۱۳۹۱ اردیبهشت ۸, جمعه

+18 با عرض پوزش از خوانندگان، "ک*ر و ک*س" تمام فکر و ذکر و ذهن و زندگی ما ایرانیان در جمهوری اسلامی شده است!

عکس زیر حاصل چهار سال مجاهدت و پایداری و ایثار و از خودگذشتگی مردم ایران در بخش تصاویر موتور جستجوی گوگل از سال 2008 تا 2011 میلادی است که خدمت شما جهت تفکر عمیق در حال و روز ایرانیان ساکن ایران در دوران سیاه ستم ملایی جمهوری اسلامی عرضه می گردد. این است عاقبت مردمی که به جای مطالعه کتاب ها و دانش های مدرن، سر در تعلیمات کتاب های پوسیده هزار و چهارصد ساله می کنند و نتیجه اینکه مردمی می شویم که سکس؛ این اصلی ترین نیاز هر بشری که به سن بلوغ می رسد را در خانواده و جامعه خود تابو می کنیم تا مجبور باشیم آنرا در بخش تصاویر موتورهای جستجوی اینترنتی بجوییم! (منبع آمارگیری) و همه این مریضی ها و بیماری های روانی اجتماعی قابل درمان هستند و تلاش جمعی ما مردم را برای مدرن سازی باورها و رفتار ها و دانش های ایرانیان می طلبد!

واژه های سکسی 10 واژه برتر جستجوی ایرانیان در بخش تصاویر گوگل در سالهای 2008 تا 2011 می باشد!
- فیلم فحاشی ده ها هزار نفری ایرانیان با لفظ "ک*ر و ک*س" در ورزشگاه به داور مسابقه فوتبال:


در این فیلم مشاهده می کنید که هزاران نفر در ورزشگاه به داور مسابقه فوتبال فحاشی جنسی کرده و می گویند:
داور پاره پاره، ک*رم تو ک*س خواهرت!

با عرض پوزش از شما خواننده گرامی ولی درد را باید بیان کرد و شرح داد تا دکترها درمانی برای آن پیدا کنند! با کتمان حقایق و پاک کردن صورت مساله، هیچ مشکلی که حل نمی شود هیچ، بر انبوه مشکلات هم افزوده می شود!

برخی واقعیت های سکسی غیر قابل انکار جامعه ایران در دوران جمهوری اسلامی:
- بیش از 90 درصد جوانان ایرانی ساکن در دوران سیاه جمهوری اسلامی، مخصوصا در شهرهای کوچک و متوسط، خود ارضایی می کنند! من چون به شهرهای زیادی از ایران مسافرت کرده ام و از نزدیک شاهد صحبت های جوانان که تمام حول محور خود ارضایی های آنان است بوده ام، این را خدمت شما عرض می کنم. در واقع راه دیگری هم برای ارضای نیازهای جنسی خود ندارند! و ساده ترین راه برای آنها خود ارضایی است! دوست دختر یا دوست پسر هم که پیدا کنند، به علت باکرگی دخترانه از انجام سکس واقعی در می مانند، و در نهایت همگی به خود ارضایی یا در بهترین حالت سکس مقعدی یا سکس دهانی روی می آورند!

- جوانان ایران ساکن در دوران جمهوری اسلامی، شاید بتوان به جرات گفت که تنها جوانانی در دنیا هستند که از موبایل های بلوتوث دار خود برای انتقال کلیپ ها و فیلم ها و ویدئو های سکسی استفاده می کنند. و این در حال حاضر یک اپیدمی همه گیر در سراسر جامعه ایران است و من ندیدم کسی را در ایران که وقتی با او خودمانی شدی، درون موبایلش فیلمی سکسی پیدا نکنی! اما با مسافرت به کشورهای دیگر و کنجکاوی در احوال مردم کشورهای دیگر متوجه می شوید که این رفتار اصلا و ابدا در بین آنها شایع نیست و به هیچ وجه مثلا عموم جوانان کشورهای اروپایی از موبایل بلوتوث دار برای انتقال فیلم های سوپر و سکسی استفاده نمی کنند!

- متلک انداختن پسرها به دخترها در خیابان تمامی ندارد! تا بحال در خیابانی در ایران زمان جمهوری اسلامی راه نرفته ام که صحنه متلک گویی یک پسر به دختر را ندیده باشم! در صورتیکه در کشورهای خارجی به هیچ وجه شما این حرکت بسیار زشت و زننده و توهین آمیز و گاه تحقیر آمیز را به صورت اپیدمی عمومی در بین دخترها و پسرهای رشد یافته در جوامع آزاد مشاهده نمی کنید!

- جوانان مرد ایرانی مشتری پر و پا قرص فاحشه ها در دیسکوهای دوبی، مالزی، تایلند و ترکیه و ارمنستان هستند! در واقع پاسپورت جمهوری اسلامی تنها جایی که ارزش دارد نزد فاحشه های مالزی و تایلند و ... است چون آنها به خوبی می دانند که مردان دارای این پاسپورت تا چه اندازه تشنه سکس هستند و حاضرند هر مقدار پولی که لازم باشد به آنها بپردازند!

- وب سایت ها و وبلاگ های ایرانی بیشترین حجم تولید داستان های سکسی در دنیا را در اختیار دارند و داستان نویسان سکسی بیشترین حجم بازدید کننده را نیز به خود اختصاص می دهند! در حقیقت سکس در واقعیت زندگی ایرانیان ساکن در جمهوری اسلامی تابو شده است و راحت در دسترس همگان نیست در نتیجه به فضای مجازی و تخیلی و به دور از دسترس برای ما و در نهایت عقده های جنسی تبدیل شده است!

- درصد بالایی از دختران ایرانی، به حکم تابو بودن سکس در جامعه، به زور و هر بدبختی که شده و به طور میانگین خود را تا سنین 25 سال، باکره نگه می دارند تا با یک مرد ازدواج کنند تا به درون زندگی او رفته و یک کتک مفصلی از این مرد بخورند تا بعدش آن دختر راضی شود بدون گرفتن مهریه اش طلاق بگیرد! در واقع آن مرد به خوبی می داند که وقتی زن را بزند او حاضر می شود برای فرار از این زندگی جهنمی، مهریه اش را ببخشد! بیشتر 50 درصد طلاق های ایران همراه با کتک خوردن شدید زنان از دست مردان می باشد! کافیست یکروز به نزدیک ترین دادگستری خانواده در محل خود بروید تا ببینید صورت های ورم کرده زنانی را که به زور خود را تا سنین ازدواج برای مردی که قرار بود سخت کتکشان بزند باکره نگه داشته بودند و جوانی خود را سوزانده بودند!

- ریشه بسیاری از کتک کاری ها در زندگی زناشویی ایرانیان به داستان مهریه بر می گردد! مردانی که از زنانشان راضی نیستند یا شلوار آنها دو تا شده و علاقه به یک زن دیگر پیدا کرده اند، چون مهریه دادن به زن اولی برای طلاق گرفتن، دست آنها را برای طلاق دادن زنشان بسته است، شروع به کتک کاری زنان می کنند تا زن ها در این آزار دیدگی حاضر شوند برای فرار از این شرایط، مهریه خود را ببخشند و سریعا طلاق را قبول کنند.

- درصدی از مردان ایرانی قبل از ازدواج، یا با سفر به کشورهای خارجی با فاحشه ها ارتباط جنسی برقرار می کنند یا در شهرهای محل زندگی خود با یک یا چند زن ارتباط جنسی دارند، اما برای ازدواج خود در به در دنبال خواستگاری از دختر باکره هستند! و این مریضی جنسی به صورت یک اپیدمی خطرناک در حال رشد می باشد!

نتیجه اخلاقی:
این ها همه علایم یک بیماری بزرگ و وخیم اجتماعیست که از آموزه های مذهبی به ما منتقل شده و نسل جدید فحاش جنسی و بد دهن و کتک زن را برای ما به بار آورده است و باید به هر قیمتی که شده از شر این باورها و رفتارها و آموزه های مذهبی و تاریخی کثیف که سکس را برای ما تابو کرده و آنرا برای جوانان غیر قابل دسترس نموده تا به صورت عقده و فحش برای آنها در زندگی شان درآید، خود و جامعه مان را رهایی بدهیم و اجازه ندهیم این تفکرات و باورهای کثیف عمدتا مذهبی به نسل بعدی منتقل شود و زندگی آنها را هم بسوزاند و اینگونه تباه کند و از آنها موجوداتی عقده ای و فحاش جنسی و کتک زن بسازد که در جوانی به در دنبال یک لقمه سکس خشک و خالی در موتورهای جستجو یا گوشی های موبایل باشند و بعد از ازدواج هم مشغول کتک کاری یا فحاشی به یکدیگر!

و برای همین است که من دست افراد تابوشکنی چون گلشیفته فراهانی را که گام در از بین بردن تابوهای سکسی و جنسی بر می دارند را می بوسم!


  • چند راه حل اساسی و مفید برای غلبه بر تابوهای جنسی و سکسی در جامعه:
1- شکستن کامل تابوهای جنسی در سطح جامعه و خانواده به هر بها و هزینه و سختی که شده.
2- جلوگیری از جداسازی مردان از زنان در مکان های عمومی و اداری و بیمارستانی و آموزشی و غیره. در هر کشوری که مردان از زنان جدا بودند، خوی مردان به سمت خشونت و فحاشی رکیک بالا گرفت. در واقع حضور زنان متعادل کننده جو حاکم بر هر جلسه ای می باشد. تعالیم کاملا اهریمنی و غلط مذهبیون در این زمینه را باید کاملا به دور انداخته و از جداسازی مردان و زنان به شدت پرهیز نمود. 
3- اختلاط کامل پسرها و دخترها در مراکز آموزشی با هم از مهدکودک تا دانشگاه! درست مانند کشورهای اروپایی، تا با آشنایی دختران و پسران با هم از سنین کودکی، عقده های جنسی در طرفین بروز و ظهور پیدا نکند.
4- برداشتن حجاب توسط زنان آزاد اندیش و مدرن. واقعیت این است که در هر کشوری که زنان مجبور به حجاب گذاشتن شدند، مردان بسیار بسیار خشن و پرخاشگر و تماما جستجوگر سکس شدند. چرا که بشر به هر چیزی که از او پنهان شود بیش از اندازه فکر می کند و در دراز مدت تمام فکر و ذکر او به سمت چیزی می رود که از او پنهان کرده اند! و بدین ترتیب مشاهده می کنید که تمام زندگی مردان عربستان در سکس و همسر گزینی بیشتر و کنیز بازی و ... به مانند صدر اسلام خلاصه می شود! تعداد همسران بزرگان صدر اسلام از شمارش خارج شده است!
5- آزادی کامل روابط عشقی وعاشقی بین پسران و دختران بعد از سن 15 سالگی
6- ارزش نشمردن بکارت در دختران و از بین بردن بکارت در سنین بلوغ حتی توسط خود دختران. همانند ختنه کردن پسران که پوست اضافی آلت جنسی خود را بر می دارند و حتی برایش جشن ختنه سوران هم می گیرند، بدین ترتیب می توان جشن پرده برداری را هم برای دختران مجرد به سن بلوغ رسیده ترتیب داد.
7- خوار شمرده شدن ازدواج با زنان باکره توسط مردان و پرهیز مردان از ازدواج با زنان باکره اگر این فرهنگ در جامعه نهادینه شود بسیاری از مشکلات جنسی در جامعه ما خودبخود برطرف خواهد شد.
8- کثیف نپنداشتن سکس در گفتگوهای روزمره و فاسد و هرزه نخواندن کسانی که دوست دارند با افراد مختلفی سکس داشته باشند
9- پرهیز شدید از بکار بردن واژه های جنده و فاحشه برای دخترانی که دوست دارند رابطه آزاد جنسی داشته باشند. یاد بگیریم که جنده یا فاحشه کسی است که خدمات جنسی در ازای دریافت پول ارائه می دهد که آن هم در جای خود قابل احترام است و جنده یا فاحشه بودن کسی در واقع مشکل جوامع بشری است که عُرضه ایجاد کار و شغل برای همه را ندارد تا افراد مجبور به تن فروشی برای کسب در آمد نشوند. بنابراین دختری که دوست پسر دارد و با او سکس می کند این جندگی یا فاحشگی نیست! شعور داشته باش بفهم این چیزها را اگر نمیدانی و در گفتار روزانه این واژگان ضد زن را به کار نبر!
10- استقلال مالی کامل زنان از مردان با پیش قدم شدن زنان در پرداخت صورت حساب ها هنگام قرار ملاقات در رستوران ها و کافی شاپ ها. در کشورهای اروپایی حتی زنان و مردانی که با هم ازدواج می کنند و زندگی مشترک برقرار می کنند بسیاری از هزینه های خود را دونگی حساب می کنند! هر کس حساب خودش را خودش پرداخت می کند تا زمینه بردگی زنان از میان برود!
11- حذف مهریه از ازدواج و آسان کردن ازدواج برای همگان
12- طلاق گرفتن از آب خوردن هم راحت تر! تا کسی مجبور نباشد به زور با کسی زندگی کند. همچنین طلاق گرفتن امری خوار و زشت و ناپسند ترویج نشود، تا افرادی که با هم نمی سازند به راحتی از هم جدا شوند و زندگی جدیدی با کس دیگری آغاز کنند.
13- کار کردن و به دست آوردن درآمد توسط زنان! واقعیت این است که محتاج کردن زنان به حقوق شوهران و جیره خوار کردن آنها اولین گام برای توسری خور بار آمدن زنان و بهره کشی جنسی از آنها در طول تاریخ بوده است. این معادله باید تغییر کرده و زنان هم به جمع نیروی کار حقوق بگیر بپیوندند تا استقلال مالی پیدا کنند و ما شاهد ظهور بانوان آزاده نسل جدید باشیم.
14- بوسیدن دختران و پسران عاشق، یکدیگر را در خیابان ها و در ملا عام. به مانند همه کشورهای اروپایی و آسیایی مدرن، بوسیدن دختران و پسران در خیابان، باعث می شود تا این مسائل به اموری بدیهی تبدیل شده و یک فتح الفتوح برای افراد محسوب نشود که بخواهد روزی برای آنها عقده شود و چون به آن نمی رسند شروع به فحاشی و پرخاشگری و تجاوز و اسید پاشی و چاقوکشی و ... بکنند!
15- دست دادن و در آغوش کشیدن زنان و مردان در هنگام دیدارهای تازه. به مانند کشورهای اروپایی و آسیایی مدرن هرگاه زن یا مردی دوست یا غریبه را برخورد می کنید با هم دست داده و همدیگر را در آغوش گرفته و لبخند بزنید و ابراز محبت کنید. نترسید! شما اولین نفر که قرار است این کار را بکنید نیستید! همه دنیای کشورهای مدرن امروزه اینگونه با هم ملاقات می کنند. و میلیاردها نفر این تابوها را کنار گذاشته و در صفا و صمیمیت با هم زندگی مدرن می کنند.
16- راه اندازی سازمان های دولتی و خصوصی مخصوص حمایت از زنان و دختران مجرد با ارائه سرویس های رایگان مشاوره و خدمات پزشکی به دختران و زنان مجرد.
*****
و ده ها تابوی مزخرف و عقده جنسی پرور دیگر که باید شکسته شود و به جایش رفتارها و باور ها و عقاید و دانش های مدرن جایگزین شود تا ما ایرانیان سر از این دو واژه "ک*یر و ک*س" که فکر و ذهن و همه کار و زندگی ما را اشغال کرده برداریم، و با خیال راحت با هم رابطه صمیمانه داشته باشیم و بعد از آن به زندگی و کار خود برسیم تا کشوری صنعتی و مدرن برای خود ایجاد کنیم!
آنقدر که ما ایرانیان ساکن در دوران سیاه جمهوری اسلامی دنبال سکس بودیم هیچ ملت دیگری اینچنین آشکارا در همه جا به دنبال آن نبود! لعنت بر آموزه های سیاه مذهبی و تابوهای اجتماعی که از ما موجوداتی عقده ای و فحاش و کتک زن و چاقوکش و اسیدپاش و پرخاشگر ساخت. 

۳ نظر:

ناشناس گفت...

perfect

ناشناس گفت...

حتما به همین دلیله که کشورهای اروپایی به این نتیجه رسیدند در مدارس ابتدایی که دخترهاوپسرها رااز هم جداکردند بازده درسیشان بیشتر شده لطفانظرسلیقه ای ندهید اگر زندگی لاقید را دوست دارید بگویید من اینجوری میپسندم فحشاهمه جا وجود دارد کمااینکه بعضیها به ان روشنفکری وازادی میگویند البته این را هم قبول دارم سختگیری بیش از اندازه مشکل افرین است حیا در فطرت ادمها وجود دارد زیبایی یک قاب عکس در این است که در یک چهار چوب قرار داردتا زیباییش دوچندان شود انسان در صورتی فطرت زیبا پیدا میکند که برای خود حریم قایل شود در غیر اینصورت با حیوان فرقی ندارد فقط یک حیوان سخنگوست که هر چه خواست باید به ان برسد اگر میل جنسی داشت هرموقع اراده کرد بایدپاسخگوباشد درست مثل یک حیوان ویا هرچیز دیگرپس این عقل که اینقدر به ان میبالیدبه چه درد میخورد همه اش که شد هوس (هرچه دلم خواست)

"ارتش سبز" گفت...

جناب ناشناس؛
با احترام!
گویا ما همیشه یاد گرفتیم یک سری مزخرفات از قبل نوشته را مدام روخوانی کنیم!

1- به باور من ریشه تمام بدبختی های انسان در این اندیشه است که به انسان باوراند که متعلق به این جهان نیست و اینجا پوچ است، بنابراین شروع به فساد و تخریب این جهان کرد!
اندیشه اینکه بشر از جنس این جهان نیست به نظر من ریشه تمام معضلاتی هست که بشر خودخواه در تخریب این جهان به بار آورده است.

2- به نظر من تمام وحشی گری ها و خون آشامی ها و قتل ها و غارت های انسانی جملگی ریشه در خوی حیوانی بشریت دارد. اگر نظریه تکامل را مطالعه کنید مشاهده می کنید که ریشه انسان به میمونهای میوه خوار بر می گردد.
من فکر می کنم آن بشری که قرار است پاک و منزه باشد و مدینه فاضله را تشکیل بدهد ما نیستیم! ما هنوز به تکامل کامل نرسیدیم و ژن های ما هنوز خوی های حیوانی را با خود دارند! انسان هنوز سلاخی می کند، می درد، می کشد، دزدی می کند و ... و همه اینها نشان می دهد بسیاری از انسان ها هنوز هم از نظر رفتاری حیوان هستند و خوی حیوانی دارند. اما روند تکامل طبیعی در طول زمان این مشکل را به مرور در نسل های آینده بر طرف خواهد کرد!

3- اما اینکه گفتید انسانی که مدام به فکر سکس و این حرفهاست با حیوان فرقی ندارد نشان از بی سوادی شما دارد!
خدمت شما که یک متنی را از آخوندها گرفته و مدام روخوانی می کنید، عرض می کنم که انسان تنها موجودی است که سکس را برای سرگرمی هم انجام می دهد! و دست کم هفته ای یکبار به سکس و آمیزش جنسی نیاز دارد. این امر فقط در حیوانات است که در فصل جفت گیری اتفاق می افتد! در واقع انسانی که سالی یکی دو بار سکس می کند مانند حیوانات رفتار می کند! وگرنه طبیعت انسان ها به سکس مدام و بدور از نظم خاص است! حالا باز هم سخنان باطل را از آخوندها بگیرید و روخوانی کنید و سریع تر هلاک جامعه خود را از انفجارات جنسی رقم بزنید!
آیا شما نمیبینید این رفتارهای ناپسند به زنان در خیابان و فحاشی های جنسی را که در بین تک تک مردم ما به صورت عقده در آمده است!؟
یا اینها را درست کنید با جلوگیری از سکس آزاد بین مردم، یا بروید به گوشه ای بنشینید و بگذارید کشور ما هم مثل بسیاری از کشورهای پیشرفته روابط آزاد را تجربه کند!

سخن پایانی:
از منظر مردانه این حرف را میزنم: این بیضه ای که در بین پای مردان قرار دارد یک غده است! مثل غده ای که در دهان شما بزاق تولید می کند آن هم کارش ترشح است! ترشحات آن منظم به صورت هفتگی تکرار می شود! و اگر با سکس طبیعی بیرون نیاید یا باید شب هنگام در خواب بیرون بزند یا اینکه باید شخص خود ارضایی کند!

حالا هی شما بگو این گناهه و باید جلوی ترشح غدد بیضه های خود را با نگاه نکردن به زنان و از بر کردن لغات عربی بگیری!

حماقت تا به کجا!؟

آیا شما سعی کرده اید یک هفته در زندگی تان تُف نیاندازید یا آب دهان خود را غورت ندهید؟!

نمی شود! این غده های تولید بزاق کار خودشان را هر روز می کنند! شما به غورت دادن آب دهان یا تف انداختن نیاز دارید!

سکس هم همین است! حالا هی اینو تابو کنید!

فشار از لای پاها به مغزها منتقل شده و کار و تولید و صنعت و همه چیز ذهن های ما را با خود درگیر کرده است!

اگر این تابوی سکس را یک جور محترمانه رد نکنیم برود پی کارش کشور ما روز به روز عقب گرد خواهد کرد و فحاش ترین و پرخاش ترین و عصبی ترین مردم جهان خواهیم شد!

فقط یک هفته سعی کن نه تف کنی و نه آب دهنتو غورت بدی!
اونوقت به تقوا رسیدی!
امتحان کن!