۱۳۸۹ اردیبهشت ۲, پنجشنبه

مردم برای بستن دهان احمدی نژاد هم اکنون باید اقدام عملی کنیم فردا خیلی دیر است!

ظالم آن قومی که چشمان دوختند،
از سخن ها عالمی را سوختند

عالمی را یک سخن ویران کند،
روبهان مرده را شیران کند
مثنوی معنوی مولانا

آیا می دانستید دلیل حمله ویرانگر صدام به کویت، اشغال آن و تجاوز به زنان کویتی و کشتار آنها توسط عراقی ها چه بوده است؟
پاسخ خیلی ساده است!
حرف مفت زدن امیر کویت در دیدار با وزیر امور خارجه صدام:
شبکه آمریکایی CBS گوشه هایی از مصاحبه با "جورجیو پیرو" مامور اف بی آی آمریکا را منتشر کرد که مسئول بازپرسی از "صدام حسین" بود. صدام به پیرو گفته بود که حمله به کویت به علت توهین امیر کویت به وی بوده است. به گفته صدام، دلیل حمله این بوده که او وزیر امور خارجه خود را برای دیدار با امیر کویت و حل مشکلات اعزام کرده بود، اما امیر کویت به وزیر صدام گفته که تا زمانی که همه زنان عراقی فاحشه هایی ده دلاری نشوند، او دست از آنچه که انجام می داده بر نخواهد داشت که این حرف امیر کویت، دلیل تصمیم صدام برای حمله به کویت شد.
مردم امروز اگر برای بستن دهان احمدی نژاد اقدام عملی کردیم که هیچ، وگرنه با ادبیات سخیف و تحقیر آمیزی که احمدی نژاد با آن اوباما و دیگر سران کشورهای پیشرفته دنیا را خطاب می کند، این دهان کوچک ولی گستاخ و بی تربیت نه تنها زندگی همه ما، بلکه زندگی بسیاری از نسل های آینده ایرانیان را هم به تباهی و سیاهی می کشد:
احمدی‌نژاد: توی کاسه اوباما گذاشتند!
احمدي نژاد در پيام به اوباما: هر حرفي که بهت توصيه کردن دليلي نداره که اون حرف رو تکرار بکني. بدان گنده تر از تو، بزرگ تر از تو، اون گردن کلفت تر از تو هم نتونستن از اين غلطا بکنن، تو که جاي خود داري!
این حرفهای احمقانه در این شرایط بحرانی برای ما بسیار گران تمام خواهد شد. باید از سرنوشت مردم کویت در جنگ با عراق عبرت بگیریم، وگرنه عبرت دیگران می شویم!

تنها تعداد 20 فروند از این غول بیابانی بی شاخ و دم که تصویر آنرا در زیر می بینید کافیست تا در کمتراز 24 ساعت در کاسه تک تک ما ایرانیان چیزهایی گذاشته شود! نام این غول بیابانی بی شاخ و دم "بمب افکن B-52" است.

تصاویر زیر ببینید:

خطر حمله به ایران عزیز ما بسیار جدیست! اما می توانیم با یک اقدام ملی در مقابل کودتاچیان جلوی وقوع آنرا بگیریم .... این مطلب را می توانید از طریق ایمیل برای دوستانتان اطلاع رسانی کنید.

هیچ نظری موجود نیست: