۱۳۸۹ آذر ۲۶, جمعه

جمهوری اسلامی سالیانه 13 میلیون قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی مهریه به حزب الله لبنان و حماس فلسطین و کرزای افعانستان می پردازد!

اسناد ویکی لیکس فاش کرده است که جمهوری اسلامی سالیانه 1 میلیارد دلار کمک بلاعوض به حزب الله لبنان می کند و ماهیانه 25 میلیون دلار (معادل سالی 300 میلیون دلار) هم به حماس در فلسطین می پردازد. از طرف دیگر چندی پیش هم گندش درآمد که جمهوری اسلامی سالی 1 میلیارد و دویست میلیون یورو هم به حامد کرزای در افغانستان شیرینی می دهد!
خیلی از هموطنان ما ممکنه ندانند که این پولها یعنی چقدر پول!
ما در اینجا این پول ها را تبدیل به سکه طلای تمام بهار آزادی کردیم تا ببینیم جمهوری اسلامی هر سال از جیب ملت چند سکه طلا مهریه* حزب الله لبنان و حماس فلسطین و عشوه های حامد کرزای را میپردازد! (* به عکس پایین توجه شود)

1- جمهوری اسلامی سالیانه 1 میلیارد دلار به حزب الله لبنان کمک مالی بلاعوض می کند!
روزنامه جروزالم پست در گزارشی به قلم ياآکوف کتز، نويسنده اين نشريه ميانه روی اسرائيلی در شماره پنجشنبه ۱۶ دسامبر خود از افزايش تنش ميان سازمان حزب الله لبنان و مقامات جمهوری اسلامی به دلايلی نظير کسر ۴۰% از بودجه ساليانه اين سازمان نظامی از سوی جمهوری اسلامی ايران و مخالفت مقامات حزب الله با عملکرد سپاه پاسداران ايران و ابراز نارضايتی آنها از دخالت های شخصی با نام “سردار حسين مهدوی” در امور اين سازمان، به نقل از موساد خبر داده است.
ياآکوف کتز در ابتدا با “بی سابقه” توصيف کردن بحران کنونی در اين سازمان شبه نظامی شيعی و تنش های به وجود آمده ميان آنها و مقامات جهوری اسلامی ايران مينويسد، اين بحران بی سابقه در روابط تهران و حزب الله تنها چند روز قبل از اعلام حکم دادگاه بين المللی صورت ميگيرد که انتظار ميرود در آن برخی از مقامات حزب الله لبنان به دست داشتن در ترور نخست وزير پيشين لبنان،رفيق حريری در سال ۲۰۰۵ متهم شوند.
نويسنده جروزالم پست مينويسد، جمهوری اسلامی که در سالهای اخير مبلغی بالغ بر يک ميليارد دلار(ساليانه) به صورت کمکهای مستقيم نظامی، به حزب الله کمک کرده است، تحت فشار ناشی از تحريم های اقتصادی بين المللی مجبور به قطع قسمت عمده ای از اين کمک ها شده و اين آغازی بر تنش های اخير ميان اين سازمان نظامی سيعی لبنانی و مقامات تهران شده است.
خب به سلامتی!
دلار را در اون سالها 950 تومان حساب می کنیم،
یک میلیارد دلار میشه 950 میلیارد تومان به پول ما!
سکه طلا تمام بهار آزادی هم اون سالها 220 هزار تومانفرض می کنیم،
950 میلیارد تومان میشه برابر با:
4,318,181 =220,000 * 950,000,000,000
بله 1 میلیارد دلار برابر میشه با سالی 4 میلیون و 318 هزار و 181 عدد سکه طلای تمام بهار آزادی مهریه هر سال حزب الله لبنان!

2- جمهوری اسلامی ماهیانه 25 میلیون دلار (سالی 300 میلیون دلار) به حماس کمک مالی می کند!
سند دیگری از مجموعه اسناد افشاشده توسط وب‌سایت ویکی‌لیکس ضمن اشاره به این که ایران ماهانه ۲۵ میلیون دلار به گروه حماس کمک می‌کند حاکی از این است که جمهوری اسلامی تلاش کرده است از بیابان‌نشین‌های شبه‌جزیره سینا برای قاچاق اسلحه به نوار غزه استفاده کند. خبرگزاری رویترز به نقل از این سند متعلق به سال گذشته می‌گوید رئیس سازمان اطلاعات مصر به مقامات آمریکایی اطلاع داده است که حمایت مالی جمهوری اسلامی از گروه حماس «به ماهانه ۲۵ میلیون دلار می‌رسد، اما مصر موفق شده جلو ورود این کمک‌ها از خاک خود به غزه را بگیرد». در این سند همچنین آمده است که ایران برای شکستن حصر نوار غزه و رساندن سلاح به اعضای گروه حماس تلاش کرده است بیابان‌نشین‌های مصری را به استخدام خود درآورد. این سند متعلق به آوریل سال ۲۰۰۹ همچنین حکایت از آن دارد که مصر از گسترش نفوذ ایران در خاورمیانه و دستیابی تهران به سلاح‌های اتمی واهمه دارد.
خب سال های گذشته دلار حدود 950 تومن بوده، 300 میلیون دلار در سال پرداختی داشتند، به تومان میشه به عبارتی:
285,000,000,000 = 950 * 300,000,000
میشه سالی 285 میلیارد تومان به حماس!
خب سکه هم حدود 220 هزار تومان بوده اون سالها،
1,295,454 = 220,000 / 285,000,000,000
بله، 300 میلیون دلار میشه به عبارتی 1 میلیون و 295 هزار و 454 عدد سکه طلای تمام بهار آزادی هر سال مهریه حماس فلسطین!

3- پولهای پرداختی ایران به افغانستان در سال معادل 1 میلیارد و دویست میلیون یورو!
حامد کرزای رئیس‌جمهور افغانستان در یک کنفرانس مطبوعاتی تایید کرد که رئیس دفتر وی هر سال دو بار بین ۵۰۰ هزار تا ۷۰۰ هزار یورو پول نقد از ایران دریافت کرده است. کرزای، تصریح کرد که از دریافت پول‌ها خبر داشته است. گزارش دیروز "نیویورک تایمز" درباره پول‌هائی که عمر داودزی رئيس دفتر رئیس‌جمهوری افغانستان تاکنون از ایران دریافت کرده، به رغم تکذیب سفارت ایران در کابل، روز دوشنبه ۲۵ اکتبر از سوی حامد کرزای مورد تایید قرار گرفت.نیویورک تایمز گزارش داده بود که رئیس‌دفتر کرزای تاکنون بارها از مقامات ایرانی پول نقد دریافت کرده است. نشریه آمریکائی نوشته بود که هدف جمهوری اسلامی ایران از پرداخت این پول‌ها، گسترش نفوذ سیاسی در افغانستان است.برپایه گزارش نیویورک تایمز، پول‌های دریافتی که میزان آن‌ها به میلیون‌ها دلار می‌رسد، به یک صندوق محرمانه سرازیر شده‌است. حامد کرزای و رئیس‌دفتر وی، برای جلب وفاداری نمایندگان مجلس، سران قبائل و سران طالبان، از محل این صندوق به آن‌ها پول می‌پردازند.در گزارش نیویورک تایمز آمده است:«پول‌ها هرباره به صورت اسکناس‌های یورو در چندین پاکت، به صورت یک بسته پلاستیکی، تسلیم رئیس‌دفتر کرزای شده است.»
تایید حامد کرزای
روز دوشنبه (۲۵ اکتبر) حامد کرزای رئیس‌جمهور افغانستان در یک کنفرانس مطبوعاتی که در کابل برگزار شد، ضمن تایید گزارش نیویورک تایمز، از رئیس‌دفتر خود عمر داودزی به شدت پشتیبانی کرد. وی به خبرنگاران گفت که داودزی به خاطر وطن‌پرستی خود مورد حمله نیویورک تایمز قرار گرفته. کرزای افزود:«داودزی به دستور خود من پول‌ها را دریافت کرده است.» خبرگزاری فرانسه به نقل از کرزای نوشت:«این پرداخت‌ها شفاف بوده و به عنوان کمک رسمی یک کشور دوست در اختیار افغانستان قرار گرفته است. در ۹ سال گذشته کشورهای زیادی به افغانستان کمک کرده‌اند و ایران هم از این جمع مستثنا نیست.» وی توضیح نداد که آیا کشور دیگری هم تا به حال پول نقد را در کیسه‌های پلاستیکی تحویل داده است یا نه. مبلغ پول‌های نقدی را که از ایران به افغانستان انتقال یافته، خبرگزاری‌های غربی به نقل از حامد کرزای در هر نوبت ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار یورو اعلام کرده‌اند، که به طور مرتب دوبار در سال در اختیار داودزی قرار می‌گرفته است.
خب هر بار 500 تا 700 هزار یورو پرداخت میشه که میانگین میشه هربار 600 هزار یورو، اون هم سالی دوبار این کار صورت میگیره، یعنی میانگین سالی یک میلیارد و دویست میلیون یورو فقط به افغانستان پرداختی دارند!
یورو را به نرخ پارسال که این پول پرداخت شده 1350 تومان حساب می کنیم ببینیم چقدر تومان میشه:
1,620,000,000,000 = 1350 * 1,200,000,000
مبلغ پرداختی ایران به افغانستان هر سال برابر میشه با 1,620,000,000,000 تومان!
این پول هنگفت را تقسیم بر قیمت سکه به نرخ سالهای گذشته که این پول پرداخت شده می کنیم، هر سکه 220 هزار تومان حدودا بوده اون موقع، میشه:
7,363,636 = 220,000 / 1,620,000,000,000
بله، 1 میلیارد و دویست میلیون یورو برابر میشه با تعداد 7 میلیون و 363 هزار و 636 عدد سکه طلای تمام بهار آزادی در سال فقط مهریه کرزای در افغانستان!

جمع کل سکه های طلای پرداختی سالیانه به حزب الله لبنان، حماس فلسطین و کرزای در افغانستان:
4,318,181 عدد سکه طلای تمام بهار آزادی به لبنان + 1,295,454 عدد سکه طلای تمام بهار آزادی به حماس + 7,363,636 عدد سکه طلای تمام بهار آزادی به کرزای در افغانستان = 12,977,271 عدد سکه طلای تمام بهار آزادی در سال مهریه این سه گروه!

بله مشاهده می کنید که مهریه پرداختی جمهوری اسلامی به حزب الله لبنان، حماس فلسطین و کرزای افغانستان می شود هر سال میشه حدود 13 میلیون قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی!

حالا مهریه پرداختی حضرات به هوگو چاوز ونزوئلا، مورالس بولیوی و گروه های شیعه جنگجوی یمنی، گروه های تروریستی درون عراق و ده ها گروهک تروریستی دیگر، رشوه های چین و روسیه و ریخت و پاش دیگر بماند!

از تک تک فقرا و کلیه فروشان و تن فروشان ایران زمین عذرخواهی می کنم.
واقعا متاسفم.

======
* چرا به این پولها گفتم مهریه!
عکس زیر پاسخ روشنی به این پرسش میده:

۴ نظر:

آر پی جی زن گفت...

سلام جلبک ها....
آخه شما اگه عقل داشتید هی نمی گفتید «ما پیروزیم»!
عاشورای حسینی امسال هم گذشت و هیچ ... .نتوانستید بخورید!
پارسال هم هیچ کار نتوانستید بکنید.
غیر از پاره کردن بنر و آتش زدن سطل آشغال البته.

"ارتش سبز" گفت...

برو خدا را شکر کن موسوی فعلا جلوی خشم این ملت را گرفته وگرنه این نارضایتی که من توی کوچه و بازار و تاکسی توی مردم می بینم دودمان همتون را بر باد میده اگر منفجر بشه.
در ضمن از احمدی جونت هم زیاد مطمئن نباش اون یک افسر اطلاعاتی کار کشته هست که اومده کار این رژیم را تموم کنه و خوب هم فعلا سرتون شیره مالیده.
خوش باش که فعلا گرمید حالیتون نیست چه ضربه ای خوردید!

ناشناس گفت...

هدف سران رژيم از ده برابر كردن قيمتها:
كاهش تعهد مالي نسبت به مردم
خريد سلاح،تقويت مالي و تسليحاتي حماس و حزب الله وساير مزدوران رژيم از محل درآمد ناشي از كاهش يارانه ها.يعني بريدن از دهان ملت وريختن به جيب عربهاي فلسطيني
والله قسم اگر ميدانستم اين درآمد يا درصد مختصري از اين درامد هزينه كشور ميشود دلم نميسوخت،يادمان نرفته زماني قيمت نفت تا حدود 150 دلار بالا رفت،بعدا معلوم شد كه آن افزايش در آمد به حساب خزانه نرفته وبه حسابهاي غيبي رفته است.ذر ه ايي در معيشت مردم تغيير حاصل نشد.آن درآمد كلان حيف وميل وغارت شد .اين بار هم اين درآمد ناشي از كاهش يارانه ها هم تاراج خواهد شد و فقط دهك ها وصدك ها وهزاركهاي جامعه خاك بر سر تر خواهند شدوجرم وجنايت هم افزايش خواهد يافت.والله اگر اين كار در زمان خاتمي انجام ميشد بدتر از شمرش ميكردند.علي(ع) فرمود:لياقت هر قوم همان افرادي هستند كه بر آنها حكومت ميكنند.قرآن ميفرمايد خداوند حال هيچ قومي را تغيير نميدهد مگر آنكه خودشان حال خودشان را تغغير دهند.هر قدر مردم زير بار ظلم بروند ودم نزنند با ظالمين در جنايت شريكند.لياقت مردم ما هم همين آخوندها هستند.فرداست كه مشابه قديم آخوندها خمس جماع زنان را از مردان طلب كنند و صداوسيما هم اندر ثواب اخروي اين كار تبليغ كند وباز مردم دم نزنند.خيلي ها از عاشورا فقط گريه وخوردن نذري را بلد هستند ،كسي را و هدف امام حسين (ع)را نميشناسد.افسوس

"ارتش سبز" گفت...

دوستان اینقدر مردم خودمان را نکوبیم.
ما درصد زیادی مردم خوب داریم و درصدی هم بد و خیلی بد.
مهم اینه که حکومت دست تحصیل کرده ها و آدم خوبها بیافته.
اصل حکومته که باید مملو از آدم های خوب بشه.
به جای خودزنی کردن هر چند نفر که هستیم کار و کار و کار کنیم!
جمهوری ایرانی نیاز به کار و تلاش شبانه روزی داره.
آیه یاس نخونید.
همین