۱۳۸۹ آذر ۲۰, شنبه

توپ، تانک، فشفشه، خامنه ای دقت کن! (اینبار همراه با سند و مدرک!)

از قدیم گفته اند تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها! حتما شعار "توپ، تانک، فشفشه، خامنه ای .. ...!" که توسط مردم بارها سر داده شده را شنیده اید. حال ویکی لیکس اسناد حقانیت این شعار ملت ایران را منتشر کرده است:

براساس سند تازه ای که ویکی لیکس منتشر کرده است دولت جمهوری اسلامی از شیوخ عرب عراقی در هنگام بازدید از ایران با استفاده از زنان ایرانی که به فحشا واداشته شده اند پذیرایی می کند!

در سندی که متعلق به سفارت آمریکا در عراق و به تاریخ دهم ژانویه ۲۰۱۰ است آمده است که:
یکی از کارکنان سفارت در ملاقات با یکی از شیوخ عراق از وی شنیده است که دولت ایران در پی افزایش نفوذ خود در عراق است و این موضوعی بوده که وی در سفرش به ایران با آن مواجهه شده است. این شیخ عراقی سپس درباره سفرش به ایران می گوید که وی دریافته است که بسیاری از سران قبایل عراق بطور مکرر به ایران سفر می کنند. وی دلیل سفرش به تهران را در ملاءعام معاینات پزشکی اعلام کرده بود ولی بطور خصوصی به کارمند سفارت آمریکا گفته است که دلیل اصلی سفر وی به تهران برخورداری از ازدواج های موقت با زنان ایرانی و سایر تفریحات است. این شیخ همچنین تاکید کرده است که نظیر چنین تسهیلاتی از سوی دولت جمهوری اسلامی در اختیار سایر شیوخ عرب و سران قبایل عراق نیز قرار می گیرد. براساس این سند سران قبایل و شیوخ عراق بطور دائم بین ایران و عراق در رفت و آمد هستند.
بهره برداری جنسی جمهوری اسلامی از زنان ایرانی برای دستیابی به اهداف سیاسی اش در خارج از مرزهای ایران یکی از انواع ستم مضاعفی است که بر زنان ایران می رود، این در حالی است که ماموران نهی از منکر پلیس ایران روزانه صدها نفر را تنها به اتهام بدحجابی یا ارتباط متعارف در ملاء عام بازداشت و برای آنها پرونده تشکیل می دهند.
این است عاقبت 30 سال حکومت دین در سیاست!
کاری که صدام حسین با زنان ایرانی در طی 8 سال جنگ نتوانست بکند، خامنه ای با ولایتش کرد!
این دستاورد بزرگ را خدمت تک تک ملایان کور و کر و بعثیجیان گردن کلفت برای ملت، تبریک عرض می کنیم. شغل بسیار بسیار شریفیست!

منابع بیشتر:
اصل سند به زبان انگلیسی در سایت ویکی لیکس
لینک 1 / لینک 2 / لینک 3

۴ نظر:

هزاردستان گفت...

با سلام

تارنمای هزاردستان در آدرس www.1000Dastaan.com
از شانزده آذر به طورِ آزمايشی راه اندازی شده است. يک بخش مهم آن دنبالک‌سرا است که شبیه به سایت‌هايی نظيرِ بالاترين طراحی شده، با اين تفاوت که سعی شده از نواقص و اشتباهاتِ سايت های مشابه پند گرفته و ساختاری برای عادلانه‌تر شدنِ ارزش‌دهی به لينک‌ها طراحی شود.
خوشحال می‌شويم نظرتان را بدانيم.
ارادتمند

www.1000Dastaan.com

ناشناس گفت...

عكس ساختگي بودنش رو داد ميزنه.
متخصص فتوشاپ

ناشناس گفت...

اين تلويزيون آبرو رو خورده وحيا روقي كرده.دست پيش رو گرفتند كه پس نيفتند.وحشيانه به كوي دانشگاه حمله كردند.عكس معترضين پارسال هنوز هم در سايتشون براي دستگيري هست.مثل آب خوردن مردم رو ميكشتند.حالا سفير انگليس رو احضار ميكنند واز برخورد بد پليس انتقاد ميكنند.بابا اينا ديگه كي هستند.بي حيايي هم حدي دارد.

"ارتش سبز" گفت...

عکس کار یکی از کاربران بالاترینه که یادم نیست کی بود!
بله فتوشاپه، ولی داره حقیقت عریان امپراطوری سید علی و دوستانش را داد میزنه!