۱۳۸۹ آبان ۱۴, جمعه

تنها یک تغییر مثبت در سیاست ایران، زندگی تک تک ایرانیان را بلافاصله بهبود می دهد!

در حالیکه ایرانیان در داخل کشور توسط حکومت اسلامی به شدیدترین نحو ممکن شکنجه و سرکوب و تحقیر می شوند، نخبگان ایرانی در خارج از کشور که از جنس همین مردمند، بالاترین پست های مدیریتی شرکتهای بزرگ و غول پیکر را از آن خود می کنند! شاهد این ادعا لیست بلندبالای ایرانیان شاغل در سمت های عالی در شرکت عظیم گوگل و همچنین سازمان فضایی ناسا در آمریکا می باشد.

درست به مانند دو کشور کره شمالی و کره جنوبی که هر دو یک ملت بودند ولی با دو سیاست مختلف یکی مهد تکنولوژی و پیشرفت در دنیا شد و دیگری خوار و ذلیل و مایه ننگ بشریت، ایرانیان خارج از کشور هم از جنس همان مردم داخل هستند ولی زندگی آنها در یک کشور دارای سیاست باز و آزاد باعث می شود که بالاترین جایگاه های مدیریتی در جهان را صاحب شوند. و این نشان می دهد که چقدر تغییر مثبت سیاست در داخل ایران می تواند بلافاصله و به راحتی، زندگی تک تک ما ایرانیان را غرق در پیشرفت نماید!

در جدیدترین دستاورد ایرانیان خارج از کشور، یک ایرانی مدیر عامل سایت بزرگ Youtube در شرکت گوگل شده است. چاد هورلی یکی از بنیانگذاران سایت مشهور Youtube که بعد از خرید یوتیوب توسط گوگل به قیمت ۱٫۶۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۶ همچنان مدیرعامل یوتیوب باقی مانده بود سرانجام از کار خود کناره گیری و ترجیح داد زین پس به عنوان مشاور در کنار این سایت باشد. اما جایگزین وی و مدیرعامل جدید Youtube یک ایرانی-آمریکایی مشهور، به نام سالار کمانگر است.
سالار کمانگر پیش از این معاون بخش برنامه های تحت وب گوگل (جیمیل، تقویم، بلاگر و …) بوده است. سالار کمانگر متولد سال ۱۹۷۷ در ایران، یک ایرانی–آمریکایی فارغ‌التحصیل در رشته بیولوژی از دانشگاه استفورد آمریکا است. وی در ۲۲ سالگی به گوگل پیوست و بعد از ۷ سال به یکی از کارمندان کلیدی و اصل این شرکت بزرگ تبدیل شد. یکی از مهم ترین موفقیت های وی ابداع سیستم تبلیغات گوگل یا همان Google Adwords است که سهم عمده ای در پیشرفت و موفقیت وی و همچنین توسعه گوگل داشت.

ایرانیان گوگل که همگی از مدیران رده بالا هستند عبارتند از:
امید کردستانی Omid Kordestani
سالار کمانگر Salar Kamangar
ترانه رضوی Taraneh Razavi
پدرام کیانی Pedram Keyani
رضا بهفروز Reza Behforooz
مایک جزایری Mike Jazayeri
شیرین اسکوئی Shirin Oskooi
شمیم صمدی Shamim Samadi
مریم کامور Maryam Kamvar

وجود این افراد و موفقیت های بزرگ آنها سند مهمیست که نشان می دهد آنچه باعث و بانی آن شده است که ایرانیان امروز در جهان مورد تحقیر واقع شوند و در کشور خود هم مورد ستم قرار بگیرند و از کاروان پیشرفت جهانی عقب بیافتند، حکومتیست که در آن جاهلان بی تخصص به اسم اسلام بر این کشور حکومت می کنند و به جای برقراری روابط سالم با تمام کشورهای دنیا، در زمین فساد می کنند و به ترویج امور پست و خرافه گری مشغولند.
امید آنکه سرزمین ما روزی از چنگال این اهریمن سیاه خودکامه رهایی یابد.

۲ نظر:

"ارتش سبز" گفت...

دوستان الان دیگه قدیم ها نیست که مثلا 100 سال طول بکشه که ما بتونیم گاری را دور بندازیم و تبدیل به توربین بخار کنیم!
الان با یک تعامل سازنده با دنیا میشه بزرگترین پروژه های عمرانی و خدماتی و اینترنتی و غیره را در عرض چند سال با بهترین امکانات ایجاد کرد.
فقط مدیریت حرفه ای می خواهد با تعامل سازنده با دنیا.
جمهوری اسلامی بیخود و بی جهت ما را با غول های اقتصادی جهان درگیر کرده است.
آخر برای چه؟!
ما برای چه باید با آمریکا و انگلیس و اروپا در نبرد باشیم؟
که چه شود؟
آیا حریف آنها می شویم؟!
با کشورهایی دست به یقه شدیم که کره جنوبی، سنگاپور، مالزی، ژاپن، همین امارات، کویت، قطر و غیره بهترین منفعت را دارند از این کشورها به نفع مردمان خودشان می برند! آخر چرا ما باید به خاطر اینکه مغز علیل رهبران جمهوری اسلامی توهم گراست با دنیا دست به یقه شویم و در نهایت هم مدام از آنها توسری بخوریم و تحقیر شویم؟ چرا؟

ناشناس گفت...

خریعتی موجود حرامزاده اسلام و کمونیست بود . این موجود که از امکانات ایران و ایرانی استفاده کرد و به مردم و سرزمین ایران خیانت کرد. و موجب کمک به روی کار آمدن عقب مانده ترین و تروریست ترین اسلامی در ایران گردید . ننگ و شرم بر او و اسلام تروریست و آدمکش باد . گول به اصطلاح روشنفکری اسلامی و کمونیستی چپی در ایران را نخورید. این جو احمقانه و حقیر فقط در ایران درست شده و در بیرون از ایران اصلآ وجود ندارد.