۱۳۹۰ اسفند ۸, دوشنبه

گاوی شیری به درب منزل شما می آید، احمق آنکس که به جای دوشیدن پستان های پر شیرش، با شاخهایش گلاویز می شود!


صد البته فیلم "جدایی نادر از سیمین" و موفقیت های جهانی و جایزه های بزرگ بین المللی اش را دیده اید! حتما مشاهده کرده اید که این فیلم چقدر باعث برده شدن نام ایران در سطح جهان این بار به نیکی شده است! پرسش اینجاست زمانیکه می شود از دنیای غرب به خصوص آمریکا و رسانه های قدرتمندش برای منافع ملی کشور و مردم خودمان بهره های مثبت فراوان ببریم، چرا باید در سیاست با شاخ های آنها گلاویز شویم؟!
 از آنجایی که تنها دوستان استراتژیک جمهوری اسلامی در دنیا، کمونیست های روسیه، چین، کره شمالی، ونزوئلا و کوبا هستند و خامنه ای تمایلات شدید به بلوک شرق دارد، ما باید تاوان غرب ستیزی فسیل های متوهم 57 را بپردازیم و کشور زیبای ما به جای اینکه با نام خوش در رسانه های آزاد دنیا مطرح باشد، باعث بی آبرویی شدید ما ایرانیان در دنیا شده است! 
 
تنها سرمایه هر مردمی در دنیای امروز، اعتبار و آبروی نام کشورش می باشد! و پاسپورت ایرانی ما، امروز از آب دهان هم اعتبارش کمتر است! شما در هر فرودگاهی در جهان این پاسپورت را رو کنید چپ چپ نگاهتان می کنند و بازرسی بدنی می شوید!
آبروی ما در نزد جهانیان توسط اراذل و اوباش وابسته به بلوک شرق از بین رفته است!

مبارزه با غرب ستیزی و خواستار رابطه سالم با غرب شدن از طرف عموم مردم ایران، از بین برنده این توطئه شوم خامنه ای  و بلوک شرق بر علیه کشور ماست!
 
هم میهنان ایرانی، از این جدایی پر خیر و برکت تاریخی نادر از سیمین بیایید بهره ای بسیار بزرگ ببیریم و گامی عملی در مبارزه با غرب ستیزی در کشور خود برداریم و به دنیا نشان بدهیم که ما مردم ایران، بر خلاف گروگان گیران کشورمان، هیچ دشمنی با غربی ها نداریم و خواستار رابطه سالم و دوستانه با آنها هستیم!

در دنیای سیاست درباره آمریکا مثلی هست که می گوید:
آمریکا گاوی شیری است که به درب منزل شما می آید، احمق آنکس که به جای دوشیدن پستان های پر شیرش، با شاخهایش گلاویز می شود!

وقتی می شود از دنیای غرب به این زیبایی شیر دوشید، چرا باید با شاخ های آنها گلاویز شویم؟ 
کشورهای شرقی کره جنوبی، سنگاپور، مالزی و ژاپن چراغی روشن در سر راه ما برای گام بر داشتن در رابطه خوب و سالم با دنیای غرب و ترک غرب ستیزی و استفاده از دانش و تکنولوژی و رسانه های قدرتمند آنها به نفع منافع ملی خودمانست! بیایید کشورمان را از این بدبختی و نکبت سیاه در در افتادن با دنیای بین الملل نجات دهیم!

هیچ نظری موجود نیست: