۱۳۸۹ مرداد ۱۰, یکشنبه

تصاویر اختصاصی از گرانقیمت ترین پیراهن دنیا به ارزش یک میلیارد دلار!

پس از اظهارات ددمنیشه! احمد جنتی پیرامون یک میلیارد دلاری که از طرف آمریکا به سران فتنه داده شده است و همین طور وعده 50 میلیارد دلار دیگر به آنان!، ما بر آن شدیم تا ببینیم چه چیز با ارزشی در مهندس موسوی یافت می شود که نشان از آن یک میلیارد دلار دریافتی دارد ...
در تحقیقات بعدی متوجه شدیم که از آنجا که یک میلیارد دلار خیلی پول زیاد و هنگفتی است و انسان باید آنرا همیشه در کنار خود حفظ کند و مراقبش باشد، لذا ما در این تحقیقات به پیراهن یک میلیارد دلاری مهندس موسوی برخورد کردیم که در همه حال همراه خود آن را این طرف و آن طرف می برد!
مهندس موسوی و پیراهن یک میلیارد دلاری اش در راهپیمایی 25 خرداد 1388:
14 ماه بعد،
مهندس موسوی و پیراهن یک میلیارد دلاری اش در دیدار با محسن آرمین، دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۸۹:
گفتنیست از آنجایی تار و پود این پیراهن را تک تک ایرانیان با دست خویش بر قامت مهندس موسوی دوخته اند، لذا یک میلیارد دلار ارزش آن می باشد!
ایلنا: به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله احمد جنتی ظهر امروز در مراسم جشن میلاد حضرت ولی عصر(عج) در مسجد مقام جمکران، اظهار داشت: آمریکایی ها یک میلیارد دلار از طریق افراد سعودی که هم اکنون عامل آمریکا در کشور‌های منطقه هستند، به سران فتنه دادند و همین سعودی ها که به نمایندگی آمریکا صحبت می کردند، گفتند، اگر توانستید نظام را منقرض کنید، تا پنجاه میلیارد دلار دیگر را هم می دهیم!
جنتی افزود: در زمانی که امام خمینی(ره) رحلت کرد، خداوند متعال، سمت رهبری انقلاب را بر مقام معظم رهبری محول کرد و ایشان، مأمور شد از طرف خداوند، که این انقلاب را و این نظام را و این راه علی(ع) را حفظ کند و ادامه دهد.
منبع: خبرگزاری ایلنا، 5 مرداد 1389

۱ نظر:

ناشناس گفت...

خیلی ممنون از شما
طنز پردازی بسیار عالی ای بود .
خیلی بده که بعضی از دوستان طنز پردازمون بجای این که با دیکتاتوری مقابله کنن ، همه ی انرژیشون رو صرف انتقاد از رهبران جنبش میکنن .
من همیشه مطالب شما رو از طریق فید میخونم.
بازم متشکرم