۱۳۹۱ مرداد ۲۱, شنبه

آخرین پست وبلاگ ارتش سبز و تعطیلی آن!

این وبلاگ بسته شد!
به دلیل وجود برخی مشکلات شخصی نویسنده ارتش سبز، این وبلاگ بسته می شود. امیدوارم اگر از خوانندگان ارتش سبز بوده اید شما هم در فکر ایجاد وبلاگی شبیه به آن باشید بدین ترتیب شما این سلسله را ادامه بدهید! تنها چیزی که در این مدت به من امید و انرژی برای فعالیت می داد لینک هایی بود که از وبلاگ های دیگر به ارتش سبز داده می شد. امیدوارم همچنان به مطالب فعلی آموزشی ارتش سبز در وبلاگتان لینک دهید! همچنین در نظر داشته باشید چنانچه به کامنت های شما پاسخی داده نمی شود به دلیل بسته شدن این وبلاگ و لاگین نکردن و توقف فعالیت آن می باشد.
شما را به دو امر بسیار بسیار مهم توصیه می کنم:
1- همواره در وبلاگ های خود، جدید ترین روش ها و برنامه های عبور از فیلترینگ اینترنت را در ستون های کناری وبلاگ خود آموزش دهید! در همه حال در پراکندن جدیدترین برنامه های کاربردی جهت عبور از فیلترینگ اینترنت غفلت نکنید و آنرا فراموش نکنید! باز تاکیید می کنم در همه حال نسبت به آموزش و پخش جدیدترین مواد لازم جهت عبور از فیلترینگ اینترنت در بین دوستان خود بکوشید! با شما هستم! خودِ خودِ شما!
2- تعلیمات مدرن برای دموکراسی و آزادی خواهی و رعایت حقوق اقلیت و اکثریت و حقوق بشر و مدرن اندیشی و آزادی حق پوشش و آزادی مسائل جنسی، فرهنگ آشتی با مردم همه کشورهای جهان و ... را به درون تاکسی ها و اتوبوس ها و منازل و نشست های خانوادگی نیز بکشانید و تنها به وبلاگ نویسی و اینترنت بازی بسنده نکنید که کلید مدرن سازی و پیشرفته شدن ایران ما در مدرن شدن عامه مردم کوچه و بازار است و بس! آن اکثریت 80 درصدی که دسترسی به اینترنت ندارند!
پایان ارتش سبز
بدرود

هیچ نظری موجود نیست: