۱۳۸۸ مرداد ۲۴, شنبه

ديکتاتور خرفت، نه! ما کاريکاتور پدرانمان نيستيم

خامنه اي دشمن درجه 1 مردم، تاريخ و فرهنگ ايران زمين در مراسم به اصطلاح تنفيذ دور دوم رياست جمهوري مفلوک کثيف نژاد حرکت عظيم مردم ايران را تنها قابل مقايسه با يک کاريکاتور از انقلاب 57 مي داند:
"...دشمنان در اين خيال نباشند كه با تقليد مغلوط از حضور عظيم مردم در انقلاب پرشكوه ‌١٣٥٧ و در يك كاريكاتور از آن حركت عظيم، مي‌توانند به نظام اسلامي ضربه بزند؛ چرا كه اين نظام مقتدر و ريشه‌دار با اين كارها شكست نخواهد خورد." خبرگزاري ايسنا؛ 12 مرداد 1388 کد خبر: 06158-8805

چشمان کور آقا!؛ جمعيت ميليوني بدون رهبر و خودجوش را بايد به سان يک کاريکاتور مشاهده کند و رييس جمهور کودتايي هم آن را خس و خاشاک بنامد. اگر غير از اين بود که وضع ما اين نبود... اما مسلما اين آقا! يک چيز را خوب درک کرده است که از روي ترس چنين حرف هايي را بر زبان مي آورد. آري در بهمن 57 هيچ گاه مردمان بر ضد شخص اول مملکت شعاري ندادند با اين مذمون: "مرگ بر پهلوي!" يا "مرگ بر محمد رضا پهلوي!". بلکه براي او نيمچه احترامي قائل بودند و او را با سمتش خطاب مي کردند و مي گفتند: "مرگ بر شاه!".

اما امروز 30 سال پس از آن رخداد، مردم آبروي نداشته تو و فرزندت را در خيابان ها عريان کرده اند و فرياد "مرگ بر خامنه اي" و "مجتبي بميري رهبري را نبيني" و "خامنه اي قاتله، ولايتش باطله" سر مي دهند. چه کاريکاتور زيبايي!!!

اين عکس‌ها را ببنيد؛ آيا مي‌توان باورکرد که رخدادهاي اين روزهاي کشور، کاريکاتور آن‌ چيزي است که در انقلاب ۵۷ پيش ‌آمده‌ بود! نوشتن کار بيهوده‌اي است. ببينيد و مقايسه کنيد. عکس‌هاي روزهاي بهمن ۵۷ را در کنار خرداد و تير ۸۸ ببينيد. فرياد برخواهيد آورد که نه! نه! ديکتاتور، ما کاريکاتور پدرانمان نيستيم و اين بار خواست آزادي و دموکراسي را بلندتر از هر زماني فرياد خواهيم ‌زد:


پاسخ برخي از کاربران سايت بالاترين به اين اظهار نظر ديکتاتور اعظم:

"خيلي وقيح است اين آدم. بايد ديوانه شده باشد که چنين چيزي مي گويد. اگر کاريکاتور بخواهيم بگوييم بايد انقلاب 57 کاريکاتور باشد که مردم نمي دانستند چه مي کنند نه حالا که هر حرکت مردم حساب شده است و مثل انقلاب قبلي نيست که هر چه رهبران بگويند مردم کورکورانه اجرا کنند. امروز مردم کار خودشان را مي کنند و رهبري هم در ميان نيست"

"پشت همه اين حرفها و تشرها يک کلمه است: ترس"

"تاريخ چقدر زيبا تکرار مي شه يادتون يک نفر ديگه در زمان انقلاب مي گفت اين شعارهايي که از پشت بام ها ميدن نواره حالا هم يه جورهايي اينها کاريکاتور هست"

"...خوشحال هستم که امروز صداي سبزمان به وضوح از سوي کساني که گوش هاي خود را گرفته بودند تا حقايق را نشنوند، شنيده شده است و اين يعني درست بودن "مسير"، مسيري که راهپيمايانش کسي جز مردم سبز نيست. مردمي که هم به گوش قدرت داخلي و هم به گوش اپوزيسيوني که هميشه مترصد گرفتن ماهي از آب گل آلود داخل بوده است، پيام خود را رسانيده. فردا مصمم تر از ديروز و امروز، به مسير سبزم ادامه خواهم داد…"

"...جنبش سبز درياست و دريا، رأس و بدنه ندارد! بگذار آقاي خامنه اي جنبش ميليوني سبز را «کاريکاتور انقلاب ۵۷» بخواند و سرسپردگان حقيرش به اين درياي انساني دشنام دهند و ما را خس و خاشاک بنامند. دريا که با دهان آنها نجس نمي شود! فقط يادشان باشد «مرام دريا، آرامش و طوفان توأمان است!» و بعد از مدتها آرامش، حالا زمانه طوفاني شدن اين دريا فرا رسيده است!"

هميشه سه خبر دير به گوش سه نفر مي رسد:
1- سيگاري شدن پسر به پدر
2- خبر کارهاي بد مرد به زنش
3- خبر انقلاب مردم به رهبر کشور!
ابراهيم نبوي طنزپرداز چيره دست ايراني

هیچ نظری موجود نیست: