۱۳۹۱ فروردین ۱۳, یکشنبه

آیا خیانت کار تر از ایرانیان 1400 سال پیش تاکنون مردمانی دیده اید؟! چرا باید دست به کار پاکسازی زبان پارسی از واژگان عربی بزنیم؟

از 1400 سال پیش که سلمان فارسی تخم خیانت به میهن را در ایران زمین کاشت و به آغوش اعراب رفت تا ایران را دریده و از هم پاره کند، تا همین چندی پیش که مسعود رجوی به آغوش صدام حسین التکریتی پرید تا از خشتک وی برای خلقش کراوات بسازد، ما ایرانیان همواره مشغول میهن فروشی و خیانت به زبان و فرهنگ و سرزمین خود ایران بوده ایم و هستیم ..... اما دیگر نخواهیم بود!
 
اکنون هنگامه دیگرگونی فرا رسیده است!

ما ایرانیان با یک نسل ایستادگی در برابر عربیزه شدن همه زندگی و هستی مان خواهیم توانست این ننگ تاریخی را از پیشانی ایران پاک کرده و برای همیشه به دور بیاندازیم. برای اینکه آگاهی پیدا نمایید که ما چه ریدمانی به زبان پارسی کرده ایم کافیست یک نیم نگاهی به کتاب ها یا وب سایت های عربی بیاندازید آنگاه خواهید دید که خط به خط این کتاب ها و نوشتار ها را می توانید بخوانید و بفهمید! چون واژگان آنها را روزانه بارها در زبان پارسی استفاده می کنیم! در زیر، ارتش سبز نوشتاری از یک خبرگزاری عرب زبان را برای شما برجسته می کند. در این نوشتار عربی، تمام واژه های عربی که ما در زبان پارسی وام گرفته ایم و به شکل های گوناگون از آنها روزانه استفاده می کنیم را به رنگ قرمز درآورده ام! تک تک این واژگان تیری بوده که بر قلب و شمشیری بوده که بر گردن اجداد ما فرود آمده تا تن به این خفت و خواری بدهیم و همه چیز خود را از دست بدهیم تا در نهایت به اینجا برسیم  و این شود که بی آبروترین مردم جهان اکنون ما ایرانیان خود باخته میهن فروش هستیم که همه چیز خودمان را باخته ایم و عربی شده ایم.

هیچ آبرویی برای ما دیگر در دنیا نمانده است! هر کجای جهان سفر کنید همین که بگویید ایرانی هستید همه شما را چپ چپ نگاه می کنند! از بس وطن فروشی کرده ایم و اقلیت خائن ما را به دشمن خونخوار فروخته، یا نخبگان ما با اندک فشاری این سرزمین را ترک کرده و رفته اند، هیچ مدرن سازی در کشور ما صورت نگرفته است تا چهره کشور ما را نزد جهانیان تازه و زیبا نشان دهد! و اکنون زمان بازگشت از این مسیر کثیف و پرخطر می باشد!
اقلیت خائن و نخبگان فراری، رفته اند که رفته اند! آبروی ما هم رفته است، عیبی ندارد! اما اکنون هنگامه دیگرگونی فرا رسیده است. تمام ابزارهای برون رفت از این خفت و خواری تاریخی امروز با یاری تکنولوژی مدرن و رسانه های اینترنتی در اختیار ماست تا میهن خود را از چنگال هر آنچه که مزخرف و کثافت ناب است و بوی خون و تجاوز و پستی و دروغ می دهد برهانیم!
 حتی اگر هزار نفر هم باشیم می توانیم و باید ایران را از شر هر آنچه کثافت که هست و نیست تمییز و پاکسازی نماییم. باید توجه کنید که کار پالایش زبان پارسی از واژگان عربی زمان می برد و نیازی به پاکسازی 100 درصدی هم نیست. تنها کافیست که درصد واژگان وام گرفته شده از زبان عربی از چیزی در حدود 50 درصد کنونی، به زیر 5 درصد برسد و ما جایگزین پارسی یا زبان های محلی ایرانی خودمان (کردی، آذری، بلوچی و ..) را برای گفتگو و نوشتن برگزینیم.
 
عربی زبانیست که میلیونها نفر در جهان با آن حرف می زنند و احترام خودش را دارد، اما این زبان پارسی ماست که روز به روز تو سری خورده است. زبان عربی در جای خودش کاملا محترم بوده و هست، اما هر آنچه فضولات و فاضلاب در جهان هست به ریش و عمامه و هیکل کسانی که کشور و فرهنگ زیبای ما را فروختند و به جایش با مذهب و خرافات یک معجون غلیظی از نفهمی و بی شعوری و آبروریزی در این کشور به وجود آورده اند که هیچ رقمه نمی شود به این کشور نزد جهانیان افتخار کرد و این ها همه قابل سروسامان دادن دوباره است! تنها یک اراده بسیار بسیار نیرومند نیاز دارد تا یک نسل از ما ایرانیان با پافشاری شدید به آن دست پیدا کنیم. خاکریزهای اهریمنان دست کم در ایران خودمان روز به روز در حال فروپاشی است و دست سیاه اهریمنی آنها برای همگان رو شده است، و ما نیاز به جایگزین های پاک خودمان برای ارائه به نسل جدید ایرانیان داریم.
نگاهی به اندونزی، پاکستان، افغانستان، ایران، عراق، مصر و کشورهای آفریقایی چون سومالی و اتیوپی و ... کاملا نشان می دهد که چگونه فرهنگ عربی حاکم بر این کشورها با نفوذ از طریق اسلام آنها را تبدیل به جهنمی برای مردمان و معضلی برای بشریت کرده است!
دست کم افغانستان، ایران، عراق و مصر دارای تمدن های باشکوهی بوده اند اما با ورود اسلام به این سرزمین ها همه این تمدن ها نابود شده و توحش و شلاق و سنگسار و اعدام و گردن زدن جایگزین آن همه شده است!
 
قبل از اینکه همه چیزمان از بین برود به یاری تکنولوژی مدرن می توان اندکی از این جراحات وارده در طول تاریخ را برطرف کرد!
 
شاید بپرسید چه اشکالی دارد حالا 50 درصد واژگان زبان پارسی، وام گرفته از زبان عربی باشد؟!
پاسخ این است که زبان عربی بزرگترین کانال ورودی فاضلاب های خرافی از طریق کتاب های مذهبی آن، به فرهنگ و ذهن و زندگی و جهان بینی و خلاصه همه چیز ماست! هرچه کمتر معنای واژگان عربی را بدانیم، کمتر وارد گود بزرگ حماقت و خرافات نهفته در کتاب های مذهبی عربی خواهیم شد!

نوشتار عربی زیر، برگرفته شده از یک خبرگزاری عربی را که واژگان نام آشنای آن برای ما ایرانیان قرمز رنگ شده است را ببینید تا آگاهی پیدا کنید که چرا باید نیروی خرد ملی خود را به کار بگیریم و به هر قیمتی که شده زبان پارسی را از واژگان عربی پاکسازی نماییم! پرسش دیگر اینجاست که آیا زبان عربی نیم درصد هم واژه پارسی درون خود بکار می برد که ما ایرانیان میهن فروش، اینگونه شلوار خود را مقابل زبان عربی پایین کشیده ایم تا ....
 
**********

السويد تساهم ببناء مصنع لتصنيع الصواريخ في السعودية

تعاون تسليحي سري بين السويد والسعودية

ينخرط معهد أبحاث الدفاع السويدي في عملية تعاون تحيطها سرية كبيرة لمساعدة المملكة العربية السعودية في بناء مصنع متقدم للأسلحة. هذا ما كشفه قسم الأخبار في الإذاعة السويدية. بدأ المشروع في عام 2007 ويسمى داخليا في مكاتب الحكومة ومعهد أبحاث الدفاع السويدية بالسموم، وقد وضع قسم الأخبار في الإذاعة السويدية يده على عدد كبير من الوثائق السرية.
تصنف المملكة العربية السعودية من قبل منظمات حقوق الإنسان باعتبارها واحدة من أقسى الدكتاتوريات في العالم، وتقوم بشكل مستمر بانتهاك حقوق الإنسان. ومع ذلك، فلدى السويد سنوات عديدة من التعاون العسكري مع هذا البلد أسفر عن إبرام عديد من صفقات الأسلحة وهذا شيء معروف.
ولكن الغريب في الموضوع الآن أن السويد، من خلال معهد أبحاث الدفاع تساعد النظام في المملكة العربية السعودية في بناء مصنع للأسلحة.
والخطوة الأولى هي مصنع للصواريخ في الصحراء، وهو الأول من نوعه في البلاد. لم يبدا العمل في بناء المصنع بعد، ولكن التخطيط لهذا جاريا منذ عام 2007.
والحقيقة ان مشاركة مؤسسة حكومية سويدية مثل معهد أبحاث الدفاع في التخطيط لمصنع الاسلحة لصالح حكومة ديكتاتورية مثل المملكة العربية السعودية هي فريدة من نوعها.
وقد ذكر في احدى الوثائق السرية الحكومية ان "المشروع يتخطى حدود ما هو ممكن للسلطة السويدية".
مشروع ريح السموم كما يطلق عليه، هو سري, وسري للغاية بحيث أن المدير العام لمعهد أبحاث الدفاع السويدي يان أولوف ليند لا يريد الاعتراف بوجوده.
- لا توجد لدينا اليوم مشاريع وعقود ملزمة مع هذا البلد، لذلك ليس لدي أي تعليق على هذا، لأنه لا يوجد مشروع، قال يان أولوف ليند. وبسؤاله عن ما اذا كان هناك مشروع يسمى مشروع سموم مع المملكة العربية السعودية:
- جوابي هو كلا.
وعندما سأله الصحفي ان كان هذا صحيحا! اجاب يان أولوف لند:
- عجبا، ألا تسمع ما أقول؟
ولكن وبمساعدة عدد كبير من الوثائق السرية التي بحوزة قسم الأخبار في الإذاعة السويدية، تم التعرف بان خبراء من وكالة أبحاث الدفاع السويدية سافروا الى السعودية لدراسة ظروف التربة حيث سيقام المصنع.
في وقت مبكر من عام 2008, قدمت وكالة أبحاث الدفاع السويدية تقريرا أوليا إلى وسيط سعودي مع مهندس مرافق، يصف بالتفصيل كيف يمكن للسعوديين المضي قدما في بناء المصنع، وايضا عن أي الشركات التي تكون قادرة على تسليم المعدات.
ووفقا للوثائق، فان كلفة المشروع تصل الى عدة مليارات من الدولارات حيث يضم مجمع من 35 مبنى.
وأكد يان إريك لوفغرين، نائب المدير العام لمفتشية المنتجات الاستراتيجية ISP والمسؤولة عن منح رخص تصدير الأسلحة في السويد، بان وكالة أبحاث الدفاع السويدية مشتركة في التخطيط لبناء المصنع.
- حسب علمي فأن هناك شكلا من أشكال الحوار مع السعوديين، يقول إريك لوفغرين.
الى عام 2010 كان المشروع يدار من خلال ديك سترينغ الذي كان في ذلك الحين أحد المقربين الى المدير العام لمعهد أبحاث الدفاع السويدي فبعد عرض الوثائق السرية عليه أكد بأن المعلومات الموجودة في الوثائق صحيحة. ويقول إن الحكومة كانت على علم تام بالمشروع.
- وهنا يوجد بطبيعة الحال وثيقة وقع عليها المدير العام، وقدمت إلى الوزارة، يقول ديك سترينغ.
ويذكر ايضا أن هذا الموضوع تم العمل فيه في وزارة الدفاع من قبل الأمين العام للحكومة هوكان يارفيل. ولكنه قال انه لا يريد الإجابة على أية أسئلة حول المشروع بسبب سرية الموضوع.
أما وزير الخارجية كارل بيلدت اجاب عن سؤال عن رأيه حول التعاون القائم منذ عام 2007 مع المملكة العربية السعودية بشأن بناء مصنع اسلحة اجاب بالآتي:
- ليس لي راي بالموضوع. أن معهد أبحاث الدفاع السويدي لا يقع تحت سلطتي والذي استطيع قوله اننا نظرنا في هذه القضية في وزارة الخارجية بعد استلامنا السلطة في عام 2006 وكان تقديرنا بان الاتفاقية تمت حسب الأصول المعروفة من قبل الحكومة السابقة ولم نجد سببا لنقض الاتفاقية فكانت وفقا للأصول والمقررات في السويد.
المتحدث باسم حزب الخضر غوستاف فريدولين قدم شكوى ضد وزير الدفاع ستين تيلي فورش الى لجنة مراقبة الدولة حول مساهمة السويد في بناء مصنع للأسلحة في المملكة العربية السعودية وقال بان تجارة الأسلحة يجب أن تتم وفقا للأصول الديمقراطية في السويد:
- يجب على السويد الوقوف جنبا الى جنب مع الشعوب الشجاعة الذين تطالب بالديمقراطية والعدالة، والحق في ادارة حياتها وبلدانها. لا يجب أن نسلح الطغاة. هذا شيء سيئ بالنسبة للتنمية الديمقراطية في العالم وفي هذه المنطقة، وسيئ على المدى الطويل للمصالح السويدية، يقول غوستاف فريدولين.

هیچ نظری موجود نیست: