۱۳۸۸ بهمن ۱۷, شنبه

مملکت چانه زنی!

این نامه را بخوانید:
علی مطهری، از نمايندگان اصولگرای مجلس و از منتقدان محمود احمدی نژاد در نامه ی سرگشاده ای به ميرحسين موسوی گفته است که او دردها را خوب بيان کرده اما راه درمانش اشتباه است. علی مطهری، موسوی و کروبی را متهم کرده که رفتارشان مانعی برای اصلاحات مورد نظر بسياری از دلسوزان انقلاب است." علی مطهری با انتقاد از آنچه که "قانون گريزی و ليبراليسم فرهنگی احمدی نژاد" خوانده، افزوده: اینجانب حدس قوی دارم كه اگر رهبر گرانقدر انقلاب خیالشان از ناحیه شما دو بزرگوار راحت شود به سراغ خودكامگی ها و لجاجتهای بزرگوار سوم یعنی رئیس جمهور محترم و خطاهای برخی افراطی های مدعی اصولگرایی خواهند رفت. لااقل چندماهی امتحان كنید، اگر این گونه نبود به راه خود كه آن را بی نتیجه و مضر می دانم ادامه دهید. خودتان در بیانیه آورده اید كه حجم اخبار اقتصادی و اجتماعی در مقایسه با اخبار سیاسی اندك است. این جمله مؤیدی است بر مدعای ما كه بحران كنونی مانعی است برای ارزیابی و نظارت بر عملكرد اقتصادی و اجتماعی دولت و پاسخگو بودن آن. او همچنين گفته است "مطابق قانون اساسی و اصل ولايت فقيه در معضلات اجتماعی و سياسی نظر رهبری فصل الخطاب است، اما شما به اين اصل توجه نکرده ايد.

به گزارش خبرنگار ارتش سبز، بخش هایی از این نامه بزرگوارانه که از وسط تا شده بود توسط خبرنگاران دیگر دیده نشده بود که برای اولین بار ما اقدام به انتشار آن می کنیم:

...همچنین اخیرا مطلع شدم حضرت آیت الله خامنه ای طی ملاقاتی با حضرت عیسی مسیح از ایشان خواسته اند که با دم مسیحایی خود هرچه سریعتر خانمها: ندا آقا سلطان و ترانه موسوی و آقایان: اشکان سهرابی، سهراب اعرابی، محسن روح الامینی و پزشک کهریزک را زنده کند تا در گام بعدی با ملاقات ایشان با خدا ترتیب زنده شدن کلیه کشته شدگان حوادث اخیر نیز داده شود! برای حل مسائل اقتصادی نیز من حس قوی دارم که رهبر انقلاب با فرستادن بخشی از نیروهای سپاه در عراق به دنبال یافتن گنج بلعیده شده قارون در زمین هستند تا به کمک آن معضلات اقتصادی کشور هم برای همیشه از بین برود!
علی مطهری

هیچ نظری موجود نیست: