۱۳۸۸ آبان ۱۹, سه‌شنبه

سخت ترين روزهاي زندگي يک دزد

محمود احمدي نژاد رييس دولت نهم پيش از انتخابات طي مصاحبه اي سخت ترين لحظه زندگي خود را زماني دانست که محمد خاتمي، رييس جمهور سابق کشورمان يک پله پايين تر از شيراک رييس جمهور فرانسه ايستاد و با او عکس گرفت! اين در حالي است که ا.ن (احمدي نژاد) در سفر خود به ترکيه در حاليکه مهمان ترک ها بود مدتي را براي ديدار با نخست وزير ترکيه به انتظار نشست و پس از ديدن نخست وزير کشور ميزبان از شادي در پوست خود نمي گنجيد. بر اساس رسوم و قواعد مرسوم تشریفات دیپلماتیک، رئیس جمهور به عنوان عالی ترین مقام اجرایی یک کشور نباید در انتظار نخست وزیر کشور دیگر بماند.

و اين درحالي است كه در مراسم استقبال از احمدي نژاد در فرودگاه نه رئيس جمهور و نه نخست وزير تركيه هيچکدام حاضر نبودند:

به پليور کثيف ا.ن در يک سفر خارجي توجه فرماييد!

پس از استقبال بي نظير مردم مشهد از مفلوک کثيف نژاد در سالروز تولد امام رضا (http://arteshesabz.blogspot.com/2009/11/63.html)، اينک بار ديگر شاهد استقبالي چشمگير از رييس يک دولت کودتايي هستيم البته اين بار در يک کشور خارجي.

در ضمن به خاطر بياوريد سخنراني ا.ن براي صندلي هاي خالي را در مجمع عمومي سازمان ملل در نيويورک بعد از کودتاي خرداد 1388:

باز جاي شکرش باقيه جلوي ميليونها بيننده شبکه CNN زيپ شلوارشو بالا نکشيد
و به دست توي بيني قناعت کرد!ديوانه چو ديوانه بيند خيلي خيلي خوشش آيد!
مهمترين دستاورد ا.ن به نيويورک ديدار با معمر قذافي، يکي ديگر از بزرگترين مديران جهان!

البته ضايع کردن ا.ن تنها مورد مربوط به سال 1388 نميشود و بارها و بارها اين اتفاق برايش تکرار شده است. طوري که حتي کشورهاي دوست و برادر و مسلمان نظير اندونزي هم اين تحفه را به هيچ کجاي خودشان حساب نمي کردند. در تصاوير زير که مربوط مي شود به سفر نامبرده به اندونزي، ا.ن بیش از 100 متر، تک و تنها راه میرود. از پله ها هم تنهايي بالا ميرود، بی آنکه مقام اندونزیایی قدم از قدم بردارد!!!!:

اينها همه نشانه هايي از يک پيروزي بزرگ هست که به ياري پروردگار بزرگ يکي پس از ديگري براي ما عيان مي شوند تا بار دگر روزگار براي ما چون شکر آيد.

پيروزي بزرگ نزديک است، فقط نکات زير را مورد نظر داشته باشيد:
1- به هيچ وجه هول نکنيد! آرامش و هوشیاری خود را حفظ كنید.
2- مراقب لحظه تاريخي رفتن ديو بزرگ باشيد. مهندس ميرحسين موسوي در بيانيه شماره 12 خود (http://www.mowjcamp.com/article/id/27851) اين مورد را تذکر داده اند:
باطل رفتنی است و آن چیزی كه به مردم سود می‏رساند باقی می‏ماند. و اما ما ینفع الناس فی‏مكث فی الارض. آرامش و هوشیاری خود را حفظ كنید. سلسله حوادث جدیدی كه آغاز شده است به مانند دیگر تحركات كور این ایام برای مخالفان شما جز خسارت باقی نخواهد گذاشت. مراقب باشید كه آن‏ها شما را تحریك نكنند و به هنگام نابودكردن خود به كاشانه و كشورتان لطمه نزنند.
3- از هم اکنون به فکر ساختن خرابي هاي خامنه اي و شرکايش در طي اين 31 سال باشيد و براي هرچه بهتر اجرا شدن آن نقشه بکشيد. بايد پس از رفتن ديو بزرگ به سرعت زيادي اين ويراني ها را ترميم کنيم و ايران را به نگين کشورهاي منطقه و الگويي براي آزادي ديگر کشورها کنيم.
4- خودتان و نيز قدرت جنبش مردمي ايران را به هيچ وجه دست کم نگيريد.
5- به وعده هاي خداوند در زمينه نابودي ظالمين ايمان داشته باشيد و خود هيچگاه بر کسي، ولو اندک، ظلم نورزيد که عاقبتي بس خطرناک خواهيد داشت. از ظالمين حکومت اسلامي عبرت بگيريد تا عبرت ديگران نشويد.

- مطلبي ارزشمند از يک وبلاگ نويس سبز انديش:
دیگه الان میدونیم چه کسانی ماسک زدن و چه کسانی سبز واقعی اند. دیگه از هیچکس بت درست نمیکنیم از میرحسین هم انتقاد میکنیم اگرموردی باشه. دیگه میدونیم مثل زمان انقلاب خمینی نباید همه را از کار بیکار کرد و یا تیرباران کرد. این انقلاب سبزی که میکنیم سرمشق همه ملتها خواهد بود و در تاریخ از هوشمندی و اراده مردم ایران در تغییر سرنوشت خویش ستایش خواهد شد. دیگه فهمیدم تنها عوض کردم حکومت چاره ساز نیست باید اندیشه خودمان را هم اصلاح کنیم به همدیگه احترام بگذاریم و حقوق همدیگه را رعایت کنیم تا جامعه ای پیشرفته داشته باشیم. دیگه فهمیدیم ما انسانهایی نیستیم که همیشه یکی با چوب بالای سرمون باشه تا کارمون را انجام بدیم. دیگه برای انقلاب کردن اوستا شدیم. اوستا

- پاسخ دندان شکن يک کاربر بالاتريني درباره تيتر اين مطلب:
سخت ترین روزش که مونده هنوز...صبح دولتت میدمد ا.ن آقا

هیچ نظری موجود نیست: