۱۳۸۹ خرداد ۲۷, پنجشنبه

مشت محکم روزنامه کیهان بر دهان روح الله خمینی!

چگونه روزنامه کیهان مشت محکمی بر دهان ولی نعمت خویش یعنی روح الله خمینی می زند:

تازه شدي مثل مريم قجر عضدانلو ابريشمچي رجوي! (خبر ويژه)
وزارت خارجه فرانسه در اقدامي تحقيرآميز و حساب شده، براي جان مهدي كروبي ابراز نگراني كرد و خواستار حفظ امنيت وي شد.
برنار كوشنر وزير خارجه فرانسه در بيانيه اي از مقامات ايراني خواست امنيت و حفظ جان مهدي كروبي و ساير سران مخالفان را تضمين كنند.
به گزارش سحام نيوز، در بيانيه وزارت خارجه فرانسه آمده است: كروبي در حالي مورد تهديد قرار گرفته كه همه را به رعايت دموكراسي فرا خوانده است. ما ضمن ابراز مراتب نگراني خود، از مقامات ايراني مي خواهيم امنيت و حفاظت آقاي مهدي كروبي و ساير سران مخالفان را تضمين كنند.
اين بيانيه در حالي صادر مي شود كه فرانسه طي 30 سال گذشته به يكي از ترمينال هاي آمد و شد و اعزام تروريست به ايران تبديل شده و پاريس يكي از مقرهاي امن گروهك هاي تروريستي منافقين، پژاك و كومله محسوب مي شود. حتي جنايتكار بدنامي چون مريم ابريشمچي قجر عضدانلو رجوي نيز با وجود بازداشت اوليه، بلافاصله از سوي دستگاههاي امنيتي فرانسه آزاد شد تا بتواند در جريان آشوب هاي خياباني سال گذشته در ايران به ايفاي نقش بپردازد.
ترجيح كروبي از سوي وزارت خارجه فرانسه در واقع به نوعي قدرداني از خيانت هاي بي سابقه وي به كشور و نظام در زمينه اتهام پراكني و همچنين اقدامي در راستاي تحريك كساني چون موسوي بر تندروي و راديكاليزم بيشتر است.
وزير خارجه فرانسه كه يكي از حاميان جنايات رژيم صهيونيستي هم به شمار مي رود، توضيح نداده آيا ده ها نفري كه در آشوب هاي سال گذشته قرباني خيانت هاي امثال كروبي شدند، اندازه جان او ارزش نداشتند؟
در هر صورت جا دارد به كروبي به خاطر دريافت علني عنوان تحت الحمايگي دولت فرانسه تسليت بگوييم اگرچه دولت هاي آمريكا و انگليس براي اين حمايت ارجح بودند.
بعد از خواندن اتفاقی این مطلب در سایت روزنامه کیهان، یاد یکی از سردسته های گروهک های تروریستی منافقین افتادم که 30 سال پیش در نوفل لوشاتوی فرانسه زندگی می کرد و با هواپیمایی ایرفرانس وارد ایران شد و دستش در دست کاپیتان فرانسوی بود:
الحق و الانصاف که به راستی فرانسه طي 30 سال گذشته به يكي از ترمينال هاي آمد و شد و اعزام تروريست به ايران تبديل شده و يكي از مقرهاي امن گروهك هاي تروريستي می باشد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

این را هم ببینید بد نیست:
روح خدا چگونه وارد ایران شد!