۱۳۹۱ فروردین ۲۳, چهارشنبه

راهنمای آسان اخذ مهاجرت دائم به خارج کشور به همراه راهنمای آسان اخذ پذیرش تحصیلی از معتبر ترین دانشگاه های جهان

عنوان اصلی مقاله: خیانت کار ترین ایرانیان چه کسانی و بزرگترین خدمت گذاران به ایران چه کسانی هستند؟!

خیانت کار ترین ایرانیان چه کسانی هستند؟
امروزه خيانت کار ترين افراد به ايران کساني هستند که زمينه مهاجرت دايم ايرانيان به خارج از کشور را فراهم مي آورند و کساني هستند که به جاي ايستادگي در داخل و مدرن سازي ايران، تن به مهاجرت دايم از ايران مي دهند! تمام موسسات امور مهاجرتي و وکيلان امور مهاجرتي و افراد عامي که دوستان و آشنايان خود را به مهاجرت از ايران براي هميشه دعوت مي کنند تا نهايتا کسانيکه تصميم به مهاجرت دايم مي گيرند و براي فرار از ايران مسابقه مي گذارند و آنرا تبديل به مُد روز مي کنند، اينها همان کساني هستند که بزرگترين خيانت را به اين سرزمين مي کنند. چرا که تمام هستی و آبروی هر ملتي در دنياي امروز به دست نخبگان و تحصيل کردگان و ثروتمندان و سرمايه گزاران آن مردم اعتبار و ارزش پيدا می کند و زمانيکه جامعه تهي از انبوه نخبگان و تحصیل کردگان کارآزموده و کاردان شود آنگاه زمام امور به دست رمالان و ملايان و کوته فکران و خشک مغزان خواهد افتاد چنانکه در ايران امروز شاهد اثرات وحشتناک اين خيانت بزرگ مي باشيم که چگونه آبرو و حيثيت همه ما ايرانيان را در نزد جهانيان برده و لکه دار کرده است!
امروز ما در ژاپن، نیوزیلند، استرالیا، کره جنوبی، سنگاپور، تایلند، مالزی، فیلیپین، هندوستان، امارات، قطر، کویت، ترکیه، ارمنستان، گرجستان، روسیه، قبرس، ایتالیا، اوکراین، مجارستان، لهستان، فرانسه، آلمان، سوئد، فنلاند، نروژ، دانمارک بلژیک، پرتغال، اسپانیا، آفریقای جنوبی، کانادا، ایالات متحده آمریکا، برزیل شاهد جمعیت های انبوه از ایرانیان در این کشورها هستیم! جمعیت های صد هزار نفری تا یک میلیون نفری و حتی بیشتر از ایرانیان در این کشورها زندگی می کنند و اقامت گرفته اند یا در حال اقامت گرفتن می باشند! می دانید صحبت از چند هزار میلیارد دلار سرمایه است که از ایران توسط اینها خارج شده و در عوض بدبختی هایی که می بایست تاکنون با مدرن سازی جامعه کاملا از بین رفته باشند را در داخل گذاشته اند و رفته اند؟
شاید بگویید مسبب همه این بدبختی های بزرگ، جمهوری اسلامی و سران خیانت کار آن است که با سیاست های عمدی خود زمینه را برای مهاجرت و فرار گروهی نخبگان فراهم کردند. قبول دارم! اما خیانت بزرگتر را کسانی کردند که تسلیم این صحنه آرایی های خطرناک شدند، خلایق هرچه لایق بر مردم سر دادند و در نهایت سرمایه های مادی و معنوی را جمع کردند و با خود به خارج از ایران بردند!
و این وضعیت اسفناک به هر طریقی که شده باید متوقف شود و همچنین باید تلاش کرد تا ایرانیان خارج از کشور نیروی خود را صرف آبادانی و مدرن شدن همه جانبه داخل ایران نیز بکنند!

در واقع سه عامل بزرگ در تباهی امروز ایران نقش دارند:
اقلیت خائن (سیاست مداران کج فهم و بد اندیش جمهوری اسلامی) + اکثریت نادان یا خاموش (مردم نادان شعارگوی و مرگ بر گوی پیرو جمهوری اسلامی و همچنین مردم خاموش و ساکت و بی تفاوت به اوضاع پیرامون خود) + نخبگان فراری (کسانی که همه تغییرات مدرن در جامعه به دست آنها رقم می خورد، ولی فرار را به قرار و ایستادگی ترجیح دادند)

و من جمعیت نخبگان فراری را از همه افراد در این بین مقصر تر می دانم. چون اگر استقامت می کردند، و به سازندگی و مدرن سازی رفتارها و عادات اجتماعی و بالابردن سطح شعور و آگاهی های جمعی مردم و نهایتا زیبا سازی بناها و کوچه ها و خیابان ها می پرداختند به مرور زمان جمهوری اسلامی که یک رژیم عقیدتی و ضد زیبایی و شادابی بود عقیم می شد و  در نهایت مجبور به تغییر موضع می شد یا به کل ور می افتاد. اما نخبگان فرار کردند و حکومت ویرانگر عبوس و عزگل گرا هم روز به روز در نبود نخبگان خردمند و شادی آفرین، فربه تر و چاق تر شد.
 
شاید تا دیروز شما نخبه گرامی که از ایران فرار (مهاجرت) کردید با خود می گفتید که من از ایران می روم تا آخوند از تخصص من برای نشان دادن توانایی خودش بهره نبرد تا به مرور زمان گند بزنند و زمینه نفرت عمومی از آخوندها به دلیل بی کفایتی در بین مردم فراهم شود. اتفاقا در نگاه اول روش مبارزه خوبی هم بود، اما شما یک چیز را این وسط فراموش کرده بودید و آن اینکه افزایش نارضایتی عمومی مردم، باعث فربه تر شدن دشمن دوم ایران علاوه بر آخوندها، یعنی تجزیه طلبان پان عرب و پان ترک و ... هم می شود! اینجاست که اگر چندی دیگر بگذرد و اقدام شدیدا فوری در مدرن سازی ایران و صنعتی شدن و زیبا شدن آن صورت نگیرد و نارضایتی های عمومی و فقر فرهنگی و اقتصادی از این وضع بسیار بد کنونی بالا و بالاتر برود، دیگر چیزی از ایران باقی نخواهد ماند که میهن ما باشد!
 
رژیم جمهوری اسلامی یک رژیم عقیدتی و ضد شادی و زیبایی است که تنها با جایگزین کردن عقاید و رفتارها و دانش های جدید و مدرن برای مردمان ما به راحتی خشک می شد، نه با مهاجرت دسته جمعی نخبگان! و ما این اشتباه استراتژیک را انجام دادیم و در اجرای آن از یکدیگر سبقت هم گرفتیم و هر کس که مهاجرت نکرد را مسخره نیز کردیم! 

اما اگر وضعیت سیاه امروز ادامه پیدا کند، گروه های تجزیه طلب، ایرانِ ما را از دامن سست و لرزان آخوندها می ربایند. ای کسانی که در خارج از کشور به پرچم شیر و خورشید خود می نازید، ای کسانی که چهارشنبه سوری ها در خارج از کشور چنین و چنان می کنید و به عشق ایران محافل شادی برپا می کنید، ای کسانی که رگ گردن شما برای خلیج ع-ر-ب-ی گفتن سرخ می شود، ایران داخل را هم دریابید!

سرمایه های مادی و معنوی خود را به  داخل ایران نیز برگردانید، آخوندها آنقدر ریده اند و گند زده اند، که دیگر فتوای هیچ مرجع تقلیدی نمی تواند 10 هزار نفر را هم به خیابان ها بکشاند! شک نداشته باشید که با جایگزینی عقاید مدرن، رفتارهای اجتماعی مدرن، دانش ها و علوم مدرن، این رژیم کثیف هم به راحتی نابود خواهد شد! اکنون هنگامه مدرن سازی همه جانبه ایران است! اکنون هنگامه تربیت نیروی انسانی مدرن برای ایران آینده است! 10 ساله ها و 15 ساله های این کشور را دریابید تا مدرن ترین دانش های روز را یاد بگیرند! فرصت را غنیمت بشمارید و گام عملی در مدرن سازی همه جانبه داخل ایران بردارید که چنین موقعیت تاریخی ممکن است دیگر تکرار نشود!
 
اما امروز با وجود تهدید تجزیه طلبان پان چیز و پان فلان، و گروه های تروریستی جندالله و پژاک و ... درنگ جایز نیست! تجزیه طلبان و گروه های قوم گرا اکنون که نارضایتی ها بالا رفته به شدت دندان ها را برای ایران ما تیز کرده اند! از شما خواهش می کنم ایران ما و مردم داخل ایران را دریابید و در داخل کشور هم به هر سختی که شده فعالیت علمی، اقتصادی، فرهنگی و هنری و ادبیاتی مدرن بکنید و داخل کشور را به هر ترتیبی شده رها نسازید! که هرچه مردم ما مدرن تر شوند، جمهوری اسلامی عقیم تر می شود، و هرچه مردم ما مرفه تر و شادمان تر و با اقتصاد تر شوند، گروه های تجزیه طلب خنثی و بی اثر می شوند!

بزرگترین خدمت گذاران ایران چه کسانی هستند؟
اما بزرگترین خدمت گذاران ایران کسانی هستند که به خارج از کشور می روند، در بهترین دانشگاه های دنیا پذیرش می گیرند و دانش های مدرن و جدید را با بالاترین کیفیت فرا می گیرند و پس از تحصیلاتشان به هر بها و سختی که شده به ایران بر می گردند و گام در مدرن سازی ایران با استفاده از دانش های نوینی که فرا گرفته اند بر می دارند و در این راه چهره عبوس و در هم رفته آخوندها، یا دیدن مراسم خرافی مذهبی برخی از مردم، یا درگیری و زد و خورد بعضی مردم تکامل نیافته ژنتیکی هم هیچ خللی را در راه استوار آنها برای مدرن سازی ایران وارد نمی کند!
 
 چرا باید در دانشگاه های برتر کشورهای اروپایی و آمریکایی تحصیل کرد؟
چون دانش نو را باید از سرچشمه اصلی یاد گرفت! دانشی که در دانشگاه های ایران زمان جمهوری اسلامی تحصیل می شود دانش ترجمه ای و دست دوم یا دست چندم است و بدین سبب از دستاوردهای روز غالبا تهی است و عموما از رده خارج شده است و به درد مدرن سازی و صنعتی شدن ایران نمی خورد! اما شما با تحصیل در دانشگاه های برتر جهان دانش های دست اول و به روز را یاد می گیرید و با بازگشت به درون کشور خود، ایران، آن دانش های نوین و به روز را فراگیر می کنید و در مدرن سازی همه جانبه ایران به کار می گیرید!

بنابراین در انتخاب رشته دانشگاه نهایت دقت را بکنید تا رشته ای مدرن و استراتژیک و کاربردی برای مدرن سازی ایران را فرا بگیرید! ما باید انبوه منهدسان و دکترهای تحصیل کرده در رشته های استراتژیک مدرن ساز برای صنعت و توسعه ایران را در اختیار داشته باشیم!
کدام رشته دانشگاهی از همه بهتر است؟
کدام رشته را انتخاب کنم؟!

رشته های دانشگاهی زیر باید توسط انبوه دانشجویان ایرانی، در کشورهای پیشرفته دنیا پُر شود:
1- علوم فضایی و نجوم و کیهان شناسی (ما باید انبوه دانشمندان و پژوهشگران ایرانی را در رشته های هوا و فضا و نجوم و کیهان شناسی داشته باشیم و در زمینه فضانوردی و کیهان شناسی جزو کشورهای مطرح دنیا در آییم)
2- فیزیک مدرن و فیزیک کوانتوم، اختر فیزیک، فیزیک اتمی، فیزیک ذرات (اساس شناخت ما از دنیایی که در آن زندگی می کنیم توسط این علم فیزیک رمزگشایی شده و خواهد شد و باید در این دانش دانشمندان صاحب نام بسیار زیادی را داشته باشیم)
3- نانوتکنولوژی (ما باید در این رشته بسیار حساس و کلیدی در صنعت و پزشکی و داروسازی، صاحب نام شده و دانشمندان انبوه در زمینه نانوتکنولوژی داشته باشم)
4- علم ژنتیک و شبیه سازی (بی برو برگرد در این رشته باید در دنیا پیشتاز شویم! نیروهای تحصیل کرده زیادی را باید در رشته ژنتیک از آن خود نماییم)
5- مهندسی صنایع و طراحی صنعتی (ایران باید به هر قیمتی که شده صنعتی و مدرن شود و ما به انبوه مهندسان صنایع تحصیل کرده در دانشگاه های تراز اول آمریکایی و اروپایی نیاز شدید داریم و رشته های مهندسی صنعتی باید در دستور کار ما ایرانیان برای فراگیری قرار بگیرد)
6- مدریت پروژه های سنگین (برای مدیریت پروژه های بسیار بزرگ نظیر فرستادن ربات ها و تلسکوپ های فضایی جستجوگر به سیارات و منظومه های دیگر نیازمند مدیران پروژه های بزرگ هستیم، ایران به هر ترتیبی که شده باید در دانش های نوین در جهان مقام های بالا را کسب کند تا از این نکبت سیاه جهل و خرافات برای همیشه نجات پیدا کنیم!)
5- کنترل کیفیت (برای تولید محصولات ایرانی با کیفیت بالا مانند محصولات ساخت آلمان و آمریکا، باید فوق متخصصان زیادی در رشته های کنترل کیفیت داشته باشیم که بر فرایند تولید کالاهای با کیفیت بسیار بالا نظارت داشته باشند. ایران بی برو برگرد باید مانند فرانسه و آلمان و ژاپن و کره جنوبی کشوری صنعتی با تولید کالاهای درجه یک و بسیار با کیفیت گردد!)
6- مهندسی کامپیوتر و اینترنت
7- مهندسی مکانیک
8 - معماری مدرن و مهندسی عمران (جهت ساختن و پرداختن ساختمان ها و آسمان خراش ها و جاده ها و اتوبان های مدرن برای ایران، چهره ایران باید کاملا مدرن و زیبا گردد، برای زیباسازی و مدرن سازی ساختمان ها و خیابان ها هم می توان معماری تلفیقی را به کار برد و ریشه های اصیل ایرانی را با معماری های نوین ترکیب کرد و پدیده زیبای جدیدی را برای معماری ساختمان ها و خیابان ها و شهرهای ایران رقم زد و برای این کار نیازمند انبوه معماران مدرن اندیش و تحصیل کرده در بهترین دانشگاه های جهان هستیم!)
9- مهندسی محیط زیست (جهت نظارت گسترده بر کار صنایع و جلوگیری از آلوده شدن محیط زیست همزمان با صنعتی شدن ایران، ایران باید به هر ترتیبی که شده کشوری صنعتی گردد و در این راه نباید کوچکترین آسیبی به محیط زیست برسد! و در این زمینه باید از کشورهای برتر اروپایی نظیر سوئد و هلند و سوئیس بهره های فراوان برای تربیت مهندسان محیط زیست مدرن اندیش ببریم!)
10- مهندسی شهرسازی (جهت ایجاد شهرهای مدرن برای جمهوری ایرانی باید مهندسان خبره و تحصیل کرده در مدرن ترین و بهترین دانشگاه های جهان را داشته باشیم!)
11- موسیقی و نقاشی و هنرهای تجسمی مدرن (جهت زیبا سازی همه جانبه و شادی آفرینی مدرن در زندگی ایرانیان به موسیقی دانان و نقاشان و هنرمندان بزرگ و تحصیل کرده در بهترین آکادمی های موسیقی و نقاشی و هنر در جهان نیازمندیم)

به هر هزینه و بها و سختی که شده، در این رشته های مدرن و استراتژیک و صنعتی، در بهترین دانشگاه های دنیا پذیرش بگیرید و درس بخوانید سپس به میهن خود ایران برگشته و شروع به مدرن سازی و صنعتی کردن همه جانبه ایران با دانش های مدرنی که فرا گرفته اید نمایید. به یاد داشته باشید، هنگام زندگی در خارج برای ادامه تحصیل هوای میهن فروشی به سر شما نزند و به دنبال اقامت دائم و مهاجرت دایم نباشید که هر آنچه بدبختی در طول تاریخ کشیده ایم از همین مهاجرت نخبگان و فرار مغزها بوده است. شرم بر شما اگر میهن خود را بفروشید و در مدرن سازی و صنعتی کردن آن نکوشید!

و اما بزرگترین خدمت گذاران دیگر ایران کسانی هستند که به مسافرت خارج از کشور در کشورهای پیشرفته و صنعتی جهان می روند، و در احوال مردم کشورهای پیشرفته و مدرن جستجو می کنند و بهترین رفتار ها و رویه ها و ایده های جدید برای زندگی مدرن را با خود برداشته و به داخل ایران می آورند و دیگران را هم به مسافرت خارج از کشور در کشورهای پیشرفته ترغیب می کنند تا ایده های مدرن برای زندگی بهتر را با دیدن شهرهای پیشرفته جهان به دست بیاورند و به کشور خود بازگشته و در مدرن سازی ایران بکوشند تا میهن ما هم مدرن و صنعتی و زیبا شود و سطح رفاه مردم ما هم بالا و بالاتر برود.

سخن نهایی:
واقعیت این است که افرادی که حاضر می شوند لباس آخوندی بر تن کنند و مردم را گول بزنند، یا آنها که مرگ بر این و دشنام بر آن می دهند، یا آنها که مدام در خیابان ها در حال یقه درانی و پریدن به دیگران هستند .... هنوز به تکامل مطلوب نرسیده اند و ژنهایشان مشکل رفتاری یا اخلاقی دارد، و مسلما یک یا دو نسل دیگر از آنها، از جهش های لازم برای ایفای نقش مثبت در جامعه برخوردار خواهند بود! همان طور که فرزند شعبان بی مخ، دیگر بی مخ نبود و قداره کشی نمی کرد!

بنابراین این ناملایمات رفتاری و اخلاقی که حاصل تکامل نیافتن کامل افراد بشر برای تطبیق در زندگی مدرن اجتماعی امروز است و نحبگان جامعه در حال رشد را فراری می دهد، با تغییر یک یا دو نسل دیگر کامل از بین می رود، و اگر امروز که قرن اطلاع رسانی گسترده و انبوه است و آگاهی های بشر بسیار بالا رفته است ما اقدام فوری برای مدرن سازی ایران حال حاضر و آینده نکنیم و بستر لازم برای رشد تمام و کمال آن نسل تکامل یافته ایرانیان را که به زودی به دنیا می آیند را فراهم نکنیم، مطمئن باشید که این کشور در 50 سال آینده، در دنیای بسیار پیشرفته و بسیار مدرن آن روز، معضلی برای کاروان بشریت خواهد شد، و ما امروز با یک پشتکار ملی و عزم و اراده گروهی می توانیم جلوی این رخداد شوم را به راحتی بگیریم. فقط خواهش می کنم، تمنا می کنم، به جای فرار کردن و مهاجرت کردن، علوم جدید و مدرن، رفتارهای اجتماعی مدرن و ... را بیاموزید و سپس به دیگران هم یاد بدهید! هر روز زندگی شما می تواند به اندازه صدها امیر کبیر برای ایران سازنده و مفید باشد! چون زمان امیر کبیر اینترنت و ماهواره و موبایل نبود! خواهش می کنم از شما جهش ژنتیکی در افکار خود به وجود بیاورید و شبانه روز در مدرن سازی ایران بکوشید و شک نکنید که موفق خواهیم شد بر غول نادانی و جهل و تعصب در این کشور یکبار برای همیشه به یاری هم پیروز شویم.

ارتش سبز تا آخر در مقابل کسانی که مهاجرت دایم از ایران کرده اند و آن را تبلیغ می کنند می ایستد و آنان را مجاب می کند که به ایران خود بازگشته و گام در مدرن سازی ایران بردارند.
شما را نمی دانم!

کلمات کلیدی:
مهاجرت به ژاپن، مهاجرت به نیوزیلند، مهاجرت به استرالیا، مهاجرت به کره جنوبی، مهاجرت به سنگاپور، مهاجرت به تایلند، مهاجرت به مالزی، مهاجرت به فیلیپین، مهاجرت به هندوستان، مهاجرت به امارات متحده عربی، مهاجرت به قطر، مهاجرت به کویت، مهاجرت به ترکیه، مهاجرت به ارمنستان، مهاجرت به گرجستان، مهاجرت به روسیه، مهاجرت به قبرس، مهاجرت به ایتالیا، مهاجرت به اوکراین، مهاجرت به مجارستان، مهاجرت به لهستان، مهاجرت به فرانسه، مهاجرت به آلمان، مهاجرت به سوئد، مهاجرت به فنلاند، مهاجرت به نروژ، مهاجرت به دانمارک، مهاجرت به بلژیک، مهاجرت به پرتغال، مهاجرت به اسپانیا، مهاجرت به آفریقای جنوبی، مهاجرت به کانادا، مهاجرت به ایالات متحده آمریکا، مهاجرت به برزیل، اخذ پذیرش تحصیلی از معتبرترین دانشگاه های جهان، پذیرش تحصیلی، ادامه تحصیل در اروپا، ادامه تحصیل در نروژ، لیسانس در خارج، دکترا در کانادا، ادامه تحصیل در آمریکا، ادامه تحصیل در استرالیا، ادامه تحصیل در مالزی، ادامه تحصیل در هندوستان، ادامه تحصیل در فرانسه، ادامه تحصیل در ترکیه، ادامه تحصیل در آلمان، تحصیل در اسپانیا، تحصیل رایگان در اروپا، آکادمی، انتخاب رشته، انتخاب رشته دانشگاهی، در کدام رشته تحصیل کنم؟ کدام رشته را انتخاب کنم؟ کدام رشته بهتر است؟ راهنمای انتخاب رشته تحصیلی در دانشگاه

۶ نظر:

ناشناس گفت...

با درود!

شما در عنوان پست نوشته ايد "راهنمای آسان اخذ پذیرش تحصیلی از معتبر ترین دانشگاه های جهان"، ولي بنده كل يادداشت را خواندم ولي چنين "راهنمايي" نيافتم.

با توجه به اينكه خودِ حضرتعالي هم به نتايج مثبت تحصيل ايرانيان در دانشگاه هاي خارجي اذعان داريد لطفا حقيقتا يك چنين راهنمايي تهيه بفرماييد تا بلكه راهگشايي در اين باره باشد.

با تشكر فرواوان از زحمات بي شائبه شما

"ارتش سبز" گفت...

دوست گرامی خود سرچ گوگل و دو تا فروم اینترنتی در اینباره هستند که سعی میکنم آدرس هاشون را در چند روز آینده به مطلب بالا پیوست کنم. هدف از درج عنوان غیر مرتبط هم جذب میهن فروشانی که در پی مهاجرت دایم هستند بود تا با این متن شاید آنها را بتوان در داخل ایران به خدمت گرفت. میهن ما تشنه مدرن سازی است و به نخبگان و ثروتمندان نیاز دارد. نباید که ایران ویران شود ....

Unknown گفت...

گرامی درود بر شما !
بنده هم در راستای مدرن سازی ایران یاری رسان شما خواهم بود . چراکه مدرن سازی را از جمله موارد مبارزه ی مدنی میدانم . هرچند مدتی فعال نبودم اما خوشحالم که مطالب شما انگیزه ای شد تا دست بر قلم برده و یاری رسان عزیزانی همچون شما در این مسیر سخت باشم .
سبز باشید

امید پیروزی گفت...

شما به دنبال مدرن سازی تحت لوای جمهوری اسلامی هستید؟ آیا قبل از اینکه گند جمهوری اسلامی بلند شود مردم از جان و مال خود برای آبادانی و پیشرفت کشور مایه نگذاشته بودند؟ دوست گرامی آبادانی ایران با وجود جمهوری اسلامی در ایران در تضاد است و فقط پس از سرنگونی حکومت آخوندی میتوان به مدرن سازی کشور فکر کرد. در این زمان باید همۀ نیروی خودمان را برای براندازی بگذاریم.

"ارتش سبز" گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
"ارتش سبز" گفت...

به باور من مدرن سازی باورها و رفتارها و دانش ها و خیابان ها و ساختمان های ایران = براندازی این رژیم آلوده به کثافت.
هر چیزی که بوی نویی و مدرنی و شادابی و شادمانی بده بلای جان اینهاست.
به هیچ وجه دوری از این رژیم جواب نمیده.
از خداشونه که نخبگان فرار کنند و دست و پاگیر نشوند براشون.
باید رفت داخل ایران و به هر ترتیب و هزینه و سختی که هست مدرن سازی همه جانبه کرد.
گیرم این رژیم 50 سال دیگه هم خدای ناکرده باشه!
آیا ما باید بشینیم گوشه ای و بِر و بِر ویرانی ایران را در مقابل پیشرفت اعراب خلیج پارس تماشاگر باشیم؟
به هیچ وجه تن به چنین خفت و خواری نخواهم داد.