۱۳۹۰ دی ۲۸, چهارشنبه

کمپین سبز معذرت خواهی تک تک ایرانیان از زهرا امیر ابراهیمی!

18 ژانویه، 28 دی ماه، را می توان روز مبارزه با تابوها اعلام کرد. روزی که انتشار عکسهای نیمه برهنه گلشیفته ایران زمین، موجی از خوشحالی و امید را در دل همگان برپا ساخت که بالاخره روزی فرا خواهد رسید که تصویر عریان کسی سبب مرگ یا فرار کسی از سرزمینش نشود.
 
تابوها ابزارهای سرکوب بسیار خطرناکی در دست اقتدارگرایان و انسانهای فرصت طلب برای غلبه بر دیگر انسانها و لذت بردن از زجر کشیدن قربانیان این تابوها می باشند! و به همین دلیل است که تابوها را باید به هر طریق ممکن که می شود شکست! تابوهایی که تاوانش را انسان های ستم دیده و بی پناه و مظلوم می پردازند.
 
زهرا امیر ابراهیمی را برای نمونه می گویم!
 
راستی آیا این دختر را یادتان هست!؟ یادتان هست چگونه با نگاه های بی شرمانه خودمان او را از ایران تابو زده بیرون و آواره و سرگردان  کشورهای دیگر کردیم!؟ یادتان هست چگونه به انتشار اخبار خودکشی وی دامن می زدیم تا شاید حس ترحمی در ما ایجاد شود؟!
 
وای خدای من، یادتان هست چگونه در بدر دنبال فیلم های سکسی منتسب به او بودیم تا کارهایی را که خود در خفا بارها و بارها تکرار کرده بودیم را اینبار در ملا عام با نسبت دادن به این دختر مظلوم برای خندیدن و هره کردن و شاید طعنه زدن و دشنام دادن، ببینیم و نظاره گر باشیم؟!
آیا کثیف تر از تابوهایی که تاوانش را زنان و دختران می پردازند، می تواند چیزی در این دنیا وجود داشته باشد!؟

مطمئن باشید تا زمانیکه به اشتباهات فاحش خود اقرار نکنیم و سعی در جبران ضررهای مادی و معنوی آن بر نیاییم، به هیچ وجه طعم آزادی واقعی را نخواهیم چشید. چراکه آزادی مردمی آزاده و وارسته را می طلبد، نه مردم تابوزده پست و حقیر را.


در حیرتم از مرام این مردم پست
این طایفه ی زنده کش مرده پرست!

نویسنده وبلاگ ارتش سبز به نوبه خود، از بانوی گرامی، زهرا امیر ابراهیمی، به خاطر زخم ها و رنج هایی که وی در این سالهای دور از وطن کشیده است از او معذرت خواهی می کند. امیدوارم که این بانوی گرامی مردم سرزمین خویش را ببخشد و روزی شاداب و خندان به آغوش ایران سبز آزاد باز گردد.

هیچ نظری موجود نیست: