر ضبط شده نبودند امروز حکومت مجبور نبود برای ماست مالی کردن قضیه دست به تکاپو بزند و هرچه بیشتر آبروی نداشته خویش را در منظر همگان بر باد دهد و اینگونه زیبا به دست خودش چوب حراج بر آبروی خویش زند!
بدون موبایل دوربین دار هرگز این اتفاقات ثبت نمی شد و عالمی را در بهت و حیرت از این همه جنایت سران جکومت اسلامی فرو نمی برد.

پس خواهشمندیم هر جور می توانید برای خود
و اعضای خانواده یک موبایل دوربین دار پیشرفته خریداری کنید!

شما هموطن گرامی که این نوشته را می خوانید، همین الان از منزل خارج شده و یک گوشی موبایل مجهز به دوربین فیلم برداری نسبتا پیشرفته (گوشی هایی با دوربین بالای 5 مگاپیکسل) تهیه کنید تا اگر روزی در کنار خیابان محل گذر شما ندایی به دست سگان ولایت در حال جان دادن بود نگذارید خون او پایمال شده و آن را به عنوان سندی از جانفشانی ایرانیان برای رسیدن به آزادی ثبت و ضبط نمایید. همچنین از قاتلین وی فیلم و عکس بگیرید.


کوچ خانوادگی یکی از لباس شخصی های ضارب مردم که شناسایی شده، به خارج از کشور
جرس: شنیده های خبرنگار جرس حاکی از آن است که علی حق طلب، پسر سردار احمد حق طلب (رئیس فعلی حفاظت فرودگاههای کشور)، که تصاویرِ وی در حال تیراندازی به سوی مردم در جریان اعتراضات سال گذشته منتشر شده بود، به خارج از کشور مهاجرت نموده است. علی حق طلب، در جریان اعتراضات سال گذشته به نتایج انتخابات ریاست جمهوری- بویژه تجمعات ١٣ آبان- با حضور در میان نیروهای لباس شخصی، به سوی مردم تیراندازی می کرد. پدر وی، سردار پاسدار احمد حق طلب، مدتی در حفاظت بیت رهبری مشغول به کار بود و سپس مقام ارشد حفاظت فرودگاههای کشور شد.
منبع خبری جرس اظهار داشت علی حق طلب، هم اکنون با خانواده خود (برای ماموریتی) به اوکراین رفته و احتمالا در آنجا یا کشوری دیگر اقامت خواهند گزید. بعد از رخدادهای سال گذشته و شهادت و ربایش جمع وسیعی از مردم معترض به نتایج انتخابات، گروهی از ضاربان و شلیک کنندگان به مردم، توسط شهروندان شناسایی شده و اطلاعاتی در مورد آنان در اختیار رسانه ها قرار گرفت.
ویدئوی شلیک این فرد به مردم:

http://www.youtube.com/watch?v=CR0dTuWMxzs

علاوه بر اینها، بدبختی ما یکی دوتا که نیست!
این تنها بعثیجیان و سپاهیان نیستند که مردم را در خیابان به خاک و خون می کشند بلکه سارقان زورگیر و چاقوکش نیز هستند که بی رحمانه به مردم ما حمله و آنها را زخمی می کنند:
مشاهده فیلم این جنایت:


و شما به راحتی می توانید جنایت کاران حکومتی یا دزدان و سارقان خیابانی را با موبایل دوربین دار خود به دام بیاندازید.

بدون موبایل دوربین دار پیشرفته
هرگز در خیابان پا نگذارید!


12 شهریور، روز قدس، نزدیک است.
چه نوع گوشی موبایلی باید برای ضبط تصاویر سرکوبگران بخرم؟
برای خرید موبایل دوربین دار، گوشی موبایلی را انتخاب کنید که تنها با فشردن یک دکمه سریعا عملیات ضبط ویدئو را روی حافظه موبایل شروع کند. موبایل هایی که برای شروع به ضبط فیلم می بایست سه یا چهار مرحله را طی کنید به درد واکنش سریع نمی خورند و سرعت عمل شما را پایین می آورند و ممکن است بسیاری از صحنه های ناب که در کمتر از 10 ثانیه اتفاق می افتند را از دست بدهید. فراموش نکنید که کل ویدئوی جان باختن ندا که دنیایی را در بهت و حیرت فرو برد تنها 40 ثانیه طول داشت. پس خیلی مهم است که گوشی شما قابلیت ضبط ویدئویی سریع را تنها با فشردن یک یا نهایتا دو دکمه داشته باشد.
علاوه بر این مگاپیکسل دوربین موبایل خود را بالای 5 مگاپیکسل انتخاب کنید تا کیفیت تصویر بیشتری را داشته باشید. همچنین برای موبایل خود حافظه Ram بالای 1 گیگ بخرید که مشکل محدودیت حافظه نداشته باشید. در ضمن فراموش نکنید هرچه موبایل شما سبک تر باشد بهتر است چون حمل و نقل آن شما را اذیت نمی کند. و آخرین توصیه: عادت کنید همیشه قبل از اینکه به خیابان بروید موبایل خود را شارژ کنید تا هنگام برخورد با صحنه های ناب بدشانسی نیاورید و باطری موبایل شما تمام نشود!
برای خرید گوشی موبایل دوربین دار پیشرفته دو مارک Nokia و Sony Ericsson پیشنهاد می شود.

چه نوع دوربین عکاسی یا فیلمبرداری بخرم؟
برای خرید دوربین عکاسی یا فیلمبرداری مهمترین چیز برای شما زوم اپتیکال (Optical Zoom) می باشد تا بتوانید بر روی چهره سرکوبگران از دور زوم کنید. برای این منظور از خریدن دوربین های عکاسی زیر 10X زوم اپتیکال و دوربین های فیلم برداری زیر 25X زوم اپتیکال خودداری کنید. توجه داشته باشید زوم دیجیتال (Digital Zoom) اصلا به درد نمی خورد و دوربین شما باید از قابلیت زوم اپتیکال بالایی برخوردار باشد.
دوربین عکاسی یا فیلم برداری شما حتما باید مجهز به سیستم لرزش گیر دست باشد تا تصاویر شما از لرزش کمتری برخوردار باشند.
در مورد فیلم گرفتن از وقایع حتما سعی کنید بر روی چهره سرکوبگران زوم کنید تا شناسایی آنها راحت تر باشد و در ثانی دست خود را زیاد تکان ندهید تا تصاویر شما لرزش نداشته باشند و دیدن آنها بینندگان را آزرده نکند.
برای خرید دوربین دیجیتال عکاسی، دوربین های Canon و Nikon از همه بهتر و برای دوربین های دیجیتال فیلمبرداری هم Sony بهترین است.

ویدئو ها را چگونه در اینترنت منتشر کنم؟
خیلی ساده می توانید ویدئوهای خود را در سایت های یوتیوب یا فیس بوک منتشر کنید. اگر هم بلد نیستید ویدئو ها را به دست شخصی از اقوام یا دوستان که با اینترنت سر و کار دارد برسانید تا آنها را برای شما جهانی کند!

چگونه شهروند خبرنگار حرفه ای شوم؟
شما می توانید راوی وقایع ایران باشید. روزنامه نگاران از گزارش رویدادهای اخیر ایران منع شده اند و با محدودیت های دست و پا گیری روبرو هستند، اما شما به عنوان یک شهروند خبرنگار می توانید بر این محدودیت ها غلبه کنید.
کشف حقیقت توسط شما، حقیقتی که از پشتوانه تصویر و نیز صداقت و امانتداری شما برخوردار باشد، می تواند دنیا را از آنچه در ایران می گذرد آگاه کند. چنانچه تصميم به شهروند خبرنگار شدن گرفتيد، از شما خواهشمندیم عقاید شخصی خود را بازگو نکنید، بلکه سعی کنید رویدادها را همانطور که هست همراه با صدا و تصویر برای قضاوت تاریخ ثبت کنید.

بهتر است ویدئوها به طور مشخص حاوی تصاویری باشند که در اینجا به مشخصات حرفه ای آن اشاره می کنیم:
نخست: از آنچه اتفاق می افتد ابتدا یک نمای باز بگیرید، سپس از چهره ها، تابلوها و پارچه نوشته هایی که در دست جمعیت است و نیز حرکات منظم دست و پای آنان نماهای نزدیک بگیرید. همچنین گرفتن نمای نزدیک از جمعیت در حالی که شعار می دهد می تواند مفید واقع شود.

دوم: بینندگان دوست دارند بدانند که کسانی که در خیابان هستند چه می گویند. به این منظور می توانید دوربین را روی چهره افراد زوم کنید و به آنها اجازه بدهید خواسته خود را بیان کنند و بگویند در حال حاضر در چه منطقه ای از شهر و یا حتی روستا هستند.

سوم: چنانچه بتوانید آنچه را که می بینید از زوایای مختلف به تصویر بکشید بسیار مفید خواهد بود. لازم نیست همه تصویر را در حالت ایستاده بگیرید، بلکه گاهی گرفتن تصویر از زاویه بالا یا پایین می تواند جذاب تر و مفیدتر باشد. تنوع نماها به شما اجازه می دهد بهتر اصل واقعه را بازگو کنید.

چهارم: در مورد فیلم گرفتن از وقایع حتما سعی کنید بر روی چهره سرکوبگران زوم کنید تا شناسایی آنها راحت تر باشد و در ثانی دست خود را زیاد تکان ندهید تا تصاویر شما لرزش نداشته باشند و دیدن آنها بینندگان را آزرده نکند.

پنجم: در نهایت اینکه بگویید تصاویر مربوط به کدام ناحیه و مربوط به چه زمانی است. هر گونه اطلاعات بیشتری نیز از آن ارائه بدهید تا بینندگان بیشتری از ویدئوی شما استقبال کنند.

برای شهروند خبرنگار حرفه ای شدن دوربین عکاسی یا فیلم برداری شما حتما باید مجهز به سیستم لرزش گیر دست باشد تا تصاویر شما از لرزش کمتری برخوردار باشند.
در پایان همواره مراقب سلامت خود هم باشید که دستگیر نشوید.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

یادت رفت
باید قبل از انتشار ویدئوها در اینترنت، چهره اشخصا را محو کنیم
اینکار از انتشار ویدئوها هم مهمتر است

ناشناس گفت...

بی شرف معلوم نیست تا حالا زندگی چند نفر را به هم ریخته باشه اون وقت دم از به هم ریخته شدن زندگی خودش میزنه.
خدا ازتون نگذره الهی.