۱۳۸۹ شهریور ۶, شنبه

پاکستان: به هر کشوری که به سیل زده های ما کمک کند 8 عدد بمب اتم رایگان هدیه می دهیم! ناقابل است!

سیل پاکستان و آوارگی 17 میلیون نفر از مردم این کشور را ببینید و عبرت بگیرید! کشوری که صاحب بمب اتم است و انواع و اقسام موشک ها را هفته ای 40 بار آزمایش می کند، با یک باران چنان بر زمین می خورد و عورتش نمایان می شود که مجبور است به زمین و زمان چنگ بزند که ای ملت ها به داد ما برسید که آب ما را برد! بدانید راه رستگاری ملت ها اگر از طریق موشک هوا کردن و بمب اتم ساختن می گذشت الان سوئیس و سوئد و فنلاند اولین کشورهایی بودند که دست به تولید انبوه چنین چیزهایی می زدند.

تصمیم با خود ملت هاست! آیا دوست دارید به پاکستان یا کره شمالی دوم تبدیل شوید و انواع بمب و موشک هسته ای داشته باشید و با یک باران در سیل غرق شوید یا نظیر کشورهایی چون سوئد و فنلاند و سوئیس بدون بمب و موشک هسته ای باشید و عوضش غرق در ناز و نعمت و آسایش باشید!
انتخاب با خود شماست!

'گروهی از سیل زدگان پاکستانی پشت مرز ایران تجمع کرده اند'
عباسعلی نورا نماینده زابل در مجلس از تجمع گروهی از سیل زدگان پاکستانی در پشت مرزهای ایران خبر داده و گفته دولت باید از این گروه در خاک پاکستان حمایت کند.
آقای نورا به خبرگزاری مهر گفته که "حجم زیادی از سیل زدگان پاکستانی پشت مرزهای ایران در انتظار ورود به داخل خاک کشور مان هستند."
ایران و پاکستان دارای حدود نهصد کیلومتر مرز مشترک هستند و نماینده زابل می گوید که با توجه به فاصله 700 تا 800 کیلومتری مناطق سیل زده تا مرکز ایران، "تصور ما این است که هنوز انبوه جمعیت سیل زدگان پاکستانی به سمت مرزهای شرقی کشورمان سرازیر نشده است."
این نماینده مجلس پیش بینی کرده که در "دو سه هفته آینده حجم زیادی از سیل زدگان به سمت خاک ایران سرازیر شوند." شمار تلفات سیل پاکستان دست کم یک هزار و ششصد نفر گزارش شده است و سازمان های امدارسانی گفته اند که نزدیک به شش میلیون نفر به کمک های غذایی و دارویی نیاز فوری دارند.

سازمان ملل می گوید با وجود آن که هفتاد درصد از پول مورد نیاز برای کمک به سیل زدگان را تامین کرده، بسیاری از آنان هنوز هیچ کمکی دریافت نکرده اند!

به دلیل خساراتی که به زیرساخت های اقتصادی از جمله راه های ارتباطی و پل ها وارد شده، توزیع کمک در میان سیل زدگان با دشواری همراه است. مقامات پاکستانی گفته اند که تامین نیازهای فوری سیل زدگان مستلزم دریافت حدود یک میلیارد دلار کمک است و بازسازی خسارت های ناشی از واقعه دست کم پانزده میلیارد دلار و پنج سال وقت لازم دارد.
آقای نورا می گوید که سیل زدگان پاکستانی برای نجات خودشان چاره ای جز وارد شدن به خاک ایران ندارند و وزارت خارجه باید در این زمینه بررسی و ارزیابی لازم را انجام دهد.
این نماینده مجلس به دولت پیشنهاد کرده که "برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل ناشی از ورود سیل زدگان پاکستانی به داخل خاک ایران، بهتر است آنها را پشت مرزهای خودمان و داخل خاک پاکستان حمایت کنیم."
منبع: بی بی سی

در ضمن من مطمئن هستم به دلیل اینکه این کشور مسلمان و دوست و برادر ما! سیستم ناسالم و کثیف دولتی و مدیریتی هم دارد، بسیاری از کمک های انسان دوستانه هم در این کشور مانند زلزله بم در ایران، مورد اختلاس دولتمردان قرار می گیرد و به دست مردم نیازمند نمی رسد.

و این یعنی زجر و بدبختی مضاعف مردم یک کشور.

این عذاب های مضاعف برای مردم خاورمیانه باشد که بدانند راه سعادت هر ملتی تنها و تنها از طریق ایجاد یک سیستم دولتی-مردمی صد درصد ملی که تنها به فکر منافع و خوشی ملی آنها هست می گذرد و نه چیز سرگرم کننده دیگر!!

هیچ نظری موجود نیست: