۱۳۸۹ آذر ۲۵, پنجشنبه

خیانت بزرگی که آخوندها به ماجرای عاشورا و قیام امام حسین کردند (همراه با تصاویر بسیار تاسف برانگیز!)

ای انسانهای آزاده و با شرف، ای وجدان های بیدار بشری، ببینید آخوندها چه بر سر سرزمین ما آورده اند!
داستان واقعی نبرد کربلا از این قرار است که معاویه بر خلاف پیمان صلحی که با امام حسن بسته بود که نباید برای خودش جانشینی انتخاب کند، یزید پسرش را به عنوان جانشین خود بر می گزیند (مثل خامنه ای که دنبال جانشینی پسر خود است و برای همین کودتای انتخاباتی کرد)، سپس یزید خلافت را گرفته و دستور می دهد هرکس با او بیعت نکند کشته شود (دقیقا مثل خامنه ای که بعد کودتای انتخاباتی فرمان کشتن و دستگیری مخالفان را صادر کرد و مردم را به خاک و خون کشید).
حسین بن علی هنگام زمام‌داری پدرش، او را در جنگ‌های جمل و صفین و نهروان همراهی کرد. سال ۵۰ هجری هنگام کشته‌شدن برادرش حسن بن علی، معاویه حدود ۱۰ سال به‌عنوان خلیفه باقی بود. بر پایه قرارداد صلح با حسن، طبق بند دوم صلح‌نامه معاویه نمی‌بایست برای خود جانشینی انتخاب کند. معاویه در نیمه رجب سال ۶۰ هجری قمری مرد و پسرش یزید را به جانشینی انتخاب کرد. حسین بن علی از همان آغاز بیعت وی را نپذیرفت. یزید نامه‌ای به حاکم ولید پسر عتبه حاکم مدینه نوشت و به او دستور داد که از حسین بن علی، عبدالله پسر عمر و عبدالله پسر زبیر برای یزید بیعت بگیرد و اگر حاضر به بیعت نشدند آنها را بکشد. حاکم مدینه در اجرای فرمان سستی کرد و یزید عمرو پسر سعید پسر عاص را به جایش گماشت. حسین که حاضر به بیعت با یزید نبود با خانواده خود .... بقیه ماجرا را از دانشنامه ویکی پدیا بخوانید.
حال آخوندهای نابکار و مردم فریب به جای اینکه از این ماجرا بیایند به مردم درس ایستادگی در مقابل حاکم ستمگر و زیر بار زور نرفتن بیاموزند، ببینید چگونه این مردم توسط افکار اهریمنی آنها زیر بار ظلم و ستم هستند که هیچ، علاوه بر آن با دست خویش خود را از مقام انسانیت هم ساقط می کنند! آیا چنین بدبختی سیاهی را کسی در تاریخ بشریت برای مردمی که قرار بود زیر بار ظلم و ظالم نروند سراغ دارد؟
بدین ترتیب باید در عجب بود از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی می کنند و بر حسینی می گریند که آزاده زیست!

این تصاویر تاسف بر انگیز مربوط به عاشورای 1389 در شهر خرم آباد می باشد:

این تصاویر تاسف بر انگیز هم مربوط به عاشورای 1389 در شهر بیجار می باشد:

هیچ نظری موجود نیست: