۱۳۸۸ آذر ۲۸, شنبه

دريوزگي؛ آخر عاقبت مرجع تقليدي که به حضرت مولانا جسارت مي کند

ابتدا اين خبر را بخوانيد:

نوری همدانی يکی از مراجع حکومتي در قم:
«مولوی سبب منحرف شدن جامعه می شود!»
نوری همدانی يکی ديگر از مراجع در قم نيز دوبار طی يک هفته مولوی را مورد حمله قرار داده است. آقای نوری همدانی ابتدا روز دوشنبه در ديدار با مسئولين هماهنگ کننده سازمان تبليغات سراسر کشور گفت«کتاب شعر مولوی از نظر ادب و تمثيل قابل استفاده است، ولی در اين کتاب انحرافات بسياری وجود دارد که با اصول و عقايد ما همخوانی ندارد و سبب منحرف شدن جامعه می شود». وی مولانا جلالدين را شاعری منحرف معرفی کرده و گفت: «مولوی بينش درستی نسبت به اهل بيت نداشت و برخی از آثار او از انديشه های انحرافی سرچشمه گرفته است». وی علاوه بر مولانا جلال الدين شاعر بزرگ ديگر ايران شيخ فريدالدين عظار نيشابوری را نيز آماج حمله قرار داد و گفت«در کتاب تذکره الاولياء شيخ عطار، با عبارت های پر آب و تاب برای صوفی ها چهره سازی شده است و برخی چون، بايزيد بسطامی، ذوالنون مصری و منصور حلاج را از ائمه(ع) نيز بالاتر دانسته اند». آقای نوری همدانی پيش از اين نيز به دفعات شاعران بزرگ ايرانی را مورد حمله قرار داده و آن ها را کافر و ملحد خوانده است.
ميگن دنيا دار مکافات است، همينه. اگر بخواهيم 10 شخصيت برجسته فرهنگي ايران را نام ببريم بدون شک يکيش حضرت مولانا هست که عالمي را مست و حيران خودش کرده. اونوقت يک بوزينه صفت به اسم مرجع تقليد زبان درازي ميکنه و مياد ميگه مولوي سبب منحرف شدن جامعه ميشه!
حالا ببينيد خدا چجوري پس سر اين مزدور رواني معلوم الحال ميزنه و به چه روزيش ميندازه:


وقتی یک مرجع تقلید شیعه، شان خود را در حد بوقچي پایین می رود!
ویدیویی از اعتراضات امروز حامیان حکومت در قم که در آن آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید حامی دولت پس از هشدار در مورد اینکه مخالفان زیر چکمه انقلابیون له خواهند شد از حضار می خواهد شعار دهند: خامنه ای کوثر است، مخالفش ابتر (مقطوع النسل) است! و هدفش اهانت و تحقیر میرحسین موسوي است، چون میرحسین پسر ندارد. {ابتر به معنی دم بریده است و در زمان پیامبر به منظور تحقیر کسانی که فرزند ذکور نداشتند بکار میرفت} اما این آیت‌الله !!! در فیلم که مشغول مغز شویی شنوندگان خود است، نمی‌‌فهمد که پیامبر خدا هم ابتر بوده و طرح چنین شعاری اهانت به ساحت پیامبر و دین هم است و صدا و سیما که مهمترین رسانه جمهوری اسلامی است نیز با آب و تاب عجیبی این شعار موهن را پخش مي کند. از بس احمق هستند، موسوی را به پیامبر تشبیه کرده اند و خودشان جای کفار را گرفته اند که آنزمان پیامبر را ابتر مینامیدند!
از اينجا مشاهده کنيد:

هیچ نظری موجود نیست: