۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۴, پنجشنبه

یکی از کاربران بالاترین شدیدا اصرار دارد که عربستان سعودی 8 نفر ایرانی دستگیر شده در زندان را گردن زده است! لطفا از این خبر به آسانی نگذرید!

همانطور که مطلع هستید دو هفته پیش خبری در خبرگزاری ها انتشار یافت که 8 تبعه ایرانی که ماهیگیر بودند و توسط عربستان دستگیر شده بودند، به دستور یک شاهزاده سعودی در زندان گردن زده شده اند! که بلافاصله خبرگزاری های حکومتی جمهوری اسلامی دست به کار شدند و ماله ها را بر روی این جنایت کشیدند و آنرا تکذیب کردند تا سر و صدایی بلند نشود!
اما یک هفته بعد از این جریان خبری از منابع رسمی حکومت منتشر شد درباره اینکه قطری ها 8 سال پیش به جزیره گپ سبزو (ابوموسی) حمله کرده و تعدادی ایرانی را کشتند اما وزارت خارجه وقت جمهوری اسلامی ترجیح می دهد این جنایت رسانه ای نشود!
پیروز مجتهدزاده، کارشناس مسایل سیاسی در ایران، در یک افشاگری بی‌سابقه از تجاوز نظامی امیرنشین قطر به جزیره بوموسی و کشته شدن چند ایرانی خبر داد. تجاوزی که به گفته‌ی او با دستور مقامات عالی حکومت جمهوری اسلامی و به طور مشخص، وزیر خارجه‌ی وقت، کمال خزاری به مطبوعات، از دید مردم پنهان ماند. منبع: بامداد خبر
در رابطه با خبر اعدام 8 ایرانی در عربستان که توسط جمهوری اسلامی تکذیب شد، یکی از کاربران سایت بالاترین که از استان هرمزگان خود را معرفی می کند اصرار عجیبی دارد که این هم میهنان ما در عربستان گردن زده شده اند که در تصویر زیر کامنت های این شخص را مشاهده می کنید:
با توجه به اینکه تکذیب کردن یا جلوگیری از انتشار اخبار جنایت های عربستان سعودی و قطر و امارات در ایران سابقه دارد، لذا از شما ساکنین محترم استان هرمزگان خواهش می کنم این خبر را دنبال کنید و اگر با خانواده این افراد آشنایی دارید بروید و اخبار مربوط به این جنایت را بیرون بکشید و رسانه ای کنید!
از آنجایی که حکومت جمهوری اسلامی هیچ حامی در سطح بین الملل ندارد لذا هر وامانده ای از راه می رسد جان و مال مردم ایران را تهدید می کند و سران بی شرف جمهوری اسلامی هم که تنها به فکر حفظ تاج و تخت نامشروع خود هستند کوچکترین اقدامی بر علیه متجاوزین به جان مردم ایران انجام نمی دهد هیچ، آنرا هم تکذیب می کند تا مبادا تاج و تخت خود را که از جنگ با مردم به دست آورده است در منازغات بین المللی از دست بدهند! اما در نهایت این کشور مال ماست! ما نباید در مقابل این جنایت ها سکوت کنیم!

۳ نظر:

هزاردستان گفت...

از ماست که بر ماست ما که رگ گردنمون به خاطر این جنایت بالا میزنه آیا هرگز به خاطر اعدام افغانها در ایران به جرم قاچاق هم اینطور غیرتی شدیم انسان ایرانی با انسان افغانی هیچ تفاوتی نداره از نظر حقوقی پس چرا فکر میکنیم مرگ خوبه فقط برای پسر همسایه؟ شرم باد بر کسانیکه در مقابل جنایت علیه هر انسانی با هر ملیتی سکوت کند و فقط به جنایتی که علیه هموطنش میشود عکس العمل نشان دهد شرم باد

"ارتش سبز" گفت...

جناب ناشناس،
حکومت های ایران و عربستان و افغانستان توی یک چیز مشترکن و اون هم اسلام هست!
اینو دیگه باید بری از اونها که برای غنیمت گرفتن و زن گرفتن زیاد این دین و قوانینش را 1400 سال پیش گسترش دادن بری بپرسی!
شرم باد!

امیر گفت...

بدبختی اینه که امروز ، در قرن بیست و یکم ، هنوز هم این حکومت های جنایت کار به بهانه ی این که محمد در 1400 سال پیش برای اعراب نافهم اون دوره احکامی رو صادر کرده جنایات خودشونو توجیه می کنند. هر ایدئولوژی که به حکومت تبدیل شده ، جز شرم بر پیشانی بشریت چیزی باقی نگذاشته. البته با عرض معذرت از جناب ارتش سبز که وقت شریفشونو با این چند خط تلف کردم.