۱۳۸۹ شهریور ۶, شنبه

خامنه ای و دعوی خدایی!

خامنه ای دﻋﻮي ﺧﺪاﻳﻲ ﻣﻴﻜﺮد.
او را ﭘﻴﺶ جنتی ﺑﺮدﻧﺪ.
جنتی او را ﮔﻔﺖ:
صد سال پیش اﻳﻨﺠﺎ ﻳﻜﻲ دﻋﻮي ﭘﻴﻐﻤﺒﺮي ﻣﻴﻜﺮد، او را ﻛﺸﺘﻨﺪ...
خامنه ای ﮔﻔﺖ:
ﻧﻴﻚ ﻛﺮده اﻧﺪ ﻛﻪ ﻣﻦ او را به پیغمبری ﻧﻔﺮﺳﺘﺎده ﺑﻮدم!

شاهد:
نماينده ولي فقيه در سپاه: خامنه ای نماینده خدا بر روی زمین است!
ایلنا: حجت‌الاسلام سعیدی نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: در هر عصری كشتي حق ناخدايی داشته، رهبری الهی ملاک حق در هر زمان است، اما در برابر آن رهبری بدلی قرار دارد. امروز هم مشکل ما این است که آدم‌ها گرفتار رهبران بدلی می‌شوند. به عنوان مثال تصور می‌شود که آقایی هنوز اعتبار داشته و رهبر است.
نماينده ولي فقيه در سپاه تاكيد كرد: روزی ناخدا كشتي حق امام خمینی بود و امروز هم ناخدای کشتی حضرت سید علی خامنه‌ای است.
وي با اشاره به دسته‌بندي‌هايي كه پس از رحلت حضرت محمد ميان مسلمانان ايجاد شد، گفت: عده‌ای دركنار سلمان و ابوذر و عمار بودند که ناخدای کشتی حق را علی(ع) می‌دانستند. عده‌ای دیگر طلحه و زبيري بودند. عده‌ای هم متوقفین و کسانی که درکی از شرایط نداشتند بودند؛ عده اخير اختلاف را بین علی و معاویه می‌دانستند نه میان حق و باطل. مثل امروز که اختلاف را بین دو رییس جمهور می‌دانند؛ موضعی که آقایی گرفته و می‌گوید از دو طرف می‌خواهیم بنزین روی آتش نریزند. وي نمی‌فهمد که اختلاف دو رییس جمهور تنها یک هفته بود و امروز اختلاف بین جبهه باطل و رهبری حق است.
سعيدي دسته دیگری را کسانی عنوان کرد كه رهبری را قبول دارند‌، اما برای جلب نظر طرف مقابل موضع‌گیری نمی‌کنند و اين انتقاد برانگيز است.
وي گفت: تنها ملاک حق اتکا به حجت خدا در هر زمان است. امروز حجت خدا ولی‌فقیه است که افراط و تفریط نیز را با توجه به ایشان باید سنجید.
نماينده ولي فقيه در سپاه تاکید کرد: در سپاه مواضع ما باید روشن و سریع باشد و هر منبری به درد سپاه نمی‌خورد باید عمارگونه صحبت کنیم مصلحت و محافظه‌کاری نکنید.

هیچ نظری موجود نیست: