۱۳۹۰ اسفند ۱۳, شنبه

تصویری از مجاهدت های مریم رجوی در آموزش رفع ترکیدگی لوله فاضلاب به ساکنان کمپ لیبرتی در عراق!

همانطور که می دانید در هفته های اخیر ساکنان کمپ (زندان) اشرف در عراق، به کمپ لیبرتی که ظاهرا محل سابق استقرار سربازان آمریکا در عراق بوده انتقال پیدا می کنند اما از آنجایی که چوب خدا صدا ندارد، گروهی که روزی مشغول عره گوزی به اسم مبارزه با امپریالیسم آمریکا بوده و آمریکاییان را ترور می کرده اند، به محض ورودشان به این کمپ با ترکیدگی لوله فاضلاب لیبرتی مواجه می شوند و مجبور می شوند به شغل شریف تمییز کردن مدفوع آمریکایی ها بپردازند!
خب این هم عاقبت گروه احمقی که باعث و بانی اصلی انقلاب شوم 57 و غرب ستیزی و در افتادن با دنیای بین الملل است آن هم با اندیشه های مارکسیستی و اسلامی!
تصویر زیر هم مریم رجوی را نشان می دهد که آموزش تعمیرات ترکیدگی لوله فاضلاب به رزمندگان مزاحم خلق می دهد:


خداوند شر هر چه گروه سیاسی احمق و نفهم و مریض فکر و عقب مانده و دور مانده از تغییرات و شرایط روز دنیای بین المللی را از سر ایران کم نماید! آمین

بعداز ظهر روز پنجشنبه ۴اسفند (۲۳فوریه۲۰۱۲) لوله اصلی منبع فاضلاب لیبرتی ترکید و بخش وسیعی از محوطه لیبرتی را فراگرفت. ساکنان با یک تلاش جمعی و با وسایل اولیه و با کیسه های شن توانستند گسترش فاضلاب را که به یک متری بنگالها رسیده بود متوقف کنند. علت این حادثه که همزمان با حضور مارتین کوبلر، نماینده ویژه دبیرکل در عراق؛ و جورج باکوس، نماینده دولت عراق؛ صورت گرفت، فرسودگی بیش از اندازه سیستم های خدماتی و عدم تخلیه به موقع منبع اصلی فاضلاب است. منبع
 
  
عاقبت غرب ستیزی زیادی!

۱ نظر:

ناشناس گفت...

یعنی می فرمایید این خانم دلسوز و مبارز و خستگی ناپذیر از فرانسه به فراق رفته تا مشکل فاضل آب لیبرتی رو حل کنه.واقعا که مجاهده این خانم.هر بلایی که بر سر این جرثومه هی کثیف بیاد حقشونه.رجوی ها این آش رو برای اعضا پختن.خدا نکنه این آشغالها روزی حاکم بشن،چون دیکتاتورتر و قدرت طلبتر از خوشون پیدا نمیشه.