۱۳۸۹ مرداد ۲۸, پنجشنبه

چرا پاس داران ولایت سر از زمین فوتبال در می آورند؟!

سردار آجورلو که عنوان مدیرعامل باشگاه استیل آذین را یدک می کشد، در برنامه ورزشی "نود" حضور پیدا کرد و طی سخنانی با تکرار ادعاهایش درباره روزه خواری علی کریمی، خود را "پاسدار حریم انقلاب اسلامی" معرفی کرد و گفت: "من برای پاسداری از اسلام و ولایت فقیه مسئولیت قبول کرده ام و علی کریمی نه به خاطر مصاحبه بر علیه من، بلکه به دلیل روزه خواری در ماه مبارک رمضان اخراج شده است. من سردار آجرلو هستم و از هیچ کس برای دفاع از اسلام و نظام مقدس واهمه ندارم".

محمد مايلي‌كهن پس از پيروزي مقابل ملوان اظهار داشت: امروز آجورلويي كه پاسدار است، بد شده؛ در حالي كه اگر پاسدارها نبودند، اسلام هم نبود. وي تأكيد كرد: تمام آتش‌ها از گور مزدك ميرزايي بلند مي‌شود و همه كارهايش برنامه‌ريزي شده است. اگر امكان داشته باشد به صدا و سيما رفته و از ضرغامي و پورمحمدي نيز شكايت مي‌كنم؛ حتي مي‌روم مقابل بيت‌ رهبري تا حقم را بگيرم.

این روزها معمایی حل نشده در فوتبال کشور ما پدید آمده و آن هم این است که چرا مشتی پاسدار سپاه آمده اند و باشگاه های فوتبال را چون غنیمت جنگی تصاحب کرده اند؟!
تنها علتی که می توان در توجیه حضور این افراد در فوتبال پیدا کرد این است که پاس داران چون شنیده اند فوتبالیست ها توپ را به یکدیگر پاس می دهند، گفته اند خب پاس داری تنها وظیفه ماست و باید برویم در این زمینه هم پاس داری بکنیم! آخه ناسلامتی ما با حکم امام پاس داریم!
اینجوری شد که سردار پاس دار، سر از بازی فوتبال درآورد!

هیچ نظری موجود نیست: