۱۳۸۸ آبان ۱۰, یکشنبه

دروغگو 63 درصدت کو؟ (این قسمت: مشهد)

درسي براي ستمگران تاريخ ...
از کودتاي 22 خرداد 1388عبرت بگيريد تا عبرت ديگران نشويد!
آخه يکي نيست بگه مردک رواني مجبوري کودتا کني که بعدش بموني توش ندوني چيکار کني؟؟؟
در تاريخ 7 آبان 1388 و يک روز مانده به ولادت حضرت امام رضا (ع) در مشهد؛
مدير بزرگ جهان تقديم مي کند:

اين بود نحوه استقبال شديد مردم مشهد از مردمي ترين رئيس جمهور ايران! ببخشيد جهان!! با مجموع بيش از 63 درصد آراي اخذ شده در سالم ترين انتخابات برگذار شده در طول تاريخ بشريت به ادعاي وزارت کشور دولت ا.ن. آن هم در زماني که مشهد به مناسبت تولد حضرت امام رضا (ع) مملو از جمعيت و زائر از سراسر ايران است و طبق گزارش خبرگزاری فارس، ركورد حضور زائران در مشهد مقدس در روز جمعه (8/8/88) شكسته شد. به همین دلیل شاید سفر استانی ا.ن به این شهر باید یكی از پرازدحام‌ترین سفرها از لحاظ استقبال جمعیت محسوب می‌شد كه این اتفاق روی نداد.
بر اساس آمار وزارت كشور دولت كودتا، احمدي نژاد در خراسان رضوي ۲ ميليون و ۲۱۴ هزار راي داشته است و موسوي تنها ۸۸۴ هزار راي به دست آورده است. آمار وزارت كشور دولت كودتا نشان مي‌دهد احمدي‌نژاد در مشهد نه ۶۳ درصد، بلكه ۶۹ درصد كل آرا را به دست آورده است!!!
علاوه بر اين بر اساس اعلام مراجع رسمي، بالغ بر سه ميليون زائر براي زيارت حرم ثامن الئمه در روز ميلاد امام رضا راهي اين شهر شده‌اند. اگر بخواهيم آمار دولت كودتا مبني بر كسب متوسط ۶۳ درصد كل آرا را حساب كنيم، بايد يك ميليون و ۶۵۰ هزار زائري كه به احمدي نژاد راي داده‌اند، در مشهد باشند!!!
جمع مجموع اين آمار نشان مي‌دهد ۳ ميليون و ۸۶۴ هزار نفر به احمدي نژاد راي داده‌اند. قاعدتا بايد اين ميزان نيز براي استقبال از رئيس جمهور در دور سوم سفر‌هاي استاني و يا حداقل رفتن به صحن جامع رضوي براي شنيدن سخنان اون حضور مي‌داشتند. اما عكس‌هاي بالا خود سند روشني است بر ۶۳ درصد راي رئيس دولت بعد از نهم!!!

خبر خبرگزاري فارس از اين استقبال عظيم هم خواندني است:
به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس به خراسان رضوي سخنان محمود احمدي نژاد رئيس جمهور كشورمان در اولين سفر استاني دور سوم در مشهد مقدس دقايقي پيش در صحن جامعه رضوي آغاز شد. از دقايق اوليه صبح جمعيت گسترده‌اي در حرم جامع رضوي حضور يافتند و اين جمعيت هر لحظه در حال افزايش است. گفتني است احمدي نژاد رئيس جمهور كشورمان در دور سوم از سفرهاي استاني صبح امروز وارد مشهد شد و پس از استقبال دو ساعته مردم كه در مسير 10 دقيقه‌اي با حضور گسترده مردم انجام شد دقايقي پيش وارد حرم رضوي شد و اكنون در حال سخنراني در صحن جامع رضوي است. انتهاي پيام/ذ
خب اين هم از اثرات خوردن مال حرام، غارت بيت المال و کشتن و تجاوز به انسانهاست که ميتوان چنين دروغ هايي را با افتخار در روز روشن منتشر کرد و خجالت هم نکشيد.

اوج بدبختي و ترس دروغگويي کوچک و کثيف:
  • تقاضای قطع فواره سبز در سفر احمدی نژاد به مشهد!
در خبرهاي اينترنت آمده است كه خودروي حامل احمدي‌نژاد پس از ورود به مشهد، در مسير خود از كنار يكي از ميدان‌هاي شهر عبور كرد كه فواره وسط حوض آن به رنگ سبز است.
بعضي‌ها در حالي از اين ماجرا با عنوان «نماد 4 متري جنبش سبز» ياد كرده‌اند كه اطلاع ندارند از سال‌ها پيش سازمان زيباسازي شهرداري مشهد، هميشه مقداري رنگ رقيق سبز را به آب حوض اين ميدان اضافه مي‌كند.
تاكنون گفته مي‌شد برخي همراهان احمدي‌نژاد كه تا پيش از اين هنگام سفر به مشهد به رنگ فواره دقت نداشتند، با مشاهده اين صحنه تصور كرده‌اند كه مردم اقدام به ريختن رنگ سبز داخل حوض كرده‌اند و خواستار خاموش شدن فواره شده‌اند.

منبع: عصر ايران

اين ماجرا اوج درماندگي کودتاچيان است و نشان ميدهد که چرا شما هموطن ايراني بايد سبز رنگ کردن محيط اطراف خود را جدي بگيريد و از انجام آن غفلت نکنيد.
يک بار ديگر اين مطلب را بخوانيد:
"تاكنون گفته مي‌شد برخي همراهان احمدي‌نژاد كه تا پيش از اين هنگام سفر به مشهد به رنگ فواره دقت نداشتند، با مشاهده اين صحنه تصور كرده‌اند كه مردم اقدام به ريختن رنگ سبز داخل حوض كرده‌اند و خواستار خاموش شدن فواره شده‌اند."

پس دست به کار شويد؛
اول اينجا را کامل مطالعه کنيد:
- بررسي چند روش ساده و عملي اطلاع رساني عمومي در سطح جامعه

و سپس اين نکات مهم را هم براي سبز کردن فواره هاي شهرتان به کار ببريد:
  • چگونگي سبز کردن آب نماها
مدل کشکی:
- يک قوطی «رنگِ پلاستیک» (نه «رنگِ روغن») بخرید. رنگ روغن نخريد چون توي آب حل نميشه.
- بریزیدش توي يک ظرف و بگذاریدش جلوی آفتاب تا خشک بشه (وجه تسمیه‌ی این روش).
- بعد از خشک شدنش، تیکه تیکه اش کنید. هر چند تاش را لای يک تیکه روزنامه قرار بديد که جیب شما رنگی نشه.
حالا هر جا فواره اي بود توش پرتاب کنيد تا آبش رنگي بشه.

مدل پودری:
- پودر رنگ معدنی (نه «... آلی») بخرید. اگر پودر رنگ آلی بگیرید اصلا توی آب حل نمیشه. از همه بهتر پودر رنگ هایی هست که توی آب به سرعت حل میشه و مثل جوهر عمل میکنه.
- پودر رنگ معدني را توی يک تیکه روزنامه قرارش بدين.
- يک تیکه سنگ هم بذارین توش تا سنگين بشه و ته آب بره،
حالا هر جا فواره اي بود توش پرتاب کنيد تا رنگي بشه.

چطوری بندازیم توی آب:
- از کنارش رد بشین و یواشکی بندازینش توي آب.
- از راه دور پرتاب کنید. از بالای ساختمان.

چند نکته:
- بهتره همون دفعه اول کار را تمام کنید، نرید هی پر رنگ ‌ترش کنید.
- تو نایلون در بسته نذاریدش چون قراره باز بشه توي آب.
- حتما مواظب ماهی‌ کوچولوها باشید و توي جاهايي که حوضش ماهي داره به هيچ وجه اين کار را نکنيد.


هیچ نظری موجود نیست: