۱۳۹۱ اردیبهشت ۲, شنبه

کمپین ثبت آنلاین 1 میلیارد فعالیت سبز زیست محیطی به مناسبت روز زمین پاک! شما هم سهمی داشته باشید!

سال 2012، شبکه روز زمین، وب سایتی را ایجاد کرده است که در آن از مردم دنیا می خواهد تعهدات خود را نسبت به حفاظت از محیط زیست و انجام فعالیتهای سبز زیست محیطی بصورت آنلاین ثبت کنند.
کاربران بر اساس نوع کار و شرایط خود می توانند در یکی از موارد طبقه بندی شده متعهد شوند و همراه با دیگر مردم جهان در ثبت یک میلیارد فعالیت سبز زیست محیطی پیش از کنفرانس توسعه پایدار 2012 در ریودوژانیرو سهیم شوند.
این تعهدات در زمینه های: آموزش سبز، انرژی، حمل و نقل، توسعه پایدار، تنوع زیستی، بازیافت و دفع مواد زائد و آب است.
تا کنون کاربران این سایت متعهد به انجام حدود 900 هزارمیلیون فعالیت سبزشده اند دوستداران محیط زیست برای همکاری در این طرح و ثبت آنلاین تعهد می توانند به سایت (A Billion Acts of Green) مراجعه کنند.
اما در آستانه این روز با نگاهی گذرا به وضعیت کره زمین در کشورمان متوجه می شویم که مشکلات و چالش های زمین در ایران بسیار فراتر از آن است که حتی با انجام یک میلیارد فعالیت سبز بتوان گوشه ای از این معضلات را بر طرف کرد! بنابراین نیازمند حضور هزارن شهروند ایرانی مدرن سبز اندیش هستیم تا با تشکیل هسته های آموزشی و پاکسازی محیط زیست در بین دوستان خود، نیروی جمعی حاصل را به سمت طبیعت اطراف خود کشانده و محیط زیست را از وجود آشغال ها و پلاستیک های رها شده پاکسازی نمایند! جهش ژنتیکی در رفتار و اندیشه های خود ایجاد کنید و گام عملی در مدرن سازی و زیبا سازی ایران بردارید! ایران هم اکنون منتظر یاری شماست!

هیچ نظری موجود نیست: