۱۳۸۹ شهریور ۳۰, سه‌شنبه

کشف راز وجودی صندلی خالی در جلسات مختلف احمدی نژاد!

حتما مطلع هستید که وجود یک صندلی خالی در جلسات مختلف احمدی نژاد سوال بر انگیز شده بود؟ اکنون راز وجودی آن صندلی خالی کشف شده است!
علت اصلی آن بود که نامبرده بتواند جهت سخنرانی برای صندلی های خالی در سازمان ملل تبحر کافی را به دست آورده و از قبل برای این امر دشوار تمرین کرده باشد تا در سازمان ملل با مشکل مواجه نشود!
این شما و این هم معجزه هزاره سوم در سخنرانی برای صندلی های خالی در سازمان ملل، 30 شهریور ماه 1389!:
نمای این عکس در نشان دادن عمق فاجعه بی نظیره!
این عکس بالا هم واقعا دیدنیست!
- جهت پی بردن به عمق حقارت ا.ن در این ماجرا کافیست نگاهی به عکس های سخنرانی رئیس جمهور دومنیکن و همچنین رئیس جمهور فرانسه بیاندازید:
جمعیت حاضر در سخنرانی رئیس جمهور فرانسه
جمعیت حاضر در سخنرانی رئیس جمهور دومنیکن

این عکس ها مختص شهریور 1389 هستند. نظیر این رخداد پارسال نیز در نیویورک رخ داد.
ماله کشی سایت حکومتی جهان نیوز در توجیه صندلی های خالی سازمان ملل در سال 88 هم خواندنیست، پارسال معمر قذافی دیوانه زنجیری رقیب احمدی نژاد در مدیریت جهان را مسئول آن افتضاح معرفی کردند:
معمر قذافی علت افزایش صندلی های خالی هنگام سخنرانی احمدی نژاد در سال 88!
خالی بودن صندلی حاضرین در نشست عمومی سازمان ملل در هنگام سخنرانی رئیس جمهور ایران بر خلاف موج سازی دشمنان دلیلی به غیر از اعتراض به ایران داشت.
به گزارش جهان، هر چند بنا بر اعلام قبلی 11 هیات اروپایی با تلاش لابی های صهیونیسم از قبل قصد ترک صندلی های خود در هنگام ایراد نطق محمود احمدی نژاد را داشتند اما با پیگیری های به عمل آمده مشخص شد که معمر قذافی دلیل اصلی خالی بودن صندلی های سازمان ملل بوده است.
قذافی که به جای 15 دقیقه نزدیک به 95 دقیقه صحبت کرده و بی هوش شدن مترجم خود را نیز موجب شد به دلیل برنامه ریزی هیات های حاضر در مراسم موجب می گردد تا این هیات ها که از پیش برای استماع سخنان دکتر احمدی نژاد برنامه ریزی کرده و پس از آن برنامه دیدار های حاشیه ای داشتند به دلیل نبود وقت و سررسید دیدارهای خود سالن را ترک کرده و خالی شدن صندلی های سازمان ملل را رقم بزنند.
حال باید ببینیم ماله کشی آنها جهت افتضاح سخنرانی ا.ن برای صندلی خالی های سال 89 در مجمع عمومی سازمان ملل چیست؟

۱ نظر:

ناشناس گفت...

جنبش سبز پس از سالی بس پر فراز و نشیب، در حال ریشه کردن در اعماق وجودی ایران و هر ایرانی آزاده ایست. نهالیست بس گرانمایه، که شاید آخرین امید هر ایرانی برای تغییر است. باغبانان امید که چه با قطره های خون عزیز ترین فرزندانشان، با صبر بی مثال خود در زمستان سرد زندان، با ندای زیبای الله اکبر در پشت بامهای تنهایی نگذاشتند و نخواهند گذاشت دست کثیف دروغ به این نهال آسیبی برساند، اکنون دستان پیر و لرزانشان محافظان سبز طلب می کند.

در صورت دستگیری هر یک از رهبران سبز حکومت خط قرمز را رد کرده است، به آنها اخطار می کنیم.

فیس بوک: محافظان سبز