۱۳۸۹ فروردین ۲۸, شنبه

حلقه گمشده مهندس موسوی در بین مردم ایران

امروز میخواهم چیزی را به شما نشان دهم تا اشک در چشم سبزهای عالم حلقه بندد!
همانطور که همگان در این 10 ماه گذشته شاهد بودیم بر خلاف همه پیش بینی ها و اظهار نظرهای قبل از انتخابات، مهندس موسوی مرد میدان عمل بود و به هیچ وجه در مقابل هیچ خواسته ای که می خواست خواست و اراده مردم را ندید بگیرد کوتاه نیامد. او که در این شرایط سخت اینگونه به عهد خویش با مردم وفا نمود حال اگر بر مسند قدرت حقیقی، جایی که ما مردم برایش در نظر گرفته بودیم، نشسته بود فکر می کنید اوضاع ما چگونه بود؟

این فایل PDF که در زیر مشاهده می کنید مجموع کارهایی بود که مهندس موسوی چند روز مانده به 22 خرداد 1388 در مناظره تلویزیونی قول انجامش را به مردم داد و آنرا منتشر کرد. اما چند روز از این رخداد مبارک نگذشت که حاکمیت بر ضد او و مردم ایران کودتا کرد و خون جوانان وطن را بر زمین ریخت و ما فراموش کردیم که مهندس موسوی این مردی که در شرایط سخت ما را تنها نگذاشت قرار بود در شرایط آرامش چه طرح هایی را برای ما به ارمغان بیاورد.

و چه زود فراموش کردیم طرح های مهندس موسوی را برای آبادانی ایران ....
یک بار دیگر بخوانید و به دیگران هم بگویید که در فروردین 1389 که محمود ها و سیدعلی ها با روضه و کف بینی و دعا و دغل می خواهند از زلزله جلوگیری کنند و جمعیت 150 میلیونی برای ایران راه بیاندازند و به بچه ها در مهدکودک آموزش شهادت بدهند، مهندس موسوی چه برنامه های جامع و کاملی برای پیشرفت و آبادانی یکایک ایرانیان در نظر داشت:
نسیم باد صبا دوشم آگهی آورد
که روز محنت و غم رو به کوتهی آورد
- طرح های ناب مهندس موسوی برای ریاست جمهوری ایران دانلود کنید / فایل PDF
اکنون که از یک سو در آستانه سالروز کودتای 22 خرداد قرار داریم و از طرف دیگر کثافت عریان را در سراسر دستگاه حاکمیت می بینیم، این فایل می تواند به اقشار مختلف ایرانیان فرصت دوباره ای بدهد تا بیاندیشند که اگر چاره ای اساسی برای آینده کشور خویش نیاندیشند دیری نمی پاید که با این حاکمان اسلامی، ایران جزو یکی از کثیف ترین کشورهای موجود در جهان گردد طوریکه تا سالیان سال نتوان این نجاست ها را از چهره کشور پاک کرد.

آنچه که از مجموع صحبت های سران کودتا بر می آید آنها می خواهند از طریق معکوس با ایجاد شرایط خفقان، گفتن دروغ های بزرگ، گسترش فساد و راه انداختن جنگ خانمان سوز بین ملل مختلف کاری کنند که مردم به خاک سیاه نشسته تا شرایط ظهور امام زمان را به وجود آورند!
و بدین ترتیب این تفکر زندگی نسل های آینده ایرانیان را هم به نابودی و تباهی می کشد تصور کنید که فشار تنها یک دکمه کافیست که بخش های زیادی از کشور ما را برای همیشه غیرقابل سکونت کند! چون اگر ما مردمانی هستیم که با محمود و سید علی شوخی داریم و به حرفهای آنها به دیده طنز می نگریم و به آنها می خندیم، دنیا اینگونه به موضوع نمی نگرد تا آنها رویاهای پوچ خود را در عمل تجربه کنند!

هیچ نظری موجود نیست: