۱۳۹۱ فروردین ۲۹, سه‌شنبه

اینکه تصاویر عقب مانده 80 سال پیش امارات متحده عربی را برای تحقیر کردنشان رو می کنیم، در وهله اول تُف سر بالاست بر صورت خودمان!

همان طور که می دانید امارات متحده عربی این روزها روده درازی کرده و دوباره ادعاهای پوچ خود مبنی بر مالکیتش بر جزایر سه گانه ایرانی را مطرح کرده، که می بایست با پاسخ کوبنده ای از طرف همه ما ایرانیان روبرو شود. این جای خود! کسی منکر آن نیست!
اما اینکه این روزها یک عده افتاده اند عکس های 80 سال پیش امارات را که روستایی بیش نبوده است را بیرون می کشند تا با آن امارات را تحقیر کنند، خب در وهله اول تُف سر بالاست به صورت خودمان! اتفاقا از آن تُف های خیلی بزرگ آغشته به خلط بینی هم هست!

تصاویر امارات سال 1930 میلادی

تصاویر امارات امروز!

 
 
 اینکه امارات 80 سال پیش روستای بی رونقی بوده و اکنون از لاس وگاس در آمریکا هم زیبا تر است، در وهله اول بی عرضگی و کج فهمی ما ایرانیان را می رساند که از سرزمینی با قدمت بیش از 3000 سال با تاریخ پر فراز و نشیب و امپراطوری های چنین و چنان، کشوری ساخته ایم که اکنون مایه خجالت و شرمساری همگان است و به یک زباله دانی از ساختمان های نازیبا و کثیف و خیابان ها و دشت ها و دریاهای پر از آشغال تبدیل شده است! در وهله دوم هم این حرکات هیچ دردی را از ما درمان نمی کند! خرابی ها و ویرانی های کشور ما همچنان سر جایش برقرار است و میلیونها نخبه و ثروتمند ایرانی که می بایست این خرابی ها را در دنیای مدرن امروز آباد می کردند از ایران فرار (مهاجرت) کرده اند و رفته اند!

 هم میهن گرامی، باور بفرمایید تا ما ایرانیان کتابهای مذهبی و تاریخی گذشته را به موزه ها نسپاریم، و سر در مطالعه کتاب های مدرن و علمی کاملا جدید و به روز نکنیم و سپس در مدرن سازی باورها و رفتار ها و ساختمان ها و کوچه ها و خیابان های کشورمان ایران نکوشیم، هر کسی که از راه برسد یک تو سری محکمی حواله ما خواهد کرد و باز نسل بعدی ما هم مجبور است عکس های 100 سال پیش امارات را برای اماراتی های 20 سال آینده رو کند! چون چیز بهتری در دست ندارد!

بیایید هر که هستیم و هر کجا که هستیم، یکبار برای همیشه از خودمان خجالت بکشیم و با همه توان گام در مدرن سازی همه جانبه ایران برداریم! ما امروز تمام ابزارهای مدرن سازی ایران اعم از: مهندسان و دکترهای با سواد تحصیل کرده در بهترین دانشگاه های جهان، تجهیزات مدرن مکانیکی، تجهیزات مدرن کامپیوتری و ماهواره ای و اینترنتی و کارگرهای ماهر و پول و سرمایه را در اختیار داریم! اما نخبگان ما فرار کرده اند و مردم عامی هم بیکار نشسته اند و سر در کتاب ها و افکار کثیف مذهبی هزاران ساله کرده اند و حاصل این مجموعه اقدامات، از کشورمان یک زباله دانی بزرگ ساخته است و هیچ هم نمی خواهیم قبول کنیم که در حال انجام اشتباهات فاحش هستیم!

این است حال و روز 80 درصد شهرها و روستاهای ایران امروز ما!
اگر امارات 80 سال پیش خرابه ای بی رونق بوده است، امروز 80 درصد شهرهای کشور ما خرابه ای بی رونق هستند! هیچ بویی از مدرنیته در بیشتر شهرهای ایران ما احساس نمی شود! همه چیز درهم و هپل هپو! با قدم زدن در بسیاری از شهرهای ایران، گویی در زمان ناصر الدین شاه وارد ایران شده باشی! هیچ گونه بویی از مدرنیته در ظاهر شهرها و همچنین در رفتارهای مردم ما احساس نمی شود! و این همه از بی عُرضگی من و شماست که یا مهاجرت کرده ایم یا بیکار نشسته ایم و گام در مدرن سازی ایران بر نمی داریم و مدام غُر غُر می کنیم یا خلایق هرچه لایق بر مردم خویش سر می دهیم! آخر بس است این بی عرضگی! کاری بکنید!
 
 بیایید به جای تمسخر دیگران، فقط و فقط 10 درصد از ما، یعنی 8 میلیون نفر از ما ایرانیان متحد و یکدل شویم و شب و روز به یک چیز بیاندیشیم! مدرن سازی و صنعتی شدن همه جانبه ایران! هم نیروی تحصیل کرده اش را داریم و هم دانش آن را و هم تکنولوژی و ماشین آلاتش را! هسته های مدرن سازی برای ایران تشکیل دهیم و هر یک گوشه از کار را بگیریم تا در 4 سال آینده بسیاری از کجی ها و کاستی ها و نازیبایی ها و کثافت ها را از سر و روی ایران پاک کنیم!
امروزه با شبکه های اجتماعی، قرن سازماندهی نیروهای اجتماعی گسترده مردمی است! از هم اکنون برای مدرن سازی ایران پیش قدم شوید! فردا دیر است! عمرهای ما در حال تلف شدن است! به خودمان بیاییم و به هر سختی و بهایی که شده سرزمینمان را زیبا و مدرن نماییم.

برای اطلاعات بیشتر این لینک را به خاطر بسپارید و مدام آنرا بازبینی نمایید تا همواره از جدیدترین طرح های "ارتش سبز برای مدرن سازی ایران" بهره مند و آگاه گردید: http://bit.ly/iranmodern

هیچ نظری موجود نیست: