۱۳۸۹ شهریور ۱۳, شنبه

خامنه ای اگه مردی بیا تو اینترنت تا چنان کلیک راست کنم تو صورتت که ...!

- خامنه ای اگه مردی بیا تو اینترنت تا چنان کلیک راست کنم تو صورتت که خون از دماغتو و چشمات راه بیافته!!!
- خامنه ای اگه مردی بیا تو بالاترین تا به همه لینک ها و نظراتت منفی توهین آمیز بدم تا برای همیشه حذف بشه!!!!
گفتار اندر مبارزه اینترنتی-بالاترینی ایرانیان با اهریمن هفت سر سیاه پیکر!

دوستان عزیز مبارز آنلاین، آزموده را آزمودن خطاست!
اینترنت تنها ابزار اطلاع رسانی سریع است. و از آنجایی که در ایران همه سایتهای اینترنتی مهم اطلاع رسانی سبزها شدیدا فیلتر هستند و همچنین عامه مردم اصولا کار با اینترنت را بلد نیستند، بنابراین همه توان خود را معطوف به آنلاین بودن در اینترنت نکنید و در محیط زندگی واقعی خود نیز یک مبارز سبز سرسخت بر ضد اهریمن سیاه باشید.

شب نامه نویسی، تکثیر و پخش سی دی های افشاگرانه، دیوار نویسی با مضامین کوتاه و مثبت، اسکناس نویسی با شعارهای کوتاه روشن گرانه، شرکت در جلسات منظم خانگی با دیگر دوستان همرزم، آموزش علوم اینترنتی و فیلترشکنی به همسایگان و دوستان و آشنایان، تشویق دوستان به خرید ماهواره به جای تماشای صدا و سیما، باز کردن سر صحبت های سازنده با دوستان و اطرافیان در محل کار و دانشگاه و ... می تواند مکمل فعالیت مجازی شما در اینترنت ضربات سخت جبران ناپذیری را بر پیکر دیکتاتور و دیکتاتوری در ایران برای همیشه فرو آورد.

این جمله معروف را حتما شنیده اید که می گوید:
کسانی که می‌خواهند بدانند دموکراسی چیست٬ باید کمتر در کتابخانه با ارسطو سر و کله بزنند و بیشتر در اتوبوس و مترو وقت بگذرانند.
سیمون استرانسکی

حال شما اینگونه بخوانید:
کسانی که می‌خواهند بدانند دموکراسی چیست٬ باید کمتر در اینترنت با بالاترین سر و کله بزنند و بیشتر در اتوبوس و مترو وقت بگذرانند.
ارتش جنبش سبز آزادی ایران
تصمیم با خود شماست. فراموش نکنید برای ادامه راه، آزموده را آزمودن خطاست! باید روشهای جدید و جدی تر، نظیر "مبارزه منفی" و "نافرمانی مدنی" و "اعتصاب" برای مبارزه با این ستم سیاه اسلامی پیدا و پیاده سازی کرد.
اندکی صبر سحر نزدیک است، می شود و می توانیم:

هیچ نظری موجود نیست: