۱۳۸۹ خرداد ۲۵, سه‌شنبه

دولت کودتا برای مظلوم نمایی، خودش به خودش حمله می کند. مراقب باشید!

میرحسین موسوی دو روز مانده به 22 خرداد 1389 دلیل لغو راهپیمایی سبزها را اینگونه عنوان کرد:

مردم شریف ایران و همه فعالان جنبش سبز در این شرایط حساس متوجه توطئه قدرت طلبان و خشونت طلبان باشند و کوچکترین فرصت و امکانی را برای آنها فراهم ننمایند تا با بهره گیری از آن به مقاصد شوم خود دست پیدا کنند و با استفاده از نیروهای تحت امر خود دست به خشونت زده و سپس به بهانه ی آن مردم بی دفاع را مورد تهاجم و کشتار و اسارت قرار دهند و به این نکته توجه کنند که دولت دراین برهه اساسا به حرکات رادیکال نیاز مبرم دارد.
بیانیه آقایان موسوی و کروبی در لغو راهپیمایی پیش بینی شده نیز در همین راستا صورت گرفته است.
شاهد صحت این ادعا هم، خبر رجانیوز سایت وابسته به کودتاچیان است. رجانیوز دوشنبه 24 خرداد 1389 نوشت که در قم سبزها! با کوکتل مولوتف! به بیت نوری همدانی از مراجع بزرگ! حمله کردند و اونجا را به آتش کشیدند!:

بیت مرجع بزرگوار آیت الله نوری همدانی شب گذشته توسط فرد یا افرادی ناشناس مورد تعرض قرار گرفته و در آتش سوخت. این تعرض موجب شکسته شدن شیشه های منزل این مرجع بزرگ تقلید شده است.
به گزارش برنا، این اقدام توسط فرد یا افرادی ناشناس انجام شده که از کوچه جنب بیت این مرجع تقلید با پرتاب یک کوکتل مولوتف به داخل منزل ایشان، موجب شکسته شدن شیشه های منزل ایشان و همچنین آتش سوزی در قسمتی از بیت این مرجع عالیقدر شده است.
این گزارش می افزاید: آیت الله نوری همدانی در زمان انتخابات و همچنین در راستای افشای فتنه تلاش های بسیاری کرد که گروه منتسب به فرقه موسوی و سبز از افشاگری‌های ایشان به شدت عصبانی شده بودند.
گفته می شود این اقدام توسط گروه های منتسب به سران فتنه انجام شده است.
(جالبه اولش نوشته افرادی ناشناس، بعد آخرش گفته گروه های منتسب به سران فتنه! ای تُف به روح هر چی کودتاچی)

این خبر نشون میده که پیش بینی مهندس موسوی که میگفت کودتاچیان نیاز مبرم به مظلوم نمایی دارند تا شکستهای پی در پی داخلی و بین المللیشون را جبران کنند درست از آب در اومده. نتیجه اینکه کار موسوی در لغو تظاهرات 22 خرداد درست بوده.
دولت کودتا نیاز به مظلوم نمایی داره و برای همین خودش به خودش هم که شده حمله میکنه تا اون را گردن سبزها بندازه و شوی مظلوم نمایی در تلویزیون راه بندازه.
این روزها باید خیلی مراقب باشیم و اتحاد و یکپارچگی خودمون را در سطح بسیار بالا حفظ کنیم.

هیچ نظری موجود نیست: