۱۳۹۱ تیر ۱۳, سه‌شنبه

عاقبت غرب ستیزی زیاد گوه خوری مضاعف است! بالاخره در غرب ستیزترین کشور جهان خوردن سیب زمینی و پوشیدن شلوار آزاد شد!

شما نگاه کنید ببینید چه حکومت های عُزگلی در جهان امروز غرب ستیز هستند: کره شمالی و ایران و کوبا و ونزوئلا! یک از یک عُزگل تر! یک از یک آشغال تر! یک از یک غرب ستیز تر! آخر پفیوزهای روسی صفت! برای چه ابتدایی ترین حقوق یک ملت را نادیده می گیرید که بعد بخواهید به گوه خوری بیافتید و دنیا به شما بخندد؟!
به گزارش ای بی سی نیوز و به نقل از دیلی میل، کیم جونگ اون رهبر فقید و مافوق معظم کره شمالی، به تازگی اجازه استفاده از کفش پاشنه بلند، گوشواره و شلوار را به زنان داده است! همچنین برخی تفریحات ساده مانند دیدن باغ وحش، شهربازی و خوردن فست فود، پیتزا، سیب زمینی سرخ کرده و همبرگر دیگر یک آرزو نیست. ولی شاید مهمترین بخش این آزادی های سیاسی استفاده محدود از موبایل باشد! هرچند هنوز چیزی از آزادی شبکه جهانی اینترنت دیده نمی شود ولی آزادی های داده شده تا اینجا درخور توجه است! هدف از انجام این آزادی ها هرچه باشد، نام آنرا شکاف در دیوار آهنین کمونیسم باید گذاشت!
حالا این خبر را رها کنید!
پیدا کنید آن میلیون ها بدبخت بیچاره ای را که طی سالیان گذشته به جرم خوردن سیب زمینی سرخ کرده یا پوشیدن شلوار و استفاده از موبایل در کره شمالی تیرباران شدند!

ای گوه بر سر و هیکل تمام غرب ستیزانِ روسی صفتِ عالم!

آیا تابحال از خود پرسیده اید که در ایران امروز ما که به شیوه کمونیستی اداره می شود چرا نباید بتوانیم آزادی پوشش داشته باشیم؟! چرا نباید ماهواره آزاد باشد؟! چرا نباید بتوانیم از حساب های بانکی بین المللی مسترکارت و ویزا کارت بهره ببریم؟! چرا نباید توریست به کشور ما بیاید؟! چرا نباید دیسکو و محل های رقص و پایکوبی داشته باشیم؟! چرا نباید نوشیدن الکل برای آنهایی که مسلمان نیستند فراهم باشد؟! چرا کراوات زدن جرم است؟! چرا دوستی پسر با دختر و بالعکس جرم است؟! چرا اینترنت فیلتر است؟! چرا مجلس شادی و رقص برگذار کردن جرم است؟! و انبوه چراهای بی پاسخ دیگر!

حالا ببینید روزی که این آزادی ها را مردم ما پیدا کنند دنیا چقدر به ریش ما می خندد! هه هه تا حالا یعنی توی ایران نوشیدن الکل جرم بود؟! موی زنان جرم بود؟! دیسکو نداشتن اینها؟! و قهقهه های دیگر به ریش ملت ما!
 
ای هر آنچه فاضلاب هست بر سر و سبیل و ریش و عمامه و عبای غرب ستیزان ایران و جهان که ابتدایی ترین حقوق ملت ها را برای سرسپردگی به روسیه کثیف از آنها می گیرند که بعد با مقاومت مردمی بخواهند آنها را با تمسخر جهانیان بهشان برگردانند!

گوه بر کمونیسم و اسلام کمونیستی ولایت فقیه!

۱ نظر:

ناشناس گفت...

قربان دهان و كلامت.