۱۳۹۰ آبان ۱۲, پنجشنبه

زمانیکه میرحسین موسوی ترساندن مردم توسط نیروی سرکوبگر بسیج و سپاه را عامل قلدری بیگانه جهت حمله به ایران میدانست اکنون در حال عملی شدن است!

در دو ماه گذشته تهدید علنی فرانسه به حمله نظامی به ایران را داشتیم، و هفته گذشته تهدید علنی آمریکا و اسرائیل نسبت به حمله  نظامی و این هفته هم تهدید علنی ارتش انگلیس به حمله نظامی به ایران را شاهد هستیم و این همان چیزیست که میرحسین موسوی آنرا عاقبت شوم ترساندن مردم داخل کشور توسط قوای سرکوبگر بسیج و سپاه می دانست!
بیانیه شماره 15 میرحسین موسوی خطاب  به بسیجیانی که مردم را سرکوب می کنند:
بسیج چه بود و چه خواهد بود اگر به مسیری که پیش‌رویش گذاشته شده است ادامه دهد؟ آن نیرویی که یک زمان نماینده شجاعت ملت ما بود آیا اینک به کار گرفته شود تا ایرانیان را بترساند؟ کاملا پیداست که آخرین و تازه‌ترین راهبرد اقلیت اقتدارطلب ایجاد هراس در مردم است. آیا لباس‌های مخوف می‌پوشند و ‌در خیابان‌های شهر آرایش‌های نظامی به خود می‌گیرند تا هم‌وطنانشان را مرعوب کنند؟ یا مردم را می‌ترسانند چون خود می‌ترسند؟ یا فرزندان انقلاب را به هفت سال و ده سال و پانزده سال زندان محکوم می‌کنند تا به خود تسلی داده باشند؟ و فکر نمی‌کنند که با این رفتارهای کوته‌بینانه چگونه امنیت ملی کشور را در معرض خطر قرار می‌دهند. کافی است مردم بترسند تا پای قدرت‌ها به مرزهای این بوم باز شود. کافی است سمعه شجاعت این ملت خدشه‌دار گردد و بیگانه در دلاوری و استواری آنان تردید کند تا خواب های سی ساله تعبیر شود. به دو کشور همسایه ما که اینک در اشغال خارجی قرار دارد نگاه کنید. در هر دو آنها نخست مردم ترسانده شدند و ترسیدند. ظاهرا قدرت‌ها با شعار آزادی‌بخشی به این دو کشور قدم گذاشتند، در عین‌حال که وقتی ابوغریب‌ها را به راه می‌انداختند طمع خویش را در چهره‌های وحشت‌زده مردم پنهان نکردند. آنها با صراحتی که بیشتر از آن ممکن نبود به مردم این دو کشور می‌گفتند شما همان‌هایی هستید که از صدام و طالبان وحشت داشتید، پس اینک حق آن است که از سلاح‌های رعب انگیزتر ما بیشتر بترسید. حتی تروریست‌های افراطی هنوز به آن امید که بتوانند همچون خونخواران پیش از خود بر هراس مردم این کشورها حکومت کنند آنان را بیرحمانه می‌کشند. قربانیان ددمنشی‌های صدام و طالبان هنوز دارند تاوان ترس خود را می‌پردازند، کما این که ملت ما هنوز امنیت و آرامش خویش را مرهون شجاعت و استحکامی است که در طول سی سال گذشته به نمایش گذاشت.
حال کسانی در داخل کشور می‌خواهند این سرمایه را از ما بگیرند. در مقابل نمایش‌های آنان مردم یا نمی‌ترسند، که نمی‌ترسند، و این آخرین حربه هم از آنان سلب می‌شود، و یا خدای ناکرده می‌ترسند. در آن صورت آیا اسباب‌بازی‌های جنگی از تمامیت این کشور حفاظت خواهدکرد؟
ای ایرانیان پیش از آنکه دیر شده و ایران از کتاب جغرافیا به کتاب تاریخ منتقل شود، فکری به حال این سیستم پوسیده مملکت داری بکنید که در صورت حمله نظامی به ایران دیگر چیزی از این کشور باقی نخواهند ماند. عراق را هم چند ماه قبل از حمله، تهدید علنی کردند برای اینکه سرمایه داران سریعا اقدام به خارج کردن سرمایه هایشان به کشورهای غربی بکنند! انشالله گربه است گفتن را بگذارید کنار! تهدیدها علنی شده است و این یعنی خود جنگ!

میرحسین موسوی تمام این اختلاس ها و رمالی ها و فریبکاری های دولت احمدی نژاد را از قبل برای ما پیش بینی کرده بود، و به صراحت هشدار داده بود، اما  نباید بگذاریم تا این پیش بینی مهندس موسوی از آینده وحشتناک ایران بعد از جنگ با ابرقدرتها، عملی شود!

انبوه بمبهای 10 تنی! خشک و تر را با هم می سوزاند!

۱ نظر:

ناشناس گفت...

Aali bud, merci