۱۳۹۱ اردیبهشت ۴, دوشنبه

آخوندها و اسلام شان بزرگترین تهدید برای امنیت ملی ایران، هم ردیف پان ترکان و دیگر تجزیه طلب ها هستند! از خواب غفلت بیدار شوید ای مردم!

نام ایران و نام کوروش و نام فردوسی سه نامی هستند که آخوندها و پان ترک ها و دیگر تجزیه طلبان با شنیدن آنها کهیر می زنند! واقعا چرا اینچنین است؟!
ارتش سبز
دیر نیست زمانیکه ایرانیان بفهمند آخوندها و اسلام شان بزرگترین تهدید برای امنیت ملی آنها هم ردیف پان ترکان و دیگر تجزیه طلب ها بوده است. دلیل این ادعا هم این است که آخوندها با از بین بردن و خوار شمردن ارزش های ملی و پهلوانی و جشن ها و شادی ها و سنت های ملی و باستانی و تاریخی کشور ما که باعث ایجاد ریشه های مشترک در کشور ما بین مردم شده است، زمینه گسست اقوام مختلف و بی میلی آنها به سرزمینشان را فراهم کرده اند و این عامل باعث می شود که افراد به مرور زمان هیچ گونه حس میهن دوستی و علاقه ای به کشورشان نداشته باشند و با یک اشاره، به جمع دشمنان خارجی یا تجزیه طلب ها وارد شوند که ما در طی سالهای گذشته به مراتب شاهد این کلان میهن فروشی ها توسط افراد زیادی که کوچکترین علاقه ای به میهن خود نداشته اند و دست پروده سیستم آخوندی بوده اند بوده ایم! و همه این میهن فروشی ها از آنجا سرچشمه می گیرد که آخوندها (مخصوصا مراجع تقلید و آیت الله های عظمی شان) تمام دستگاه تبلیغاتی خود را بر ضد ایران و فرهنگ و تاریخ گذشته آن به کار می برند تا بلکه بتوانند اسلام تفسیری مورد نظر خود را جایگزین حس میهن پرستی مردم کنند تا بتوانند بر گرده ملت چند روزی سوار باشند. اما از آنجایی که همه مردم ما زیر بار یک اسلام تفسیری خاص مورد نظر آخوندها نمی روند و ما صدها گونه پیروان مختلف برای ادیان مختلف و حتی دین ناباوران در کشورمان داریم، بنابراین این وسط تنها حمله آنها به ایران و ارزش های ملی است که کارساز واقع می شود و ریشه مشترک و پیوندهای تاریخی مردم کشور ما را از بیخ و بن بر می کند!

من جهت شناخت بیشتر از گروه های ضد ایرانی (به غیر از آخوندها)، چند سالی وارد شبکه های گروه های تجزیه طلب شدم و مطالب آنها را از دور رصد می کردم، مشاهده کردم که این افراد دقیقا مانند آخوندها، کوچکترین علاقه ای که به ایران و تاریخ و فرهنگ آن ندارند که هیچ، بسیار هم نسبت به آن به دیده نفرت نگاه می کنند! اما نکته جالب این مشاهدات من آنجاست که هم گروه های پان تورک، هم پان کورد و هم پان عرب، به هیچ وجه انتقادی نسبت به آخوندها و اسلام و عملکرد وحشیانه و ویرانگر 33 سال گذشته آنها در ایران ندارند و اتفاقا مسلمانان معتقدی هم هستند و این مجموعه اعمال آخوندها را برای خود نعمت بزرگی می شمارند چون بزرگترین ضربه را به میهن پرستان ایرانی وارد کرده است! و همه نفرت و کینه آنها از ایران و نام های ملی چون ایران و فردوسی و کوروش و پارسی است!

از طرفی هم مشاهده می کنیم که خود اسلام باگ (حفره) های فراوانی دارد که باعث شده است مسلمانان به گروه های مختلفی تقسیم شوند طوری که هیچ یک از گروه های مسلمانان، دیگر مسلمانان را به مسلمانی قبول ندارند (اگر شما این حرف را قبول ندارید که واقعا نمی شود بحث دیگری با شما کرد! متاسفم!)، همچنین گروه های غیر مسلمان نظیر زرتشتی ها و مسیحی ها و یهودی ها و دین ناباوران هم از نبود آزادی کامل در سرزمینی که اسلام و آخوندها در آن حاکم هستند به عذابند و دلخورند! 
 
بنابراین آخوندها و اسلام و ایدئولوژی ایران ستیز آنها بزرگترین تهدید ملی برای کشور ایران هستند، چراکه این اسلام شان واقعا در وهله اول تعریف مشخصی ندارد و همه چیز آن بر پایه تفسیر است و همین باعث گروه بندی مختلف درون مسلمانان و پیدایش اختلاف های زیاد در بین آنها شده است. از طرفی هم تنها عامل وصل بودن مردم مختلف  یک کشور به هم که شامل پیروان ادیان متفاوتی می باشند، همانا آیین ها و سنت ها و تاریخ ها و بزرگان و جشن های مشترک آنها است که این موارد همگی توسط این جماعت آخوندها مورد حمله و تحقیر شدید قرار گرفته است، و دارد نسلی را کم کم در ایران پدید می آورد که هیچ دلبستگی و علاقه ای به ایران و ارزش ها و تاریخ و فرهنگ و ادبیات و هنر آن ندارد و اگر ما تدبیر قوی در مقابل این جریان شوم بسیار خطرناک و موذی نداشته باشیم و اقدام عملی و فوری در مقابل اعمال تجزیه طلبانه و ضد ایرانی آخوندها نکنیم و با یاری هم آنها را از میهن فروشی و کوباندن ارزش ها و سنت های ملی ایرانی باز نداریم، سرزمینمان را که روزی با رشادت ها و دلاوری ها و جان فشانی های ایرانیان در طول تاریخ از چنگال پلید اسکندرهای مقدونی و سپاهیان اعراب صدر اسلام و مغول ها و محمود افغان ها و عثمانی ها و صدام ها و حرامیان و ... حفظ کردیم را مُفت مُفت خواهیم باخت!

بنابراین مشاهده می کنید که این جماعت آخوندهای ایران ستیز که حتی در بین خودشان با دیگر مسلمانان هم اختلافات شدید و بنیادی دارند، با حمله به ارزش ها و قهرمانی ها و جشن ها و شادی ها و سنت های ملی ما ایرانیان که باعث پیوند و اتحاد مردمی در کشور ما بوده است و خوار شمردن آنها، زمینه اتحاد و علاقه ملی بین مردم کشور ما به ایران را از بین برده و توپ را در نهایت به زمین تجزیه طلبان تیزدندان و فرصت طلبان تاریخی پرتاب کرده اند!

امیدوارم برای فهمیدن این موضوع حیاتی که ما از جانب آخوندها در حال تکه پاره شدن هستیم، مجبور به دادن تاوان هایی از این سنگین تر که تابحال داده ایم نباشیم!

 باید به خود بیاییم و زنگ ها را شدیدا به صدا در بیاوریم و جنبش های ملی آگاهی رسانی جهت رهایی از چنگال ایران ستیزان در لباس دین به راه بیاندازیم!
هم میهن مسلمان گرامی! اگر شما مسلمان معتقدی هستید، این جای خودش باور بفرمایید کاملا محترم است، اما خواهش می کنم از شما که در مقابل آخوندهایی که ارزش های ملی کشور ما را خوار و کوچک می کنند و با جشن های ملی و سنت ها و ریشه های مشترک مردم ما دشمنی می ورزند، دلیرانه بایستید و مشت های خود را گره کرده در دهان این از هم پاشندگان اصلی ایران بکوبایند! مسلمان باشید اما سر در مقابل آخوندهایی که ارزش های ملی و پهلوانی و سنتی و جشن های ملی ما را خوار می کنند فرو نیاورید! مسلمان باشید اما نگذارید عده ای فرومایه و ایران ستیز در لباس دین کاری را که اسکندرها و اعراب و مغول ها و عثمانی ها و صدام ها و حرامی ها نتوانستند بکنند را انجام بدهند!

ارتش سبز برای تکمیل ادعای خود مبنی بر همدستی آخوندها با دشمنان و تجزیه طلبان و فرصت طلبان تاریخی، اقدام به انتشار بخش هایی از اندیشه های ضد ایرانی (و همسو با افکار تجزیه طلبان) آخوندهای اعظم حاکم بر مردم ایران در دوران سیاه جمهوری اسلامی می کند. دردناك تر اينجاست که این افراد تمام امورات زندگی خود را از پولهایی که از دسترنج مردم ساده اندیش ایران با نام های خمس و زکات و وجوهات شرعیه و ... می گیرند می گذرانند! در واقع حاصل دسترنج ایرانیان را بالا می کشند و افکار ضد ایرانی همسو با تجزیه طلبان در راستای نابودی کامل ایران گسترش می دهند!
**********
بخشی از اندیشه های ضد ایرانی ایران ستیز بزرگ، آیت الله سید علی خامنه اي به گزارش خبرگزاري ايرنا درباره جشن چهارشنبه سوری:
حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب به سوالات مردم درباره مراسم چهارشنبه آخر سال پاسخ دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، این استفتاء که در پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری منتشر شده، به شرح ذیل است:
سوال: نظر جنابعالى درباره چهارشنبه سورى چیست؟
جواب) علاوه بر آنکه هیچ مبناى شرعى ندارد، مستلزم ضرر و فساد زیادى است که مناسب است از آنها اجتناب شود.
علاوه بر استفتاء رهبر معظم انقلاب، از دفتر برخی مراجع عظام تقیلد نیز در این زمینه سوال شد که پاسخ دادند: مراسم چهارشنبه آخر سال، علاوه بر اینکه مبنای شرعی ندارد، نوعی آتش پرستی است و خواندن اشعاری مانند " زردی من از تو و سرخی تو از من" مصداق حاجت خواستن از آتش است.

- بخشی از اندیشه های اهرمینی و ضد ایرانی ایران ستیز بزرگ آيت الله  نوري همداني از مراجع تقليد:
«کتاب‌هاي شعر مولانا را بايد تنها به خاطر اهميت آن در ادبيات مي‌توان در کتاب‌هاي درسي مورد استفاده قرار داد. چرا که در آثار مولانا، سخنان بسيار بيهوده‌اي که با اصول و اعتقاداتمان هم‌خواني ندارد، بسيار يافت مي شوند.» آيت‌ ا. . . نوري همداني، در ديدار با مسؤولان كانون‌هاي قرآني دزفول گفت: «افرادي چون شيخ عطار، بايزيد بسطامي، معروف كرخي، شقيق بلخي، جنيد بغدادي، فضيل‌بن اياز و مولانا جلال‌الدين محمد بلخي معروف به مولوي جزو هفتاد و دو فرقه‌ي صوفيه‌اند كه همه راه باطل رفته‌اند و دشمنان اهل بيت (ع) هستند.»

- بخشی از اندیشه های ضد ایرانی ایران ستیز بزرگ آيت الله صافي گلپايگاني از مراجع تقليد:
«همان اندازه که برگزاري کنگره هايي مثل علامه بلاغي براي اسلام و جامعه اسلامي مفيد است برگزاري کنگره هايي مثل مولوي تاسف بار است.» «امتي كه در آن موسيقي و آلات موسيقي وجود داشته باشد، رستگار نخواهد شد!» آيت‌ ا. . . صافي گلپايگاني، پنج شنبه بيستم ارديبهشت‌ماه 86 در ديدار شماري از خيران مدرسه‌ساز: «ساخت مدرسه‌ موسيقي نه تنها براي جامعه مفيد نيست، بلكه كار حرامي است.»

- اندیشه های ضد ایرانی آيت الله مرتضي مطهري پيرامون جشن هاي ايراني:
«نياكان ما در گذشته چنين مي کردند ما هم چنين مي کنيم. چهارشنبه آخر سال مي شود، آخر سال شمسي، چهارشنبه آخر اسفند ماه مي شود. بسياري از خانواده ها، که بايد بگويم: «خانواده هاي احمق ها!»، بسياري از خانواده هاي احمق ها ديالا آتشي روشن مي کنند، هيزمي روشن مي کنند، بعد آدم‌هاي سر و مرو گنده، با اين هيکل هاي نمي دانم چنين و چنين، از روي آتش مي پرند. اي آتش زردي من از تو سرخي تو از من. آه اين چقدر حماقت است. خب چرا چنين مي کنيد؟ آقا يک سنت است مال ما مردم. از قديم پدران ما چنين مي کردند. قرآن مي گويد: اولوکان اباهم لايعقلون شيأ. اگر هم پدران و گذشته تان چنين کاري مي کردند، شما وقتي مي بينيد يک کار احمقانه است و دليل خريت پدران شما است! روشو بپوشيد. چرا دو مرتبه اين سند حماقت را سال به سال تجديد مي کنيد. اين فقط يک سند حماقت است، که هي کوشش مي کنيد که اين سند حماقت را هميشه زنده اش نگاه داريد. مائيم که چنين پدران احمق داشتيم!»
آيت الله مطهري در اين سخنان دو دقيقه اي، 9 بار ملت ايران را يا احمق يا خر مي نامد! چرا؟ براي اينکه ملت ايران، هزاران سال قبل از ظهور اسلام، يک آداب و سنن ملي دارند که نه به فردي و نه به جامعه آسيبي مي رساند و در كل يک جشن شادي و سرور است!

- اندیشه مریض و بیمارگونه یک ایران ستیز بزرگ دیگر درباره بزرگ مرد ایران زمین؛ فردوسی، برگرفته از کتاب ِ نور ِ ملکوت ِ قرآن – تالیف آیت الله سید محمد حسین حسینی طهرانی/ جلد چهارم / بحث ِ نهم:

زنده‌ کردن‌ لغات‌ فارسی‌ باستانی‌، برگشت‌ از تعالیم‌ قرآن‌ است‌!
انجمن‌ و مؤسّسه‌ای‌ بود برای‌ این‌ امور که‌ با وزارت‌ معارف‌ و فرهنگ‌ رابطه‌ داشت‌؛ و برای‌ از بین‌ بردن‌ لغات‌ عربی‌ و فرهنگ‌ اسلام‌ نهایت‌ سعی‌ و کوشش‌ را داشتند. و در اداره‌ی فرهنگستانی‌ که‌ پشت‌ مدرسه‌ی سپهسالار بود، برای‌ این‌ موضوع‌ مال‌‌ ملّت‌ بیچاره‌ را می‌خوردند و می‌بردند. نام‌ قبرستان‌ را گورستان‌، و اجتماع‌ را گردهمایی‌، و جمعه‌ را آدینه‌، و وسائل‌ ارتباط‌ جمعی‌ را رسانه‌های‌ گروهی‌، ... اینها همه‌ برای‌ دور کردن‌ مردم‌ از لغات‌ قرآن‌ است‌. برای‌ قطع‌ رابطه‌ و بریدن‌ با نهج‌ البلاغه‌ است‌. برای‌ عدم‌ آشنایی‌ مردم‌ به‌ جمعه‌ و جماعت‌ است‌. برداشتن‌ «طاء» از کلمات‌ و به جای‌ آن‌ «تاء» نهادن‌، مانند تبدیل‌ کتابت‌ لفظ‌ طهران‌ به‌ تهران‌ روی‌ همین‌ زمینه‌ است‌ ... برای‌ ریاضیات‌ از جبر و حساب‌ استدلالی‌ و فیزیک‌ و شیمی‌ در نمره‌ی امتحانی‌ ضریب‌ می‌گذارند؛ و برای‌ عربی‌ نه‌ تنها ضریب‌ نمی‌گذارند، آن قدر آن را بدون‌ اهمّیت‌ و در درجه‌ی پست‌ می‌گذارند که‌ وجود و عدمش‌ مساوی‌ می‌باشد.... این همه‌ سر و صدا برای‌ عظمت‌ فردوسی‌، و جشنواره‌ و هزاره‌ و ساختن‌ مقبره‌، و دعوت‌ خارجیان‌ از تمام‌ کشورها برای‌ احیاء شاهنامه‌، و تجلیل‌ و تکریم‌ از این‌ مرد خاسر زیان‌ بُرده‌ی تهیدست‌ برای‌ چیست‌؟!
برای‌ آن است‌ که‌ در برابر لغت‌ قرآن‌ و زبان‌ عرب‌ که‌ زبان‌ اسلام‌ و زبان‌ رسول‌ الله‌ است‌، سی سال‌ عمر خود را به‌ عشق‌ دینارهای‌ سلتان‌ محمود غزنوی‌ به‌ باد داده‌ و شاهنامه‌ی افسانه‌ای‌ را گرد آورده‌ است‌ ... تبلیغات‌ برای‌ فردوسی‌ و شاهنامه‌، تبلیغات‌ علیه‌ اسلام‌ است‌. فردوسی‌ با شاهنامه‌ی افسانه‌ای‌ خود که‌ کتاب‌ شعر (یعنی‌ تخیلات‌ و پندارهای‌ شاعرانه‌) است‌ خواست‌ باطلی‌ را در مقابل‌ قرآن‌ عَلم‌ کند؛ و موهومی‌ را در برابر یقین‌ برسر پا دارد. خداوند وی‌ را به‌ جزای‌ خودش‌ در دنیا رسانید و از عاقبتش‌ در آخرت‌ خبر نداریم‌. خودش‌ می‌گوید:
بسی‌ رنج‌ بردم‌ در این‌ سال‌ سی /
عجم‌ زنده‌ کردم‌ بدین‌ پارسی‌ /
چو از دست‌ دادند گنج‌ مرا /
نبد حاصلی‌ دسترنج‌ مرا/
ما در زمان‌ خود هرکس‌ را دیدیم‌ که‌ خواست‌ عجم‌ را در برابر اسلام‌ عَلم‌ کند، و لغت‌ پارسی‌ را در برابر قرآن‌ بنهد، با ذلّت‌ و مسکنتی‌ عجیب‌ جان‌ داده‌ است‌. فَاعْتَبِرُوا یا أُولِی‌ الابْصَار!

 اندیشه های ضد ایرانی ایران ستیز بزرگ آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید درباره سیزده به در ایرانیان:
آیت ا… مکارم شیرازی ذیل سوال ۱۶۰۱ جلد سوم استفتائات، دیدگاه خود را درباره‌ی «سیزده به در» چنین بیان می کند: من مراسم خرافی «سیزده به در» را بررسی کرده ام، سرچشمه آن به لحاظ تاریخی به اصحاب الراس می رسد و در قرآن به آن ها اشاره شده است. همچنین در تفاسیر به اصحاب الراس اشاره شده است و در شرح های نهج البلاغه نیز درباره آن ها آمده است که ۱۲ شهر و آبادی بود که هر کدام آن ها به نام یکی از ماه های سال خورشیدی نامیده شده بود، آیین این مردمان بت پرستی بود و درختان صنوبر را پرستش می کردند. زیرا صنوبر منبع درآمد خوبی برای آن ها بود. برنامه مردم این شهرها این بود که آن ها یک روز در شهر فروردین جمع می شدند و مراسم جشن و شادی داشتند. آن گاه مردم به شهر اردیبهشت می رفتند و در آن جا مراسم داشتند تا این که به آبادی اسفند می رسیدند و ۱۲ شهر تمام می شد. روز سیزدهم مردم این شهرها و آبادی ها از محل سکونت خود خارج می شدند و به بیابان ها می رفتند و مراسم روز سیزده را با جشن و پایکوبی و رقص و با انواع مفاسد برگزار می کردند؛ بنابراین «سیزده به در» سنتی است که از بت پرستان باقی مانده است، همان طور که در مراسم شب چهارشنبه سوری احترامی برای آتش قائل می شوند که سنتی است از آتش پرستان.

اندیشه های ضد ایرانی چند ایران ستیز دیگر درباره جشن بزرگ چهارشنبه سوری ایرانیان:
آیت‌ الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید نیز مراسم چهارشنبه آخر سال را نوعی خرافه و اعمال آن را خلاف شرع و عقل دانست.
وی اظهار داشت: قرآن مجید می‌فرماید یکی از اهداف بعثت پیامبر این است، غل و زنجیری که بر افکار مردم بسته شده بود را باز کند. وی اضافه کرد: مراد از غل و زنجیر، آداب و رسوم جاهلی است که هیچ اثری در اخلاقیات و زندگی انسان ندارد. از این رو، پیامبر اسلام تمام رسوم جاهلیت را که به ضرر انسان بود، لغو کرد. آیت الله سبحانی، مراسم چهارشنبه آخر سال را یکی از این رسوم غلط برشمرد و افزود: مراسم آخرین چهارشنبه سال، به نحوی که در ایران رسم شده، جهل است و ضررهای آن برای همه مشهود است. این مرجع تقلید خاطر نشان کرد: متاسفانه به خاطر همین رسوم غلط، جوانان زیادی زخمی و کشته می‌شوند و پدران و مادران آنها در سوگ آنها می‌نشینند. آیت‌الله سبحانی با بیان اینکه عقل و شرع به هیچوجه این آداب غلط را نمی‌پسندد، تصریح کرد: همه انبیا و اولیای الهی آمدند تا با خرافات مبارزه کنند و مراسم چهارشنبه آخر سال هم نوعی خرافه است. وی با اشاره به برخی اعمالی که در چهارشنبه سوری انجام می‌شود، گفت: پریدن از روی آتش و گفتن برخی جملات به هیچوجه درست نیست. این مرجع تقلید از مردم خواست مراقب اعمالشان باشند و در چهارشنبه آخر سال سال، دچار مسایل خلاف شرع و عقل نشوند.

حجت الاسلام و المسلمین " سید هاشم حسینی بوشهری"، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز با تاکید بر اینکه جوانان و مردم باید تنها دنبال مسایلی باشند که در دین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) بر آنها تاکید شده است، گفت: برنامه چهارشنبه آخر سال، هیچ مبنای عقلی و دینی ندارد. وی با بیان اینکه نباید مسایل اصلی را رها کنیم و دنبال خرافات برویم، اظهار داشت: برنامه چهارشنبه آخر سال برای جوانان و جامعه تبعاتی دارد و باعث ناهنجاری های اجتماعی خواهد شد. این عضو مجلس خبرگان رهبری از نسل جوان و مردم خواست در برنامه هایی که از طرف بزرگان، مورد نهی و سرزنش قرار گرفته است، شرکت نکنند.
منبع: ایرنا

و از این دست مزخرفات در چنته آخوندهای جنیایتکار و میهن فروش و ضد ایرانی که خود همه نوع جنایتی کرده اند و دست پلیدشان به خون ایرانیان بسیاری آغشته است می توانید یافت نمایید.

- دستور نابودی نقاشی های با موضوع شاهنامه فردوسی در شهر مشهد به دستور آیت الله ایران ستیز علم الهدی:
آیت‌ الله خزعلی: مردم مسلمان ایران باید عید غدیر را به جای عید نوروز به عنوان عید بزرگ خود برگزینند.
آیت‌ الله مصباح‌ یزدی: ایران بدون اسلام اهمیتی برای فدا کردن جان ندارد.
فرمانده سپاه کهکیلویه خواستار تخریب مجسمه آریو برزن شد.

.... و انبوه مطالب روزانه ای از این دست که توسط رسانه های وابسته به حکومت و آخوندها بر ضد ارزش های ملی ایران و ایرانیان تولید می شود که حقیقتا دیگر نتوانستم در کپی پیست کردن آنها برای شما در این بخش ادامه دهم! همین اراجیفی که مستند ارائه کردم خود گویای عمق فاجعه است! امیدوارم باعث ایجاد تلنگری برای بیداری شما در مقابل این جریان موذی شوم شود!
**********
ملاحظه مي كنيد از طرفي ما فرهنگ، هنر، سنت ها و هنرمندان و نویسندگان و شاعران و بزرگانی داريم كه توانسته اند پس از تحمل رنج و سختي هاي زياد در طي ساليان دراز، خود به تنهايي بدون كمك مالی از جانب مردم اين سلسله فرهنگی-ادبی-هنری را تا بدین جا در ایران حفظ كنند و از طرفي مردمان سرزمين ما نيز خواسته يا ناخواسته، با ترس يا بدون ترس قسمتي از درآمد خود را مرتب به جیب آخوندهایی سرازیر می کنند كه بدون هیچ گونه كار و تلاشي، تنها ثمره بودن آنها خرابي و ويراني، تفرقه افكندن، تكفير كردن، ناسزا گفتن به بزرگان ادبی و هنری و در نهایت ضربه زدن به دستاوردهاي ملی ایرانیان همسو با تجزیه طلبان است.

1- آیا وقت آن نرسیده است تا چاره ای اساسی به حال این آخوندهای ضد ایرانی، این بزرگترین سوراخ امنیتی در پیکره ایران بنماییم؟! آنها که با نفوذ از طریق لباس دین در درون ما، و انجام آسان اقدامات ضد ایرانی شان زمینه بی میلی و بی حسی مردم نسبت به ایران را به وجود آورده اند تا در آینده نزدیک ایران ما طعمه درندگان شود. خواهش میکنم تا دیر نشده حساب خداپرستی و یکتاپرستی را از این درندگان وحشی خونخوار ایران ستیز جدا کنید! ما می توانیم خداپرست و یکتاپرست باشیم اما به این یاوه گویان و ایران ستیزان که در لباس دین در آمده اند و کارهایی که بزرگترین دشمنان ایران نتوانستند بکنند را به راحتی در حال انجام هستند نه بزرگ بگوییم و آنها را برای همیشه به زباله دانی تاریخ پرتاب نماییم. 

2- آیا اگر صدام حسین یا شیخ های عربستان و امارات متحده عربی چنین حرفهایی را درباره سنت های ایرانی و جشن ها و ادبیات ما می گفتند اینچنین بِر و بِر گوشه ای می نشستیم و تجاوز این متجاوزین را نظاره گر می بودیم؟! براستی آیا موقع آن نیست تا این فتنه و فریب بزرگ تاریخی که از داخل ما را گول زده و خورده و نفهمیده ایم را از سر مردم و کشور خویش باز کرده و به زباله دانی تاریخ برای عبرت آیندگان بسپاریم؟

3-  آیا ایران باید به دست دشمنانش تکه پاره شود تا ما به خود بیاییم و سپس برای میهن از دست رفته خویش عزاداری کنیم؟ کاری که آخوندها به خوبی به ما یاد داده اند!؟


شرم و ننگ بر ما اگر بگذاریم این ایران ستیزان در آمده در لباس دین، کاری را که صدام حسین و چنگیز مغول و عثمانی ها نتوانستند با ما بکنند را انجام بدهند!

هیچ نظری موجود نیست: