۱۳۸۸ آذر ۱۹, پنجشنبه

کودتاچي احمق شود سبب خير، اگر خدا بخواهد!

کودتاچيان رانده و وامانده از همه جا، روز 16 آذر يکي از دانشجويان دلاور سبز -مجید توکلی- را در دانشگاه اميرکبير تهران دستگير مي کنند و بلافاصله خبرگزاري فارس ارگان لجن پراکني دولت کودتا تصاويري از اين دانشجوي سبز را با لباس زنانه نشان مي دهد با داستاني از اين قرار که وي با لباس زنانه در حال فرار بوده و او را با بني صدر مقايسه مي کند!:
به گزارش خبرنگار "سرويس فضاي مجازي " خبرگزاري فارس؛ در ميان اخبار مربوط به رويدادهاي 16 آذر در دانشگاه‌هاي تهران، خبر "فرار " يكي از اعضاي انجمن اسلامي منحله دانشگاه اميركبير با "لباس زنانه " افكار عمومي را به تعجب واداشت. مجيد توكلي روز گذشته پس از آنكه نتوانست با سخنراني ساختار شكنانه و اهانت آميز خود بر تعداد تجمع كنندگان حامي مير حسين موسوي بيفزايد، با مشاهده حضور پررنگ دانشجويان حامي انقلاب اسلامي احساس خطر كرد و با آرايش و لباس زنانه آماده فرار از دانشگاه شد.
او كه همانند زنان محجبه، مانتو به تن كرده و مقنعه و چادر به سر داشت و حتي يك كيف زنانه را نيز براي محكم كاري به دوش انداخته بود، در رسيدن به هدف خود ناكام ماند و توسط مامورين امنيتي دستگير شد. اين در حالي است كه عكس وي در بسياري از تجمعات دانشجويان افراطي به عنوان نماد "مقاومت جنبش دانشجويي " در ميان تجمع كنندگان توزيع مي‌شد.
و با اين کار کودتاچيان مشت محکمي بر دهان مادران خويش مي زنند که همه روزه اين لباس را بر تن خويش مي کنند.

از طرفي يکي نيست به اينها بگويد مگر نه اينکه مجید توکلی را با لباس زنانه در حین فرار از دانشگاه دستگير کرديد، مگر نه اينکه تمام مزدوران شما با خود دوربين حمل مي کنند و از دستگيرشدگان در صحنه عکس و فيلم مي گيرند، پس چرا عکس هاي با حجاب اين دانشجوي دلاور را در آتليه گرفته ايد؟؟؟!

اما از آنجايي که يار با ماست، هر عمل کودتاگران اين روزها مشت گره خورده محکمي مي شود و بر پيکر درهم ريخته خودشان فرو مي آيد. در پی درج عکسی از مجید توکلی - فعال دانشجویی- در سایتهای طرفداران دولت دهم، موجی از مقالات و بحثها در خصوص نفس توهین آمیز بودن یا نبودن مسئله جنسیت و به خصوص موضوع حجاب اجباری درگرفت و نتيجه آن شد که مردان سبز جنبش تصميم گرفتند با پوشيدن لباس زنانه اولا حمايت خود را از اين دانشجوي دربند اعلام کنند و از طرف ديگر جنبشي را آغاز کنند براي حذف حجاب اجباري از قانون اساسي ايران.

حرکت تحسین برانگیز مردان سبز ايراني، با پوششی زنانه در حمایت از مجید توکلی و همه زنان و دختران ایرانی:

شما هم مي توانيد به اين جنبش آزادي خواهانه و برابري جنسيتي بپيونديد و تصاوير خود را با لباس زنانه در معرض ديد ديگران قرار دهيد تا کودتاچيان بفهمند که مردم سبز ايران بيهوده فرياد "ما همه با هم هستيم" سر نمي دهند.
براي پيوستن به اين جنبش در گروه فيسبوک آن عضو شويد:

نظام مقدس جمهوري اسلامي:

نظامی که براي تحقير دانشجوی بيست ساله، نماد سي ساله حجاب و عفاف خود را در معرض حراج گذاشت!

به اميد فرا رسيدن روزي که جنبش سبز ايران شر سيه اهريمن زشت خوي را از سر زنان زيباي سرزمينمان براي هميشه بردارد ....

هیچ نظری موجود نیست: