۱۳۹۰ مهر ۲۷, چهارشنبه

جمهوری اسلامی جاییست که هنوز صفرهای اختلاس قبلی را نشمرده، باید صفرهای اختلاس بعدی را بشماریم!

هنوز یکماه نشده بود که ایرانیان ساکن در دوران جمهوری اسلامی مشغول شمردن صفرهای اختلاس 3000 میلیارد تومانی بودند و آنرا با سن کوروش بزرگ مقایسه می کردند که اگر ماهی 100 میلیون تومان پس انداز می کرد اکنون بعد از 2500 سال معادل 3000 میلیارد تومان پول می داشت  و ... که حال خبر رسیده است اختلاسی به مبلغ 10000 میلیارد تومان در شرکت سایپا از راه رسیده است! و باید شروع به شمردن صفرهای آن بکنند! البته شمردن صفرهای اختلاس مرد 12000 میلیارد تومانی را هم فراموش نکنید!
نکته اول:
این اختلاس ها فردی است، و حسابش از بذل و بخشش های میلیارد دلاری یا میلیون دلاری خود رژیم به گروه های تروریستی عراق و فلسطین و افغانستان جداست!  یعنی یک یا چند مدیر ارشد با استفاده از فضای بازی که حکومت با سرکوب گسترده مردم برای چپاول درست کرده است، دست به این دزدی ها زده اند. با شما چند بذل و بخشش میلیاردی از جیب مردم ایران را مرور می کنیم:

- جمهوری اسلامی سالیانه 1 میلیارد دلار به حزب الله لبنان کمک مالی بلاعوض می کند!
روزنامه جروزالم پست در گزارشی به قلم ياآکوف کتز، نويسنده اين نشريه ميانه روی اسرائيلی در شماره پنجشنبه ۱۶ دسامبر خود از افزايش تنش ميان سازمان حزب الله لبنان و مقامات جمهوری اسلامی به دلايلی نظير کسر ۴۰% از بودجه ساليانه اين سازمان نظامی از سوی جمهوری اسلامی ايران و مخالفت مقامات حزب الله با عملکرد سپاه پاسداران ايران و ابراز نارضايتی آنها از دخالت های شخصی با نام “سردار حسين مهدوی” در امور اين سازمان، به نقل از موساد خبر داده است.
ياآکوف کتز در ابتدا با “بی سابقه” توصيف کردن بحران کنونی در اين سازمان شبه نظامی شيعی و تنش های به وجود آمده ميان آنها و مقامات جهوری اسلامی ايران مينويسد، اين بحران بی سابقه در روابط تهران و حزب الله تنها چند روز قبل از اعلام حکم دادگاه بين المللی صورت ميگيرد که انتظار ميرود در آن برخی از مقامات حزب الله لبنان به دست داشتن در ترور نخست وزير پيشين لبنان،رفيق حريری در سال ۲۰۰۵ متهم شوند.
نويسنده جروزالم پست مينويسد، جمهوری اسلامی که در سالهای اخير مبلغی بالغ بر يک ميليارد دلار(ساليانه) به صورت کمکهای مستقيم نظامی، به حزب الله کمک کرده است، تحت فشار ناشی از تحريم های اقتصادی بين المللی مجبور به قطع قسمت عمده ای از اين کمک ها شده و اين آغازی بر تنش های اخير ميان اين سازمان نظامی سيعی لبنانی و مقامات تهران شده است.

- جمهوری اسلامی ماهیانه 25 میلیون دلار (سالی 300 میلیون دلار) به حماس کمک مالی می کند!
سند دیگری از مجموعه اسناد افشاشده توسط وب‌سایت ویکی‌لیکس ضمن اشاره به این که ایران ماهانه ۲۵ میلیون دلار به گروه حماس کمک می‌کند حاکی از این است که جمهوری اسلامی تلاش کرده است از بیابان‌نشین‌های شبه‌جزیره سینا برای قاچاق اسلحه به نوار غزه استفاده کند. خبرگزاری رویترز به نقل از این سند متعلق به سال گذشته می‌گوید رئیس سازمان اطلاعات مصر به مقامات آمریکایی اطلاع داده است که حمایت مالی جمهوری اسلامی از گروه حماس «به ماهانه ۲۵ میلیون دلار می‌رسد، اما مصر موفق شده جلو ورود این کمک‌ها از خاک خود به غزه را بگیرد». در این سند همچنین آمده است که ایران برای شکستن حصر نوار غزه و رساندن سلاح به اعضای گروه حماس تلاش کرده است بیابان‌نشین‌های مصری را به استخدام خود درآورد. این سند متعلق به آوریل سال ۲۰۰۹ همچنین حکایت از آن دارد که مصر از گسترش نفوذ ایران در خاورمیانه و دستیابی تهران به سلاح‌های اتمی واهمه دارد.

- پولهای پرداختی ایران به افغانستان در سال معادل 1 میلیارد و دویست میلیون یورو!
حامد کرزای رئیس‌جمهور افغانستان در یک کنفرانس مطبوعاتی تایید کرد که رئیس دفتر وی هر سال دو بار بین ۵۰۰ هزار تا ۷۰۰ هزار یورو پول نقد از ایران دریافت کرده است. کرزای، تصریح کرد که از دریافت پول‌ها خبر داشته است. گزارش دیروز "نیویورک تایمز" درباره پول‌هائی که عمر داودزی رئيس دفتر رئیس‌جمهوری افغانستان تاکنون از ایران دریافت کرده، به رغم تکذیب سفارت ایران در کابل، روز دوشنبه ۲۵ اکتبر از سوی حامد کرزای مورد تایید قرار گرفت.نیویورک تایمز گزارش داده بود که رئیس‌دفتر کرزای تاکنون بارها از مقامات ایرانی پول نقد دریافت کرده است. نشریه آمریکائی نوشته بود که هدف جمهوری اسلامی ایران از پرداخت این پول‌ها، گسترش نفوذ سیاسی در افغانستان است. برپایه گزارش نیویورک تایمز، پول‌های دریافتی که میزان آن‌ها به میلیون‌ها دلار می‌رسد، به یک صندوق محرمانه سرازیر شده‌است. حامد کرزای و رئیس‌دفتر وی، برای جلب وفاداری نمایندگان مجلس، سران قبائل و سران طالبان، از محل این صندوق به آن‌ها پول می‌پردازند.در گزارش نیویورک تایمز آمده است: «پول‌ها هرباره به صورت اسکناس‌های یورو در چندین پاکت، به صورت یک بسته پلاستیکی، تسلیم رئیس‌دفتر کرزای شده است.»
تایید حامد کرزای
روز دوشنبه (۲۵ اکتبر) حامد کرزای رئیس‌جمهور افغانستان در یک کنفرانس مطبوعاتی که در کابل برگزار شد، ضمن تایید گزارش نیویورک تایمز، از رئیس‌دفتر خود عمر داودزی به شدت پشتیبانی کرد. وی به خبرنگاران گفت که داودزی به خاطر وطن‌پرستی خود مورد حمله نیویورک تایمز قرار گرفته. کرزای افزود:«داودزی به دستور خود من پول‌ها را دریافت کرده است.» خبرگزاری فرانسه به نقل از کرزای نوشت:«این پرداخت‌ها شفاف بوده و به عنوان کمک رسمی یک کشور دوست در اختیار افغانستان قرار گرفته است. در ۹ سال گذشته کشورهای زیادی به افغانستان کمک کرده‌اند و ایران هم از این جمع مستثنا نیست.» وی توضیح نداد که آیا کشور دیگری هم تا به حال پول نقد را در کیسه‌های پلاستیکی تحویل داده است یا نه. مبلغ پول‌های نقدی را که از ایران به افغانستان انتقال یافته، خبرگزاری‌های غربی به نقل از حامد کرزای در هر نوبت ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار یورو اعلام کرده‌اند، که به طور مرتب دوبار در سال در اختیار داودزی قرار می‌گرفته است.

- باج 30 میلیارد دلاری جمهوری اسلامی به ترکیه! 
 داوود احمدی‌نژاد برادر و نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در پدافند غیرعامل گفت: فساد بزرگ بانکی اخیر تنها یکی از پرونده‌هایی است که با دست‌خط جریان انحرافی دولت اتفاق افتاده است. وی ادامه داد: ادامه داد: «فقط این‌ها که نیست! ۱۰برابر اختلاس 3000 میلیارد تومانی در ماجرای عذرخواهی ترکیه از ارمنستان و پرداخت غرامت انجام شده است!» منبع

نکته دوم:
این اختلاس های نجومی دنباله دار، نشان از این می دهد که صدها اختلاس دیگر از این دست هم وجود دارد، چون بدون ضعف های عمده در یک سیستم، امکان برداشت و انتقال چنین مبالغ بزرگی که حتی در اقتصاد کشورهای غول پیکری چون آمریکا هم اتفاق نیافتاده است، امکان پذیر نمی باشد! بنابراین شک نکنید که رقم های دیگر و حتی بسیار بزرگ تری هم در راه است!

نکته سوم:
این اختلاس های نجومی و سرسام آور نشان می دهد که ایران کشور بسیار ثروتمندی است منتها با خزانه داری دزدان مقدس! بنابراین اگر مردم ایران تنها بتوانند یک حرکت بزرگ برای کل تاریخشان در آینده بکنند این است که حساب خزانه داری مملکت را از دست این دزدان گرفته و به سیستم دموکراسی شفاف مردمی زیر نظر روزنامه ها و مطبوعات آزاد بسپارند که احدی نتواند ذره ای از مال مردم را به مهریه زنان خود درآورد!

نکته چهارم:
همه آدم کشی ها و اعدام های سیاسی حکومت از سال 57 تا به الان که غریب به ده ها هزار اعدام فله ای مخالفین حکومت و ترور هزاران اندیشمند سیاسی می شود، همه برای این بود که به سیستم اختلاسی ولایت مطلقه فقیه برسیم تا چند نفر مثل آب خوردن شیره مملکت را بکشند و از آنجایی که همه مخالفان سرسخت اعدام شده اند و همه مخالفان غیر سر سخت هم در زندان تشریف دارند، لذا هیچ کسی نمی تواند در مقابل این دزدی ها قد علم کند!

نکته پنجم:
همه فریاد میرحسین موسوی در انتخابات سال 1388 برای فساد کلان این دولت کذایی احمدی نژادی دست پخت خامنه ای بود! چرا و به چه حقی اکنون باید میرحسین موسوی زندانی باشد؟!

نکته ششم:
در زمانهای گذشته از آنجایی که قوه قضاییه مستقل و قدرتمند، پلیس مردمی، روزنامه و مطبوعات و اینترنت آزاد نبود، برای جلوگیری از دزدی اموال عمومی، آتش جهنم و بیداد قیامت و عذاب های چنین و چنان در آخرت درست می کردند تا مردم را ترسانده و از این کارها بر حذر دارند، تجربه 32 سال فعلی جمهوری اسلامی به ما می آموزد، که اصولا هیچ ترس از جهنم و عذاب و قیامتی نمی تواند مسلمین حکومتی را بترساند و آنها را از دزدی اموال عمومی باز دارد، مگر آنکه قوه قضاییه مستقل و پر زور، پلیس مردمی رشوه نگیر، مطبوعات آزاد و اینترنت بدون فیلتر چون چماق محکمی بر بالای سر مسئولین کشور باشد تا آنها را از دزدی بر حذر نماید!
و بدین ابزارهاست که ما مشاهده می کنیم بزرگترین اختلاس کشور غول پیکر آمریکا با چنین ابزارهای مدرنی تنها به رقم 1 و نیم میلیارد دلار در تاریخ آن کشور می رسد که انگشت کوچک دزدی ها و اختلاس های سیستم ولایت فقیهی 12 امامی با انواع احادیث ترس از جهنم و عذاب خداوند و شفاعت پیغمبر نمی شود!

نکته هفتم:
وقتي مروجين مذهبي به سرزمين ما آمدند، در دست شان کتاب مقدس داشتند و ما در دست زمين هايمان را داشتيم. چند سال بعد، ما در دست کتاب هاي مقدس داشتيم و آنها در دست زمين هاي ما را داشتند!
نمیدانم این نوشته در این وبلاگ تا چند سال آینده باقی می ماند، اما ای آیندگان سرزمین ایران که این مطلب را در زمانهای آینده می خوانید، بدانید و آگاه باشید، هر زمان که زمام امور را به دست مروجین مذهبی سپردید، جان و مال و ناموس و سرزمین و ثروت و آبرو و حیثیت شما هم بر باد رفته است! اگر چنین حماقتی را دوباره مثل دوران ما تکرار کردید و هنوز نشاشیده اید بدانید که شب دراز است!

سخن پایانی:
هر وقت در طول تاریخ مذهبیون آمدند و دعوت به نماز و عبادت در جامعه زیاد شد، هر چی فساد و تباهی که قبلا نبود به صورت گسترده شکل گرفت! مروجین مذهبی البته هدفشان با این کار این است که مردم تحت امر آنها سر در آسمانها کنند تا حواسشون از زمین و اطراف خودشان پرت بشود تا آنها با خیال راحت به دزدی ها، قتل ها، جنایت ها و هرزگی و فاحشگی خودشان که در  هیچ حالت دیگری نمی توانستند انجامش بدهند برسند!

هیچ نظری موجود نیست: