۱۳۸۹ تیر ۱۴, دوشنبه

حکومت عدل علی: از شلیک گلوله به پای سارق آدمکش حرفه ای، تا شلیک گلوله به سر و صورت معترضین انتخاباتی تحصیل کرده و با شخصیت!

سارق زورگير و آدمکش با شليك پليس به پایش زمينگير شد!
سارق زورگيري كه با چاقو به مردم حمله‌ور مي‌شد و آنها را بشدت مجروح مي‌كرد، از سوي ماموران پليس آگاهي تهران هدف اصابت گلوله به پایش قرار گرفت و دستگير شد.
به گزارش «جام‌جم»، شامگاه روز پنجشنبه گذشته مرد شهرستاني كه براي خريد به تهران آمده بود، حوالي سه‌راه‌امين‌حضور به محض ورود به پل زيرگذر، به يكباره با يورش 2 جوان موتورسوار روبه‌رو شد. يكي از سارقان وقتي مقاومت مرد شهرستاني را ديد، با ضربات چاقو او را بشدت مجروح كرد.
در اين هنگام 2 مرد كه از بالاي پل زيرگذر عبور مي‌كردند، با تلفن همراه خود از اين صحنه فيلمبرداري كردند و 2 سارق زورگير با شنيدن فريادهاي 2 رهگذر وقتي متوجه شدند آنها در حال ثبت صحنه سرقت هستند، مرد شهرستاني را كه بشدت مجروح شده بود، رها كرده و متواري شدند.
مشاهده فیلم این جنایت:

بازگشت از دروازه مرگ
دقايقي پس از اين ماجرا، مرد مجروح كه در يك قدمي مرگ قرار داشت توسط مردم به بيمارستان انتقال و از مرگ حتمي نجات يافت، به طوري كه پزشك معالج مرد شهرستاني عنوان كرد اگر اين مجروح تنها 3 دقيقه دير به بيمارستان منتقل مي‌شد، به طور حتم جان خود را از دست مي‌داد.
با گزارش اين حادثه به مركز فوريت‌هاي پليسي 110، پرونده اوليه در كلانتري 113 تشكيل و به دستور داديار شعبه اول دادسراي جنايي به پليس آگاهي تهران ارجاع شد. در مرحله بعد فيلم تهيه شده توسط 2 شهروند از صحنه حمله به مرد شهرستاني، ضميمه پرونده شد.

چند سابقه كيفري
سرهنگ عباسعلي محمديان، رئيس پليس آگاهي تهران در اين باره به «جام‌جم» گفت: با مشاهده اين فيلم تكان‌دهنده، بلافاصله يك تيم ويژه از كارآگاهان تحقيق در اين زمينه را آغاز كردند و مشخص شد يكي از اين سارقان زورگير جواني به نام عليرضا (معروف به شاهين)‌ است كه سال گذشته 4 بار به اتهام كيف‌قاپي و مجروح كردن مردم هنگام سرقت دستگير و تحويل مرجع قضايي شده و پس از تحمل كيفر، از زندان آزاد شده و بار ديگر سرقت‌هاي همراه با ضرب و جرح خود را از سر گرفته است.

مشاركت متهم پرونده در جنايت
رئيس پليس آگاهي تهران تصريح كرد: در تحقيقات بعدي معلوم شد عليرضا (متهم)‌ پيش از اين نيز به اتفاق چند نفر در ارتباط با وقوع يك جنايت در حوزه استحفاظي كلانتري 115 رازي به عنوان يكي از مظنونان به اتهام قتل مرد 51 ساله‌اي به نام هاني دستگير شده است.
محمديان افزود: با به دست آمدن اين اطلاعات، تيم‌هاي عمليات پليس آگاهي ابتدا همدست متهم را كه راكب موتورسيكلت بود، در كمتر از 24 ساعت دستگير كردند و مشخص شد آنها پس از مشاهده فردي كه از صحنه زورگيري فيلمبرداري كرده بود، از ترس دستگيري مخفي شده‌اند.

حمله و شليك پليس
رئيس پليس آگاهي تهران عنوان كرد: پس از اعترافات متهم دستگير شده، در مرحله بعدي مخفيگاه زورگير شرور شناسايي و هنگامي كه وي به محاصره درآمد، به ماموران حمله‌ور شد كه كارآگاهان پليس نيز با استفاده از قانون به‌كارگيري سلاح او را از ناحيه پا هدف اصابت گلوله قرار دادند و سپس به بيمارستان منتقل كردند.
محمديان تاكيد كرد: برخورد با مجرمان خشن در اولويت‌هاي كاري پليس آگاهي قرا ر دارد؛ به طوري كه به محض ارسال پرونده به پليس آگاهي و قرار گرفتن فيلم سرقت از سوي يك شهروند مسوول در اختيار پليس، اين سارقان سابقه‌دار در كمترين زمان ممكن دستگير شدند.
وي اضافه كرد: اين سارق حرفه‌اي در محل سكونت خود نيز به عنوان يك شرور شناخته مي‌شود و از سوي كلانتري محل سكونت خود تحت تعقيب قرار داشته است.
رئيس پليس آگاهي تهران افزود: در حال حاضر تحقيق از اين 2 سارق حرفه‌اي و بي‌رحم آغاز شده است و بزودي ابعاد تازه‌اي از پرونده آنها اعلام خواهد شد.

گفتگو با متهم
هدف قرار گرفتن متهم و بستري شدن او در بيمارستان، اين فرصت را براي خبرنگار جام‌جم فراهم آورد تا با او به گفتگو بنشيند:

- چطور شد كه تصميم به سرقت، آن هم با مجروح كردن مردم گرفتي؟
راستش را بخواهيد عاشق پولدار شدن بودم و دلم مي‌خواست قدرت خود را به همه نشان دهم. بنابراين با يكي از دوستانم به نام مهدي تصميم به سرقت گرفتيم.
- چرا مردم را بي‌رحمانه با چاقو مجروح مي‌كردي؟
مي‌خواستم براي آنها رعب و وحشت ايجاد كنم.
- اولين سرقت را به ياد مي‌آوري؟
مشتري يك بانك بود كه او را تعقيب كرده و با ضربات چاقو پول‌هايش را سرقت كرديم.
- بعد از مجروح كردن مردم، پشيمان نمي‌شدي؟
نه، ديگر عادت كرده بودم. تنها در اولين سرقت احساس ترس و پشيماني مي‌كردم و در سرقت‌هاي بعدي احساس قدرت مي‌كردم. وقتي مردم به من التماس مي‌كردند، خوشحال مي‌شدم و احساس برتري به من دست مي‌داد.
- چرا از سرقت‌ها فيلم مي‌گرفتي؟
در سرقت‌ها براي آن‌كه قدرت خود را به رخ بكشم، از مالباخته‌ها با گوشي تلفن همراه فيلمبرداري مي‌كردم و اين تصاوير را به دوستان خود نشان مي‌دادم تا آنها حريف قدري براي من نباشند!
- برايت مهم نبود فردي كه با چاقو او را مجروح مي‌كني، كشته شود؟
مرگ و زندگي آنها برايم اهميتي نداشت، فقط قدرت‌نمايي براي من مهم بود. احساس مي‌كردم ديگر هيچ‌كس نمي‌تواند مقابل من قدرت‌نمايي كند.
- آيا سابقه قتل هم داري؟
بله، 2 فقره سابقه قتل غيرعمد است و من تقصيري نداشتم.
- چند سابقه كيفري داري؟
4 يا 5 سابقه.
- مي‌داني مردي را كه آخرين بار مجروح كردي، در يك قدمي مرگ قرار داشت؟
من فقط 12 ضربه به او زدم و فكر نمي‌كنم مرده باشد.
- حرف آخر؟
حرفي ندارم، اميدوارم كساني كه با چاقو آنها را مجروح كرده‌ام، مرا ببخشند.
منبع: روزنامه جام جم
تاریخ: 12 تیرماه 1389
این قسمت ماجرا را دوباره بخوانید:
"رئيس پليس آگاهي تهران عنوان كرد: پس از اعترافات متهم دستگير شده، در مرحله بعدي مخفيگاه زورگير شرور شناسايي و هنگامي كه وي به محاصره درآمد، به ماموران حمله‌ور شد كه كارآگاهان پليس نيز با استفاده از قانون به‌كارگيري سلاح او را از ناحيه پا هدف اصابت گلوله قرار دادند و سپس به بيمارستان منتقل كردند."

آری حکومت عدل علی در مواجه با یک سارق آدمکش حرفه ای تیر را با استناد به قانون به پایش میزند تا زنده بماند و این حکومت در مواجه با معترض انتخاباتی تحصیل کرده تیر را مستقیما بدون استناد به هیچ قانونی به سر و صورت و سینه معترضین شلیک می کند تا درجا بمیرند!
بالای 80 درصد افرادی که در جریان اعتراض به تقلب در انتخابات کشته شدند تیر به سر و صورت و سینه آنها اصابت کرده بود و همه آنها هم از افراد تحصیل کرده و با شخصیت جامعه ما بودند.

- چند نمونه عکس دلخراش از جنایات نمایندگان خدا بر روی زمین، با شلیک مستقیم گلوله به صورت و سینه:

همچو ندا غريب در ره آزادي ....

داستان تاسف بار و تامل برانگیزیست.
باش تا نفرین دوزخ از تو چه سازد!
که مادران سیاه پوش،
داغ داران زیباترین فرزندان آفتاب و باد،
هنوز از سجاده ها سر بر نگرفته اند:

مادر ندا آقا سلطان:
در راهپیمایی های 57 خانواده من در شمال و ما هم در شهر ری همیشه در صف اول بودیم، اما دریغ از یک خراش کوچک. هیچ جای دنیا هم یک زن را مستقیم با تیر نمی زنند. از هلال احمر یک گروهی آمده بودند برای همدردی که من به خانه راهشان ندادم و گفتم که در هیچ جای دنیا چنین کاری نمی کنند حداقل به زانو می زنند؛ قلب و سینه را نشانه نمی گیرند.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

من که هرگز نمی تونم این صحنه هارو فراموش کنم . مطمئنم هموطنانم هم همینطورند. آره اینه حکومت عدل علی !! عکسها رو ببینید با جووناچه کردن !! خدا لعنتشون کنه. ای خدا جواب مارو بده.

ناشناس گفت...

ننگ بر خامنه ای