۱۳۸۹ خرداد ۲۶, چهارشنبه

بالا گرفتن جنگ قدرت بین احمدی نژاد و هوگو چاوز!

جنگ قدرت بین احمدی نژاد و هوگو چاوز بالا می گیرد. پس از آنکه ا.ن در مصاحبه با خبرنگاران خارجی جمهوری اسلامی را آزاد ترین کشور دنیا نام برد و دلیل آن را هم انتخاب شخص خودش به عنوان رئیس جمهور اعلام کرد!، هوگو چاوز رئیس جمهوری ونزوئلا این نظر را رد کرده و مشت محکمی بر دهان احمدی نژاد می کوباند:
ونزوئلا دموکرات ترین کشور دنیاست!
"‌هیچ کشور دموکراتی مانند ونزوئلا در جهان وجود ندارد." این جمله را هوگو چاوز رئیس جمهوری ونزوئلا بر زبان آورد. هوگو چاوز، در واکنش به انتقادهای معارضان که وی را "دیکتاتور" می‌نامند، گفت: ‌هیچ کشوری در جهان به اندازه‌ ونزوئلا دموکرات نیست. انتخاب من به عنوان رئیس جمهور برای سه دوره‌ متوالی دال بر این است که ما دموکرات هستیم.
هوگو چاوز در ادامه افزود:‌ ونزوئلا از استقلال قضایی برخوردار است و دلیل این امر محاکمه تعدادی از وزیران سابق است که در حال حاضر به اتهام فساد و فعالیت‌های غیر قانونی تجاری در زندان به سر می‌برند. دوست دارم به گزارش‌های حقوق بشر در خصوص تجاوزات اسرائیل در فلسطین و کشتار کودکان و زنان بی‌گناه در فلسطین که با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد، توجه و به آنها پرداخته شود. به رغم این‌که من با انتقادهای عدیده‌ای از سوی رسانه‌ها روبرو هستم اما بر اساس دموکراسی عمل می‌کنم و هر کسی را در اهانت به خویش و به استهزاء گرفتنم، آزاد می‌گذارم.
چاوز از سیاست باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرد و گفت: او هیچ اقدام جدیدی صورت نداد و باید امپریالیست بودن آمریکا را فراموش کند و بلند پروازی‌هایش را که سعی دارد بر جهان حکومت کند، کنار بگذارد.
گفتنیست آگاهان منتظر واکنش سریع دیگر مدعی آزادترین کشور جهان یعنی سلطان المتوهمین سرهنگ قذافی از لیبی به این اظهارات می باشند!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

نکته درد آور اینه که هر سه کشور ایران، ونزوئلا و لیبی که دیوانه ترین رئیس جمهورهای دنیا را دارند، جزو بزرگترین صادر کنندگان نفت در دنیا هستند. آیا این نشان از دسیسه هایی برای به کار گماردن رئیس جمهورهای مادام العمر و احمق بر این کشورها به جهت چپاول بیشتر ثروتهای آنها نیست؟

داریوش گفت...

گل گفتی ولی این را نگفتید: هر سه هم سایه آمریکا را با تیر می زنند!!!