۱۳۸۸ مرداد ۲۶, دوشنبه

وسايل مورد نياز هر ايراني با غيرت جهت غلبه بر کودتاگران بي شرف

چرا امروزه مجهز بودن هر ايراني به انواع تکنولوژي هاي روز، امري مهم و ضروري به حساب مي آيد؟
- فرض کنيد نبود آن دوربيني که اين تصاوير را بعد از انتخابات 22 خرداد 1388 شکار کرده است:

پس از شناسايي:
اين لباس شخصي مسلح به سلاح کمري، نامش سيد حسن ميرکاظمي است. اين فرد مسئول بسيج الهادي واقع در شمس آباد و مدير عامل کارخانه دنياي فلز است. وي از بانک کشاورزي در چند سال گذشته ١٧۵ ميليارد تومان وام گرفته است!!!:
سيد حسن ميرکاظمي - مسئول بسيج مسجد الهادي- که بيش از ١٧۵ ميليارد تومان که ۴٠% آن بدون وثيقه است از بانک کشاورزي وام مي گيرد و چنين افسار گسيخته اسلحه به دست بر مردم بي دفاع مي تازد. بدين ترتيب اکنون به ياري اين عکس و عمليات شناسايي اش توسط ايرانيان در اينترنت، او رسوا و روسياه تاريخ است و آرام و قرار ندارد. چون دستش رو شده که چگونه براي گرفتن وام هاي ميلياردي از دولت مهرورز کودتانژادي، دست به اسلحه کمري برده و خون نداهاي آزادي ايران زمين را به دست ناپاک خويش آغشته کرده است.

- يا مثلا اگر نبودند دوربين هايي که تصاوير اين فرد دوکاره را ضبط کنند:


اين شخص در فرداي انتخابات در صف طرفداران مردمي احمدي نژاد براي جشن به اصطلاح پيروزي احمدي نژاد در انتخابات از دل و جان مايه مي گذارد و چند روز بعد در قامت يک مامور لباس شخصي به ضرب و شتم هموطناني مي پردازد که نسبت به دزديده شدن آرايشان اعتراض کرده اند. بدين ترتيب به لطف اين عکس ها دست گرگ از زير پوستين گوسفند نمايان مي شود...

- يا تصاوير ثبت شده سرهنگ پاسدار سيد عباس رسولي، جانشين فرمانده عمليات ناحيه مقاومت بسيج مقداد غرب تهران که با اسلحه کمري به جان مردم بي دفاع افتاده است و شناسايي شده است:


- يا تصاوير متعددي که از بسيجي دهان گشاد در نماز جمعه و راهپيمايي هاي مختلف روز قدس و 13 آبان 1388 ضبط شده است که نشان مي دهد چگونه حکومت با تعدادي افراد خاص و اجير شده مراسمات مختلف خود را برگذار کرده و آنها را به نام مردم ايران رقم مي زند!:


- يا تصاوير اراذل و اوباش حکومتي در راهپيمايي بزرگ روز 13 آبان 1388:




- اين عکس هم در 13 آبان 1388 گرفته شده است:
همانگونه که مشاهده مي کنيد بر روي اين جعبه ها که حاوي باتوم هاييست که توسط بسيجيان خدانشناس بر سر جوانان وطن فرود مي آيد، نام شرکت "نور نگين هشتم" مي درخشد!
با اندکي جستجو در سايت روزنامه رسمي قوه قضاييه اسامي صاحبان مفلوک اين شرکت براي هميشه در ليست وطن فروشان ثبت مي شود. مديران شرکت: پيمان دميرچلي به سمت عضو هيئت مديره، عليرضا دميرچلي به سمت رئيس هيئت مديره، پيمان کيائي به سمت نائب رئيس هيئت مديره، پيمان کيائي به سمت مديرعامل براي مدت نامحدود.

بدين ترتيب يک دوربين ناقابل مي تواند حرف هايي بزند که شايد هزاران مقاله و کتاب نتوانند از پس آن برآيند.
در اينجا به معرفي وسايلي مي پردازيم که با در اختيار داشتن آنها بتوانيد کودتاچيان و قاتلان حرفه اي در حکومت جمهوري اسلامي را براي هميشه منفور در تاريخ ثبت و ضبط کنيد:


1- گوشي موبايل با دوربين 5 مگاپيکسل يا 8 مگاپيکسل
بدون شک يکي از کوچکترين وسايلي که هر ايراني بايد در اختيار داشته باشد و با آن به جنگ کودتاچيان در کوچه و خيابان برود گوشي موبايل با قابليت فيلمبرداري و عکس برداري با کيفيت مطلوب مي باشد. در يکي از شهرهاي ايران يک دختر و پسر دانشجو بر اثر اصابت ضربه باتون بر سرشان، دست در دست يکديگر درجا کشته مي شوند. در حالي که هيچ کسي از اين صحنه وحشتناک تصويري ضبط نمي‌کند تا چشم جهانيان اين جنايت آشکار بر عليه بشريت را از دريچه يک دوربين کوچک نظاره گر باشد.
همين الان از هر کجا که مي توانيد بودجه لازم براي خريد يک عدد گوشي موبايل حرفه اي با قابليت عکس برداري و فيلم برداري با کيفيت خوب را تهيه کنيد. مثلا
سوني اريکسون W995 با دوربين 8.1 مگاپيکسلي:

نوکيا N86 با دوربين 8 مگاپيکسلي:
نوکيا N85 با دوربين 5 مگاپيکسلي:
نوکيا Nokia N96 با دوربين 5 مگاپيکسلي:
نوکيا Nokia N95 با دوربين 5 مگاپيکسلي:
انواع مدل هاي ديگر توصيه شده:
  • Nokia N97 با دوربين 5 مگاپيکسلي
  • Nokia 6260 Slide با دوربين 5 مگاپيکسلي
  • Nokia N79 با دوربين 5 مگاپيکسلي
  • Nokia 6220 classic با دوربين 5 مگاپيکسلي
  • Nokia 6700 Classic با دوربين 5 مگاپيکسلي
  • Sony Ericsson C901 Green Heart با دوربين 5 مگاپيکسلي
  • Sony Ericsson K850 با دوربين 5 مگاپيکسلي
  • Sony Ericsson W902 با دوربين 5 مگاپيکسلي
  • Sony Ericsson G900 با دوربين 5 مگاپيکسلي
  • Sony Ericsson C901 با دوربين 5 مگاپيکسلي
  • Sony Ericsson C905 با دوربين 8 مگاپيکسلي
  • Sony Ericsson Aino با دوربين 8.1 مگاپيکسلي
  • Sony Ericsson Yari با دوربين 5 مگاپيکسلي
  • Sony Ericsson Satio Or Idou با دوربين 12.1 مگاپيکسلي
  • Samsung S7350 Ultra s با دوربين 5 مگاپيکسلي
  • Samsung S7220 Ultra b با دوربين 5 مگاپيکسلي
فيلم هاي گرفته شده توسط دوربين هاي خود را در سايت www.youtube.com قرار دهيد تا همه دنيا جنايات و وحشي گري هاي دينداران بدون دين را مشاهده کنند.

توجه کنيد:
همواره فکري به حال تمام شدن باطري گوشي همراه خود بکنيد. بهترين راه حل اين است که در مواقع حساس همراه خود يک يا چند عدد باطري شارژ شده اضافه داشته باشيد تا در مواردي که شارژ موبايل شما تمام شد سوژه هاي جديد را از دست ندهيد و بتوانيد از آنها تصويربرداري نماييد.
اين مطلب را هميشه آويزه گوشتان کنيد که:
بدون موبايل دوربين دار هرگز!
جايي بيرون نرويد



2- تهيه دوربين عکاسي ديجيتال با زوم اپتيک بالاي 20X

دوربين هاي عکاسي ديجيتال داراي زوم اپتيکال بالاي 20X حکم يک اسلحه شکاري بسيار قدرتمند را دارند. چرا که تصوير جنايات حيوانات درنده لباس شخصي را براي هميشه در تاريخ ثبت مي کنند. مخصوصا زماني که آنها در کنار هم قرار دارند، شما مي توانيد از فاصله دور طوري که آنها شما را نبينند (مثلا از درون اتومبيل، از پشت پنجره اتاق، از بالاي پشت بام خانه، از پشت درختي در کوچه و...) بر روي صورت آنها زوم کنيد و از آنها عکس هاي بسيار با کيفيت تهيه کنيد و در اينترنت منتشر کنيد، تا نيروهاي مزدور موجود در عکس شما شناسايي شده و نام و نشان آنها در معرض ديد همگان قرار گيرد. در بين دوربين هاي عکاسي تنها به دوربين هاي ساخت شرکت Canon و شرکت Nikon بسنده کنيد و از خريداري مارک هاي ديگر در اين زمينه خودداري کنيد. دوربين هاي اين دو شرکت کمترين نويز را در تصاوير خود ارائه مي دهند و داراي کيفيت بالايي در تصاوير خروجي خود مي باشند.

تجربه نشان داد:
«يک عکس معادل هزاران حرف ارزش دارد»

مثلا اگر قصد تهيه يک دوربين عکس برداري ديجيتال فوق العاده را داريد حتما اين دوربين بي نظير را خريداري نماييد:
Canon PowerShot SX1 IS
اين دوربين براي شکار لحظه ها فوق العاده عمل مي کند. بلافاصله پس از روشن شدنش مي توانيد با آن عکاسي کنيد، سرعت زوم کردن آن بر روي سوژه بسيار بالاست و در زمان بسيار اندکي مي توانيد بر روي سوژه زوم کنيد (زوم تا 20 برابر) و سپس پشت سر هم از سوژه چندين عکس با کيفيت بسيار بالا تهيه نماييد. اين دوربين عکاسي زيبا قابليت فيلمبرداري با کيفيت HD را نيز دارا مي باشد. براي کار با اين دوربين به خاطر داشته باشيد که باطري اضافه و حافظه اضافه به همراه داشته باشيد، تا در مواقع حساس بتوانيد در مدت زمان بيشتري به عکاسي از متجاوزان به مردم مشغول باشيد.

مراقب باشيد در مواقعي که از منزل يا داخل اتومبيل مي خواهيد از متجاوزان عکس بگيريد فلاش نزنيد تا موقعيت مکاني شما به عنوان عکاس لو نرود. رعايت اين مورد بسيار مهم و حياتي مي باشد براي اين منظور بايد از قبل در شرايط مختلف با دوربين عکاسي خود عکس هاي زيادي بگيريد تا ريزه کاري هاي آن دستتان بيايد تا در مواقع حساس تاريخ ساز با دقت بالا، ايمني بالا و سرعت عمل خوبي ايفاي نقش کنيد و عکس هاي تاريخي بگيريد.

مدل Canon PowerShot SX10 IS نيز مانند همين دوربين است منتها از قابليت فيلمبرداري با کيفيت HD پشتيباني نمي کند و بالتبع کمي ارزانتر است.

مدل هاي ديگري که توصيه مي شوند:
Nikon Coolpix P90 با 24X زوم اپتيکال



Nikon Coolpix L100 با زوم اپتيکال 15X


Canon PowerShot SX200 IS با زوم اپتيکال 12X

Canon PowerShot SX110 IS با زوم اپتيکال 10X
عکس هاي شما در تاريخ ايران زمين براي هميشه ثبت خواهند شد. پس در مواقع معمولي با دوربين خود در شرايط مختلف (نظير تاريکي، هواي ابري، هواي آفتابي، در حين حرکت و ...) عکاسي را تمرين کنيد تا در مواقع شکار لحظه ها بتوانيد بهترين عکس ها را براي چشم هاي مشتاق آيندگان در دهه ها و قرن هاي پيش رو ثبت کنيد. داشتن باطري شارژ شده اضافي و نيز حافظه پشتيبان اضافه در شرايط حساس فراموش نشود!

3- تهيه بهترين دوربين ديجيتال فيلم برداري

Sony HDR-XR500، Sony HDR-SR12
بهترين شرکت هاي سازنده دوربين هاي فيلم برداري ديجيتال عبارتند از Sony، Panasonic و Canon
دوربين هاي فيلم برداري دستي ديجيتال داراي زوم اپتيکال بالاي 20X نيز حکم اسلحه شکاري بسيار قدرتمندي را دارند. چرا که فيلم جنايات حيوانات درنده لباس شخصي را براي هميشه در تاريخ ثبت مي کنند. مخصوصا زماني که لباس شخصي ها و آدم کشان در کنار هم قرار دارند، شما مي توانيد از فاصله دور طوري که آنها شما را نبينند (مثلا از درون اتومبيل، از پشت پنجره اتاق، از بالاي پشت بام خانه، از پشت درختي در کوچه و...) بر روي صورت آنها زوم کنيد و از آنها ويدئوهاي هاي بسيار با کيفيت تهيه کنيد و در اينترنت منتشر کنيد، تا نيروهاي مزدور موجود در فيلم شما شناسايي شده و نام و نشان آنها در معرض ديد همگان قرار گيرد.

در خريد دوربين فيلمبرداري ديجيتال دقت کنيد:

1- قابليت عکس برداري بالاي 7 مگاپيکسل را هم داشته باشد.
2- قابليت زوم اپتيک بالاي 20X و نيز لرزشگير پيشرفته دست داشته باشد.
3- حتما داراي قابليت فيلمبرداري با کيفيت HD باشد.
4- از هارد ديسک داخلي با ظرفيت بالاي 60 گيگ پشتيباني کند.
5- ابعاد آن خيلي بزرگ و وزن آن خيلي سنگين نباشد تا حمل و نقل آن در هر شرايطي آسان باشد.
6- خريد باطري اضافه براي دوربين فراموش نشود!

توجه کنيد:
هنگام ضبط ويدئو با موبايل يا دوربين توجه داشته باشيد آيا تصاوير شما در حال ضبط هستند يا خير؟ براي خيلي ها بارها پيش آمده از صحنه اي فيلم گرفته اند ولي دکمه Record را به درستي فشار نداده اند و تصاوير آنها ضبط نشده و فرصت هاي بي نظيري را با اين سهل انگاري از دست داده اند. بنابراين در زمان‌هاي عادي حسابي با موبايل يا دوربين خود تمرين کنيد و فيلم بگيريد تا در مواقع سرنوشت‌ساز بتوانيد با دقت بالا و سرعت‌عمل خوب انجام وظيفه نماييد.
تا مي‌توانيد از اجتماعات مردمي و نيز لباس شخصي‌ها و افرادي که به سمت مردم شليک مي‌کنند عکس و فيلم بگيريد؛ و در اينترنت پخش کنيد. نمايش شور و حال مردم در اجتماعات و يکپارچگي آنها، دلگرمي بالايي به ديگر همرزمان مي دهد و از طرفي روزي جانيان حکومتي را با اين مدارک مستند شما به سزاي اعمال جنايتکارانه شان خواهيم رساند.

قانون خشم طبيعت مي گويد: جنايت، مکافات در پي دارد.
فرمانده شماييد!

قانون سوم نيوتن
سومين قانون حرکت نيوتون به اين صورت بيان مي شود که "هر عملي همواره با عکس العملي مساوي و در جهت مخالف روبرو است." اين قانون به قانون کنش و واکنش هم معروف مي باشد. يعني که هرگاه جسمي به جسمي ديگر نيرو وارد کند جسم دوم نيز نيرويي به همان بزرگي ولي در خلاف جهت بر جسم اوّل وارد مي کند! مفهوم اساسي در قانون سوم نيوتن اين است که نيروي تک در طبيعت وجود ندارد. هر نيرويي که در محلي سراغ گرفته شود، قطعا نيروي ديگري با همان اندازه و در جهت مخالف آن وجود دارد. يعني نيروهاي موجود در طبيعت همواره بصورت دو تايي هستند، همانطور که تکه چوبي که فقط يک سر داشته باشد وجود ندارد. اگر يکي از اين دو نيرو را کنش (عمل، يا در اينجا بخوانيد جنايت) بناميم نيروي ديگر واکنش (عکس العمل، يا در اينجا بخوانيد مکافات) ناميده مي‌شود. به عنوان مثال همان‌طور که پاي فوتباليست بر توپ فوتبال نيرو وارد مي‌کند، متقابلا توپ فوتبال نيز بر پاي فوتباليست نيرو وارد مي‌کند (اگر در وجود اين نيرو شک داريد، براي يک بار هم که شده به جاي توپ با يک آجر فوتبال بازي کنيد!)

جنايت:
مکافات:
فرماندة به مکافات رساندن جانيان شماييد! دست به کار شويد...

نديدم به گيتي که نام آوري ؛ زند تير بر سينه دختري
مگر دون و پستي، فرومايه اي ؛ و يا آنکه باشد زِ غيرت بري
به روي زن و دختر آتش گشود ؛ چو موشان مخفي به مخفي گري
ندا آمد از آسمان بر زمين ؛ که رسوا کند مکر و حيله گري

4- پرينتر رنگي يا سياه و سفيد
بدون شک نقطه عطف مبارزه بر عليه ظلم و ستم آنجاست که بخش وسيعي از جامعه تصميم به انجام حرکتي بزرگ بگيرد. از آنجايي که اينترنت و ماهواره تنها رسانه هاي جنبش عظيم ما هستند، لذا ممکن است تمامي افراد جامعه به اينترنت و ماهواره دسترسي نداشته و صداي آزادي خواهي ديگر هموطنان خود را به درستي نشنوند، بنابراين افرادي که به اينترنت دسترسي دارند بايد با اطلاع رساني به موقع، بخش خفته جامعه را بيدار کرده و به صف مبارزان پيوند بزنند. يکي از بهترين ابزار ها براي اين کار پرينتر رنگي يا پرينتر سياه سفيد است تا به وسيله آن هر کس انواع اطلاعيه ها، فراخوان ها، تصاوير شهداي راه آزادي و ... را براي اطرافيانش کپي گرفته و در سطح جامعه تکثير کند.

مدل هاي HP و Canon براي اين مورد شديدا توصيه مي گردد. به عنوان مثال:
پرينتر Hp P2055D ليزري سياه و سفيد - سرعت پرينت سياه و سفيد: تا 33 صفحه در دقيقه
پرينتر Hp P1505 ليزري سياه و سفيد - سرعت پرينت سياه و سفيد: تا 24 صفحه در دقيقه
پرينتر HP C4483 جوهرافشان رنگي چندكاره - سرعت پرينت رنگي: تا 23 صفحه در دقيقه
پرينتر HP F2235 جوهرافشان رنگي چندكاره - سرعت پرينت رنگي: تا 12 صفحه در دقيقه

در هنگام خريد پرينتر توجه داشته باشيد از پذيرفتن گارانتي آن خودداري کنيد تا هنگام خريد پرينتر نام شما نزد فروشنده آن باقي نماند و پس از آن با خيال راحت به کار تکثير سبز مشغول باشيد. در ضمن بر روي کاغذ هايي که تکثير مي کنيد مراقب اثر انگشت خود نيز باشيد. (مثلا يک دستکش ساده در دست کنيد)

  • بالانامه را هر روز براي دوستان خود ارسال کنيد؛ هر يک از ما چاپخانه مي شويم:
بالانامه امکاني جديد از سايت بزرگ خبررساني مردمي بالاترين است که هر روز خبرهاي ناب را براي شما دسته بندي و خلاصه کرده و Pdf مي کند. فايل هاي Pdf بالانامه را هر روز از سايت بالاترين دريافت کنيد و به وسيله نصب برنامه Adobe Acrobat Reader در کامپيوتر خود اين فايل هاي Pdf را مطالعه کنيد و سپس براي دوستان خود روزانه ايميل کنيد. کار ديگري که مي توانيد به آساني انجام دهيد پرينت گرفتن روزانه از روزنامه اينترنتي "بالانامه" و پخش گسترده آن بين اقوام و دوستان و همسايگان به عنوان يک روزنامه مردمي مي باشد. اهميت بالانامه از اين جهت است که اخبار آن جهت دار نيست و با تاييد خود مردم منتشر مي شود بنابراين گوي سبقت را از بسياري از شبکه هاي ماهواره اي خارجي مي ربايد. دست دست نکنيد که زمان حکم طلا دارد و بايد همگان اين روزها از اخبار بدون سانسور اطلاع داشته باشند. جهل و ناداني تنها با آگاهي و دانايي از بين مي رود. بسم الله ...

بالانامه، هر روز از آدرس زير قابل دريافت است:

فراموش نکنيد به افرادي که بالانامه را از طريق شما دريافت مي کنند بايد ياد دهيد که آنها هم پس از مطالعه بالانامه، آن را در اختيار ديگران قرار دهند و تکثير کنند...

5- سي دي رايتر
يکي از مسائل تاثيرگذار در جنبش ما آگاهي همگان از جناياتي است که کودتاچيان بر عليه مردم بي دفاع انجام مي دهند. خوشبختانه از آنجا که کودتاچيان در ايران همگي اسما مسلمان و مسلمان زاده هستند اين جنايات در نوع خود کاملا بي نظير است و دل هر انساني را به درد مي آورد!!!! ويدئو هاي اين جنايات را دانلود کرده و بر روي سي دي رايت کنيد و در سطح جامعه پخش نماييد.

6- هاست و دامين شخصي
يکي از مهمترين اولويت هاي اينترنتي هر کس بايد تهيه يک دامين اينترنتي با هاست شخصي باشد. بدين منظور هر فرد براي خود مي تواند يک فيلترشکن تحت وب راه اندازي کند و به دوستان و اطرافيان خود خدمات عبور از فيلترينگ را ارائه دهد. اطلاعات بيشتر را از انجمن تخصصي مبارزه با فيلترينگ دريافت کنيد:
توجه داشته باشيد در صورتي که آدرس فيلتر شکن شما لو برود، ديگر دسترسي به آن امکان پذير نخواهد بود. بنابراين بهترين کار اين است که آدرس فيلتر شکن سايتتان را در پوشه اي از سايت اصلي قرار دهيد و آن را فقط بين دوستانتان پخش کنيد تا در دسترس عموم قرار نگيرد و بدين ترتيب احتمال فيلتر شدن آن کم شود. مثلا آدرس فرضي زير:
www.site-shoma.com/bazsho

براي ايمني بيشتر مي توانيد از طريق کنترل پنل هاست بر روي پوشه bazsho که محتويات اسکريپت فيلترشکن را بر روي آن قرار داديد رمز عبور بگذاريد تا دسترسي عموم به اين پوشه از بين برود و تنها دوستاني که رمز عبور دارند از سرويس عبور از فيلترينگ شما استفاده کنند.
جهت اطلاع از چگونگي نصب اسکريپت فيلترشکن روي هاست اين مطلب را مطالعه کنيد:

چند تا آدرس مفيد براي خريد هاست:
فروشنده هاست را مي توانيد از توي گوگل سرچ کنيد و پيدا کنيد:
ليست شرکت هاي فروشنده هاست:
سایت انجمن تخصصی وب هاستینگ ایران:
اينجا را هم مطالعه کنيد:

با خريد يک هاست مي توانيد چندين سايت را بر روي آنها نگهداري کنيد. بنابراين مي توانيد دامين هاي ديگري ثبت کنيد مخصوص خدمات دهي به عموم مردم و فيلتر شکن خود را تقديم جامعه کل ايرانيان کنيد.

هیچ نظری موجود نیست: