۱۳۹۰ مهر ۲۴, یکشنبه

شبکه پارسی نشنال جئوگرافیک راهی به سوی آگاهی های نوین در سراسر جامعه ماست، آن را تا می توانید تبلیغ کنید!


 ایرانیان عزیز، راه حل اساسی آبادی ایران ما به جز غُرغُر کردن و بد و بیراه گفتن به خودمان، در این است که تا می توانیم دانشها و ابزارهای نوینی را که توسط بشر بعد از سال 2000 میلادی کشف و عرضه شده را در سراسر جامعه شهری و روستایی کشورمان آموزش و گسترش دهیم. یکی دیگر از ابزارهای قوی برای این کار علاوه بر اینترنت، شبکه ماهواره ای تازه تاسیس نشنال جئوگرافیک می باشد!

تمرکز اصلی این شبکه بر روی پوشش دادن مستندهای بسیار حرفه ای در ارتباط با فناوری ها و دستاوردهای علمی جدید هست، و این همان همان چیزی است که علوم قدیمی که باعث بدبختی و سیاهی و تباهی جامعه امروز ماست را به چالش می کشد!
بنابراین خودتان را عادت دهید تا هرکجا دوست و آشنایی می بینید، او را به سمت این دریچه جدید رهایی از جهل و خرافات راهنمایی کنید و تماشای این شبکه ماهواره ای را به او گوشزد کنید.

فرکانس جدید شبکه National Geographic به زبان پارسی:
سیمبل‌ریت : 27500
فیس بوک: http://www.facebook.com/natgeofarsi
توئیتر: http://twitter.com/natgeofarsi
وب سایت: http://natgeotv.com/farsi

در کل بیایید زندگی خود را وقف گسترش دانش های نوین که در 10 سال گذشته از زمانی که در آن هستیم به وجود آمده اند بکنیم! حال در هر زمانه ای که زندگی می کنیم، علوم و کتب قدیمی را رها کرده و به موزه ها بسپاریم و فکر و ذهن و تمرکز خود را بگذاریم برای گسترش دانشهایی که تنها کمتر از 10 سال از پیدایش آنها می گذرد!
چگونه است که الان به هیچ وجه از ویندوز 95 که محصول سال 1995 میلادی بود دیگر به هیچ وجه در کامپیوترهای خود  استفاده نمی کنیم و سراغش هم نمی رویم و به جایش ویندوز 7 که محصول دو سه سال اخیر است استفاده می کنیم، به همین ترتیب هم علوم و کتاب ها و تفکرات قدیمی را بازنشست کنیم و در ترویج و گسترش علوم و فناوریهای کاملا جدید و به روز بکوشیم تا مردمی مدرن با سطح دانش بالا جهت خلق ایرانی جدید تولید کنیم! و صد البته این کار باید همزمان در شهرها و روستاهای ایران دنبال شود! 
ما باید مردم روستاها را هم تمام و کمال نجات بدهیم! حتی روستاهای صعب العبور، اینترنت، لپ تاپ و ماهواره باید در زندگی تک تک ایرانیان وارد شود! هیچ عذر و بهانه ای قابل قبول نیست! اگر یک همت بلند و عزم و اراده پولادین به کار ببریم در کمتر از دو سال تکنولوژی و دانش های نوین زندگی همه ما را مدرن خواهند کرد!

من چند پیشنهاد به شما دارم:
1- دوستان خود را وادار کنید یک دستگاه ماهواره خریداری کنند! اصلا آنرا ببرید توی سیستم چشم و هم چشمی بازی! کاری کنید که اگر دوست شما ماهواره در منزل ندارد خجالت زده بشود و همین فردا برود یک دستگاه دریافت امواج ماهواره بخرد!

2- در روش سنتی هدیه دادن به دوستان و آشنایان خود تجدید نظر کنید و به جای هدیه دادن طلا و انگشتر و وسایل آشپزخانه و از این چیزهایی که عنصر آگاهی بخشی در آن وجود ندارد، یک دستگاه ریسیور ارزشمند ماهواره، یا یک لپ تاپ 10 یا 12 اینچی به دوستان و آشنایان خود هدیه بدهید!

3- تبلیغ دهان به دهان برای استفاده مردم از ماهواره، اینترنت و لپتاپ بکنید! همه جا از این وسایل حرف بزنید! آنقدر بگویید تا اطرافیانتان خجالت زده شده و در فکر تهیه این ابزارها برای خود وخانواده شان شوند!

4- بروید با ثروتمندانی که می شناسید صحبت کنید و وادارشان کنید که بخش اندکی از پولهای خود را به اشتراک عمومی بگذارند و فرضا برای نوجوانان روستاها لپ تاپ رایگان بخرند! مثلا اینجوری: فلانی این ثروتت را بیا بخش کوچکیش را خرج آگاهی مردم هم بکن! بیا بریم یک روستایی من می شناسم برای بچه های مدرسه این روستا 20 عدد لپ تاپ رایگان بخر هدیه بده! تو که 150 میلیون بیشتر توی حساب پس اندازت هست! 5 میلیون تومنش را خرج خریدن لپ تاپ های 10 یا 12 اینچی برای بچه های این روستا بکن!
آنقدر سماجت کنید و این فرد ثروتمند را در مقابل عمل انجام شده قرار دهید تا بالاخره راضی به انجام این کار شود!

5- هفته ای یک ساعت را به آموزش اطرافیان خود اختصاص دهید و به آنها کار با کامپیوتر، اینترنت، فیلترشکن و ماهواره را آموزش حضوری بدهید! هر هفته این برنامه را با افراد مختلف تکرار کنید بعد ببینید چه رضایت خاطری سراسر وجود شما را فرا خواهد گرفت!
فراموش نکنید این ذهن های مردم هست که آینده یک کشور را میسازد! پس تا می توانید علوم و فناوری های جدید را به اذهان مردم پیوند بزنید و منتظر ظهور ایرانی جدید با ایرانیان دلنشین تری در سالهای آینده باشید!

۴ نظر:

ناشناس گفت...

ببخشید نمی خواهم ناراحتتون کنم ولی این مطلبی که نوشتید نشون میده بعد از انقلاب که از ایران خارج شدید حتی برای یکبار هم که شده به ایران سفر نکردید اصلا از حال هوای ایران و گرفتاریهای مردم بی خبرید اولا که همین الان 90% مردم ماهواره دارند نیازی هم به چشم و هم چشمی ندارد ذوما مردم عادی برای خرید یک کاسه ماست یا یک شونه تخم مرغ مونده اند بعد شما توصیه میکنید که به هم دیگه لپ تاپ و تبلت هدیه بدن تازه اونایی که لپ تاپ و ماهواره دارند فکر میکنی باهاش چکار میکنن یا باهاش گیم میکنند یا برای پز دادن میندازن کولشون و تو خیابون میگردن با رسیور هم که فارسی وان نگاه میکنن. فکر نکنید اگر مردم حرکتی یا اعتراضی نمیکنند از بی خبری و کم اطلاعی است خیر باور بفرمائید اغلب عافیت طلب یا بیخیال هستند. در هر حال خیلی ممنون که خبر این شبکه را دادی الان میرم سرچ میکنم.سلامت باشید

"ارتش سبز" گفت...

دوست ناشناس گرامی، من هدفم از این مطالب اینه که همه آحاد مردم به طور یکسان بیان توی این باغ!
بعدش هم دارم کار میکنم برای تغییر عادات هدیه دادن! اینهمه هدیه داده میشه، اگر بتوانیم ببریمشون به سمت هدیه دادن کامپیوتر و لپ تاپ و تبلت و ماهواره اونوقت یک نهضت بزرگ تغییر در جامعه راه می افته!
بعدش هم اینقدر توی سر مردم خودمون نزنید!
هندوستان گاو پرست با یک میلیارد و دویست میلیون جمعیت با سیصد میلیون فقیر با بیش از 20 زبان مختلف با صدها مذهب گوناگون را الگوی حرکتمون باید قرار بدیم!
هند روز به روز داره قدرتمند تر میشه! به زودی هندوستان قدرت بلامنازع میشه! صبر کنید ببینید چجور دارن مردمشون را به روز می کنند!
ما هم باید گام در راه گسترش زندگی دیجیتال بر داریم! اونوقت ذهن ها که تغییر کرد خیلی کارها میشه انجام داد!

ناشناس گفت...

این پیشنهادها واقعا کاربردی و موثره . ضمنا هموطن عزیزی که ادعا می کنند 90 درصد مردم ایران ماهواره دارن منبع نظرسنجی شون را بهتره اعلام کنن. ادعای دیدن فارسی 1 توسط همه ماهواره داران هم به همان اندازه ادعای 90 درصدی فوق الذکرشان تهی از واقعیت است. موفق باشید

"ارتش سبز" گفت...

در پاسخ به دوست ناشناس اول، باز من عرض می کنم که چطور است که وقتی پای رفتن به عراق و عربستان و سوریه هست ملت ایران میلیون میلیون خرج میکنند و گله گله گوسفند می کشند، بعد پای تغییر عادات هدیه دادن را که پیش می کشیم که به جای طلا به هم مثلا لپ تاپ یا تبلت یا ماهواره هدیه بدهید، همه خود زنی ها شروع میشه که ای تخم مرغ نداریم بخوریم، ماست نمی تونیم بخوریم، فلان و بهمان!
حالا خوبه 75 میلیون نفر بیشتر نیستیم!
اگه مثل هندوستان 1 میلیارد و 200 میلیون نفر بویدم و 20 تا زبان مختلف و صد تا مذهب یک از یک چندش آور تر هم داشتیم تکلیف ما چی بود؟!
نه عزیز من ما باید همه ایرانی ها را مجهز به لپ تاپ و ماهواره و اینترنت بکنیم!
به هر طریق و ترفندی که شده باید این کار صورت بگیره!
هیچ بهانه ای قابل قبول نیست!
به هیچ وجه نمی پذیرم این حرفها را!