۱۳۸۹ اسفند ۱۰, سه‌شنبه

گلچینی ناب از بهترین سخنرانی های میرحسین موسوی که مو را بر تن هر شنونده ای سیخ می کند!

با دیدن این ویدئو و مقایسه صحبت های درون آن با وضعیتی که دولت کودتایی نهم و دهم به وجود آورده است، متوجه خواهید شد که چرا اصولا سپاه پاسداران و بیت رهبری در انتخابات خرداد 1388 بر ضد میرحسین موسوی و افکارش کودتا کردند و چرا اکنون میرحسین موسوی باید زندانی آنها باشد! همه دلایل این دو پرسش در این ویدئو از صحبت های میرحسین موسوی پیرامون آرمان ها و برنامه هایش برای پیشرفت ایران قابل دریافت است. ببینید و بین دوستان خود نیز پخش کنید.

دانلود فرمت MP4 مخصوص پخش در کامپیوتر:

دانلود نسخه موبایل:
http://www.4shared.com/file/9zZj-y8h/mhm3gp.html

توجه!
نرم افزار
KMPlayer را همه بايد در کامپيوتر خود نصب داشته باشند!
مي دانيد كه براي پخش فرمتهاي مختلف فايلهاي صوتي و تصويري هميشه يك مشكل وجود دارد و آن اينكه گاهي نرم افزار شما از فرمتي پشتيباني نمي كند و يا اينكه نصبش فضاي زيادي را اشغال مي كند و بسياري از مشكلات ديگر كه حتما تا بحال با آنها برخورد داشته ايد. اما نرم افزار كوچك و قدرتمند و در عين حال رايگان KMPlayer مي تواند بسياري از فايلهاي صوتي و تصويري رايج از جمله 3GP و MP4 و ... را پخش كند.
http://kmplayer.en.softonic.com

۱ نظر:

حامد گفت...

اراده‌ی انقلابیون (تحول‌خواهان) تنها شرط لازم رسیدن به نتیجه است، اما شرط کافی نیست و برای پیروز شدن باید در اراده‌ی سرکوب دیکتاتور خلل و شکاف ایجاد کرد که این هم با استمرار در حضور در خیابان امکان‌پذیر می شود