۱۳۸۸ مرداد ۲۴, شنبه

پرينترها روشن! هر کدام از ما يک روزنامه هستيم

"تاريخ انقضاي اين روش تا زمان رسيدن به آزاديست و تا آن هنگام هرگاه که شما تصميم به اجراي اين شيوه از مبارزه را براي مقابله با ديکتاتور و ديکتاتوري بگيريد ارزشمند است و جاي تقدير و تشکر فراوان از شما هموطن آگاه و خردمند را دارد. اما توجه داشته باشيد که زمان طلاست. هر چه زودتر، بهتر. پاينده باشيد"
دوستان، ميدانيد که خيلي از مردم از اخبار واقعي بي اطلاعند؟ ميدانيد خيلي ها ماهواره ندارند و بسياري از اتفاقات را شايعه مي‌پندارند؟ ميدانيد در ايران خيلي ها فقط روزنامه هاي حکومتي دارند و سيماي ضرغامي؟ و ميدانيد خيلي ها خبر ندارند که ... خب، ميدانيد پدران ما سي سال پيش با چه وسيله اي اطلاع رساني مي کردند؟ با اعلاميه! و دستگاه چاپ اعلاميه استنسيل بود که در هر شهري چند عدد بيشتر کار نمي کرد! اما امروز ما هر کدام يک پرينتر داريم و نيازي نيست تعداد زياد بگيريم (البته وقتي اکثرا پرينت بگيرند) هر محله يکي- دوتا کافيه، خوب، حالا چند نکته مهم هست که بايد رعايت بشه:

1- احتياط را شرط اول قرار بدهيد و از زمان تماس با کاغذ تا نصب، از دستکش استفاده کنيد تا اثر انگشت شما روي کاغذ ها باقي نماند.

2- اگر مي خواهيد هم اکنون دستگاه پرينتري براي اين منظور تهيه کنيد، حتما دستگاه پرينتر را بدون گارانتي خريداري کنيد تا نام و نشان شما در هنگام خريد اين دستگاه نزد فروشنده ثبت نشود. همه جور احتياط را در نظر بگيريد تا آنها نتوانند آسيبي به ما سربازان جنبش برسانند.

3- ساعات نصب را نسبت به فضاي آمد و رفت در محله خود و مراقبين (فرضي يا واقعي) قرار دهيد.

4- از اخبار و عکس هاي موثق استفاده کنيد تا باعث بي اعتمادي و بي اعتنايي مردم نشويد.

5- يک عکس معادل هزاران حرف ارزش دارد. به اين جمله ايمان داشته باشيد. با خريد يک پرينتر جوهرافشان رنگي مي توانيد عکس هاي رنگي از شهيدان راه آزادي و مبارزان شجاع آن تهيه کنيد و بين مردم با کيفيت بالا پخش کنيد. امروزه هزينه تهيه يک پرينتر رنگي جوهرافشان بسيار ناچيز است.

6- از اخبار کوتاه و جامع تاييد شده يا اطلاعيه هاي رسمي اشخاص معتبر و يا گروههاي معتبر استفاده کنيد. (اخبار مهم و موثر)

7- در آينده ممکن است (سهوي يا عمدي) از ‌جانب ما اطلاعيه‌هاي کذب براي بي‌اثر کردن حرکت نصب کنند، آنرا از بين ببريم.

با اين روش مي توانيم رسانه سبز ملي داشته باشيم، و روزنامه ها و صداو سيماي ضد مردمي و وابسته به جناح انحصار را به درک بفرستيم.

هیچ نظری موجود نیست: