۱۳۹۱ خرداد ۲۹, دوشنبه

معرفی شرکت هایی که در مدرن سازی ایران می کوشند: شرکت "ارتباطات ایرانیان اروند" تولید کننده اولین تبلت ایرانی با نام DIMO

ایران باید به یک کشور مدرن و صنعتی و زیبا تبدیل شود! ارتش سبز در این بخش به معرفی شرکت ها و افراد ایرانی که در مدرن سازی داخل ایران می کوشند می پردازد! شرکت ها و افرادی  که مجموعه فعالیت های تجاری آنها باعث مدرن سازی و نوسازی و زیباسازی داخل ایران می شود از این به بعد توسط ارتش سبز تبلیغ می شوند! شما هم به یاری شرکت هایی که معرفی می کنیم بشتابید و در وبلاگ های خود این شرکت ها را معرفی نمایید و از آنها پشتیبانی نمایید و درباره آنها در بلاگ خود مطلب بنویسید و به وب سایت آنها لینک بدهید و به آنها کمک کنید تا در کار خود موفق شوند، تا با یاری هم کسانی را که با هزاران مشکل در داخل ایران گام در مدرن سازی و زیباسازی و نوسازی عملی آن برداشته اند را پشتیبانی کنیم تا میهن ما، ایران، به مرور زمان با انجام مدرن سازی های اساسی، کشوری مدرن و زیبا گردد!
ای ایرانیان بیهوده و علاف زندگی نکنید! برخیزید و گوشه ای از کار برای مدرن سازی ایران را بگیرید! دنیای امروز دنیای تکنولوژی و فن آوری هایی است که بشر 1400 سال پیش در خواب خویش هم نمی دیده است چنین روزگاری را! حال ما را چه شده است که دنیای فن آوری و دانش های نوین را رها کرده و سر در کتاب های قدیمی و پر از نفرت و تعصب هزاران ساله کرده ایم و از کشور خود یک ویرانه ساخته ایم! اکنون برخیزید که ثانیه ثانیه عمر ما می تواند سبب مدرن سازی ایران آینده ما باشد!
 
امروزه تبلت ها و لپ تاپ ها قلب تپنده مدرن سازی صنعت آموزش در هر کشوری هستند! این نهضت جهانی در همه کشورها از هند و بنگلادش و امارات تا اروپا و آمریکا شروع شده است و همه مدارس آنها در حال تجهیز به این ابزارهای آموزشی مدرن به جای کتاب های آموزشی کاغذی هستند! در کشور ایران ما نیز همه دانش آموزان روستاها و شهرها باید و باید به هر ترتیبی که شده به تبلت و لپ تاپ متصل به اینترنت مجهز باشند!

شرکت ارتباطات ایرانیان اروند اولین تبلت ایرانی را با مارک DIMO به بازار ایران عرضه کرده است، حال بر ماست که در معرفی هرچه بیشتر این شرکت که گام در مدرن سازی صنعت آموزش ایران برداشته است بکوشیم و به موفقیت آن در این زمینه کمک کنیم!

  از طرف دیگر با تغییر عادات هدیه دادن نزد اقوام و دوستان، از این به بعد به جای طلا و جواهرات و سکه و لوازم خانگی هدیه دادن، یک تبلت یا لپ تاپ به دوستان خود هدیه بدهید و تا می توانید در خریداری و تجهیز خانواده های ایرانی به این ابزارهای مدرن سازی از یکدیگر سبقت بگیرید!

همچنین اگر ثروتی را می خواهید خرج کار نیکی بکنید، یا ثروتمندی را می شناسید که می خواهد کار نیکویی انجام بدهد، تمام تلاش خود را بکنید تا این کار نیک منجر به خرید رایگان تعدادی لپ تاپ یا تبلت برای شاگردان مدرسه ای دور افتاده در یک روستا شود!
از این اقدام های نیکوکارانه خود در مدارس روستاها و شهرهای ایران عکس بگیرید و در اینترنت پخش نمایید تا باعث تحریک دیگران برای انجام کارهای نیکوکارانه مدرن نیز بشود!
 
هر دانش آموز ایرانی باید یک تبلت یا لپ تاپ داشته باشد!
 
 
در شبکه های اجتماعی که عضو هستید مدتی از وقت روزانه خود را به معرفی این برند ایرانی تبلت جهت اشتیاق بیشتر مردم برای خریداری تبلت برای دانش آموزان ایران، جهت مدرن سازی ایران نمایید!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

دوست عزیز

نمیدونم راجع به این شرکت چی می دونید؟ این شرکت یه سوله است که توش قطعات از چین میاد و اینجا مونتاژ میشه و فروخته میشه. البته همین کار هم باعث اشتغال زایی شده ولی خب تکنولوژی ساخت رو ندارن هنوز.

"ارتش سبز" گفت...

اشتباه نکنید!

ما تنها و تنها باید تمام توان خود را بگذاریم تا شرکت های غولی مثل سامسونگ، ال جی، دوو، تویوتا، سونی و اپل را در ایران پایه گذاری کنیم!

شما سرگذشت تمام کمپانی ها غول کره جنوبی و ژاپن و آمریکا را بخوانید متوجه می شوید همه با سرمایه های اندک ده یا صد هزار دلاری و از مغازه های کوچک و گاراژ خانه شروع کردند!

کتاب "سنگفرش هر خیابان از طلاست" اثر کیم-وو-چونگ را بخوانید! کف می کنید! چطور یک روزنامه فروش دوره گرد با فکر درستش تبدیل میشه به غول اقتصادی کره جنوبی با راه اندازی کارخانه دوو!

این کتاب را بخوانید تا ایراد کار ما ایرانی ها دستتون بیاد!

ما صنعت قدرتمند غول پیکر می خواهیم تا ایران تو سری خور هیچ کشوری نباشد!

به خودتان بیایید!

راه را گم کرده ایم و در بیابان سرگردانیم!

به جای هارت و پورت کردن برای اپل و گوگل و ... تمام قوای خود را بگذارید تا صاحب یک کارخانه بزرگ نظیر سامسونگ در ایران شوید و ایران را به یک کشور صنعتی بزرگ در 10 سال آینده تبدیل کنیم!

تمام دانش های نوین در اختیار ماست!

این همه مهندس تحصیل کرده خفن داریم!

این همه بازارهای بکر منطقه ای داریم!

همه کاری میتونیم بکنیم!

باور کنید اگر ثروتمندهای ما ثروت هاشونو توی گور نبرن، صدها کارخانه غول پیکر را تا 10 سال آینده می توان در ایران رقم زد!

چرا ما نباید شرکت های غول در حد سامسونگ در ایران داشته باشیم؟!

به خودمان بیاییم! هر کدام از ما اگر امروز شروع کنیم و صنعت الکترونیکی و کامپیوتری کوچکی را در داخل ایران راهبری نماییم، تا 10 سال آینده تبدیل به یک غول اقتصادی خواهد شد!