۱۳۸۸ آذر ۱۴, شنبه

دروغگو 63 درصدت کو؟ (این قسمت: اصفهان)

شبکه جنبش راه سبز (جرس): در حالی که در روزهای اخیر، تبلیغات گسترده ای برای حضور مردم در میدان امام اصفهان برای استقبال از احمدی نژاد شده بود، جمعیت کمی از احمدی نژاد استقبال کرد تا آن جا که برخی شنیده ها در بین مردم در میدان امام اصفهان تا لغو این مراسم به دلیل استقبال کم مردم هم پیش رفت.
به گزارش کلمه، دیدار مردمی احمدی نژاد در حالی بیش از ۴ ساعت به تعویق افتاده است که جمعیت در میدان بسیار کمتر از حد انتظار مسئولین بود.
مردم ناراضی که درخواست رسیدگی به جواب نامه های خود در دور قبلی را از رییس دولت داشتند، ‌با در دست داشتن کپی نامه های قبلی خود اعتراض خود را به عملی نشدن وعده های احمدی ن‍ژاد نشان دادند. به علت تاخیر ۴ ساعته و سردی هوا و بی اعتنایی مردم به حضور رییس دولت حاضر برگزار کنندگان برنامه در ساعات اولیه قصد لغو برنامه دیدار مردمی را داشته اند. این مساله در حالی رخ داد که مسئولین استانی تدارک کاملی برای حضور مردم در این مراسم داده بودند و در این راه به هر روشی متوسل شدند.
روز گذشته در بسیاری از مدارس اصفهان برگه های رضایت نامه والدین برای حضور دانش آموزان در این مراسم توزیع شد.
احمدی نژاد در بخشی از سخنان خود با اشاره به گفتگوهای هسته ای ایران با غرب گفت: ما به كشورهای غربی پیشنهاد گفت‌وگو دادیم تا هر وقت سر عقل آمده و به حقوق ملت‌ها احترام بگذارند با آنها مذاكره كنیم، اما باید بگویم در مسائل هسته‌ای اگر پدرشان‌هم در بیاید و جلز ولز هم كنند ایران در مسائل هسته‌ای با شما گفت‌وگو نخواهد كرد.

عکاسي از نماي نزديک در خبرگزاري هاي دولتي براي نشان دادن انبوه جمعيت استقبال کننده:


اين هم پشت قضيه که بوش دراومد اونطرفش چه خبره!!!:
يک تصوير از نماي بالا حين سخنراني ا.ن در اصفهان، که نشاندهنده عمق فاجعه براي کودتاچيان است:

اين يکي ديگه نوبره! عقلشو تا کرده گذاشته تو جيبش، هنوز نفهميده که اين آدمکش باعث بدبختيش شده و باز دست ياري بسوي يک دزد دراز ميکنه. اين حماقت ديگه درماني نداره و خوشبختانه به ياري خداوند تعداد اين آدم ها روز به روز در حال کم شدن هست :
البته این شعار شصت و سه درصدت کو مال ۵ ماه پیش بود…. الان ما به ۳ درصدش هم قانع هستيم!

وقتي دنيا وارونه مي شود و معناي واژگان هم برعکس!
پوستري که براي استقبال از ا.ن در اصفهان پخش شد

اظهارات يک بيمار حاد رواني در اصفهان:

بدو بدو خاک بخور مدير جهان آمده بدو عزيز من بدو

اين روش مديريت جديد جهانه، اِ بدوييد ديگه چقدر تنبليد!
استقبال اندک از احمدی نژاد در اصفهان در حالی است که شش ماه قبل و تنها دو روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری در زمان حضور سید محمد خاتمی در میدان امام اصفهان، این میدان یکپارچه سبز شد و استقبال ۱۳۰ هزار نفری از سید محمد خاتمی اصفهان صحنه های بی نظیری را در میدان امام اصفهان رقم زده بود.
در آن زمان ۱۰ هزار نفر از مردم نیز که به دلیل تکمیل ظرفیت میدان امام، امکان حضور در میدان را نیافتند، در خیابان های اطراف از جمله، سپه و پشت مطبخ جمع شده بودند.

  • مقايسه تصاوير استقبال از خاتمي در اصفهان 2 روز قبل از انتخابات با حضور ا.ن در اين شهر 6 ماه بعد از کودتا

فتوشاپکاران بنگاه هاي لجن پراکني ايسنا و فارس در حال جر دادن و کشيدن عکس ها هستند تا شايد بتوان نيم درصدي بر تعداد جمعيت حاضر در ميدان اضافه کنند!!!:
سفر خاتمی و ازدحام بی سابقه از وي در اصفهان، ۲۰ خرداد ۱۳۸۸
سید محمد خاتمی امروز عصر ساعت 17 روز ۲۰ خرداد ۱۳۸۸ در میدان نقش جهان اصفهان سخنرانی خواهد کرد. وی در اصفهان مورد استقبال احمد خرم، اسدالله کیان ارثی، حجت الاسلام سراج، خالقی، تاج الدین، محمود حسینی، مرتضی مبلغ و برخی دیگر از شخصییت های استان قرار گرفت. مامورین انتظامی فرودگاه از حضور استقبال کنندگان و بعضی از شخصیت های استان در سالن انتظار در خروجی مسافرین فرودگاه جلوگیری کردند.
خودروی حامل سید محمد خاتمی و همراهان وی در مسیر فرودگاه تا محل سخنرانی با استقبال شدید مردم مواجه شد و تعداد استقبال کنندگان به حدی زیاد است که حرکت به کندی صورت می گیرد و در بعضی نقاط، خودرو به طور کامل متوقف شده است. از شب گذشته تمام بنرهای نصب شده در سطح شهر که برای اطلاع رسانی حضور خاتمی در اصفهان نصب شده بود، توسط گروهی پاره یا سوزانده شده است. از طرفی دیگر جنگ روانی حامیان احمدی نژاد علیه حامیان موسوی آغاز شده است. آنها شایعه پراکنی کرده اند که سفر خاتمی به اصفهان لغو شده است و در میدان امام(ره) سخنرانی نخواهد کرد.
گزارش های رسیده از محل سخنرانی خاتمی حاکی است که شدت استقبال مردم و حضور آنها در میدان نقش جهان آنچنان زیاد است که حتی خیابان های اطراف میدان هم مملو از جمعیت شده است و برگزار کنندگان مراسم و نیروهای امنیتی و انتظامی توان کنترل جمعیت را از دست داده اند.

و بدين ترتيب احمدی نژاد در حال خودکشي برای جمع کردن یک صدم جمعیتی است که با موسوی و خاتمی همراه می‌شوند ... اين داستان ادامه دارد!

هیچ نظری موجود نیست: