۱۳۸۸ بهمن ۲۳, جمعه

وقتی گوگل در 22 بهمن به پشتیبانی از ملت ایران توی دهن این دولت کودتا می زند!

1) خبرگزاری فارس ارگان رسمی لجن پراکنی دولت کودتا، 22 بهمن 1388 را این چنین گزارش می دهد:
با حضور 50 ميليون نفري مردم در تهران، مراکز استان ها، شهرستان ها و روستاها، حضور مردم در راهپيمايي امروز از ميزان مشارکت در انتخابات فراتر رفت!
خبرگزاري فارس: علاوه بر حضور بيش از پنج ميليون نفري مردم تهران، بيش از 45 ميليون نفر از مردم ايران در مراکز استان‌ها، شهرستان و روستاها حضوري حماسي در راهپيمايي 22 بهمن داشتند. به اين ترتيب ميزان حضور مردم از ميزان مشارکت در انتخابات فراتر رفت...

2) در طرف دیگر خبرگزاری مهر در ساعت 11:03 صبح روز 22 بهمن 1388 گزارش می دهد:
سخنرانی رئیس جمهور در میدان آزادی تهران آغاز شده است

... راهپیمایی همچنان ادامه دارد و سخنرانی رئیس جمهور در میدان آزادی تهران آغاز شده است.

3) خامنه‌ای شریک جرم دولت کودتا نیز در پیام تبریکی اعلام می کند:
«آيا حضور ده‌ها ميليون انسان بصير و پرانگيزه در جشن سي و يكسالگي انقلاب كافي نيست كه معاندان و فريب‌خوردگان داخلي را كه گاه رياكارانه دم از "مردم" مي‌زنند، به خود آورد و راه و خواست مردم را كه همان صراط مستقيم اسلام ناب محمدي صلي‌الله عليه و آله و راه امام بزرگوار است،‌ به آنان نشان دهد؟»
اما امروزه ماه حتی یک روز هم پشت ابر نمی ماند!
4)
فردای 22 بهمن گوگل به پشتیبانی از ملت ایران توی دهن این دولت کودتا و حامی اش می زند!!!!
وبلاگ رسمی گوگل اعلام می کند ماهواره IKONOS گوگل تصویر ماهواره ای خود از میدان آزادی را 22 بهمن 1388 در ساعت 10:47 دقیقه صبح به وقت محلی ایران (درست 10 دقیقه قبل از آغاز سخنرانی احمدی نژاد در میدان) به روز کرده است و نمایی از حضور 5 میلیونی مردم تهران در حمایت از حکومت را که خبرگزاری فارس خبر آن را داده بود را اینگونه به تصویر می کشد که:
جمعیت تظاهرکنندگان در خیابانهای اطراف میدان آزادی گیر کرده اند و وسط میدان -که حصارکشی شده تا کسی جز مزدوران دولت کودتا به داخل آن پا نگذارند- خالی مانده است.
A view into Tehran
Today marks the 31st anniversary of the Islamic Revolution in Iran, and with it a new round of demonstrations has presumably arisen. With tight controls of media and Internet access, it's very hard for those outside of Iran to get a clear picture of what's going on on the streets of Tehran and around the country.
Thanks to our partners at GeoEye, we're able to share with you one independent view: from 423 miles in space, via the IKONOS satellite. The road in the heart of the image is Azadi Road in the heart of Tehran. It was taken at 10:47 AM local time on February 11, and shows huge throngs in the streets.
- تصاویر ماهواره ای گوگل را از میدان آزادی در ساعت 10:47 دقیقه صبح 22 بهمن 1388 ببینید:
این تصاویر به وضوح نشان می دهد که چگونه مزدوران حکومتی که توسط صدها اتوبوس مجانی به محل آورده شده اند از قسمت جنوبی میدان آزادی به آن وارد شده و در سمت غرب میدان نزدیک جایگاه سخنرانی ا.ن اسکان داده شده اند، اما انبوه مردمی که از سمت شرق (میدان انقلاب) و نیز شمال (میدان صادقیه) قصد ورود به میدان آزادی را داشته اند از ورودشان جلوگیری شده است:


در تصویر بالا کاملا مشخص است که سمت غربی میدان (محل جایگاه) تقریبا خالیست و محدوده سخنرانی به شعاع 140 متر توسط حائل از بقیه میدان جدا شده و جمعیت ورودی به میدان آزادی به سمت دیگری هدایت می شوند تا شعارهای آنان شنیده نشود.
(نقطه آبی در گوشه سمت چپ بالای تصویر جایگاه محل سخنرانی ا.ن می باشد)با این حساب خاک بر سر دولتی که به قول خبرگزاری اش 5 میلیون نفر و از قول رهبرش ده ها میلیون نفر از طرفدارانش به خیابان آمده ولی آنها را به داخل میدان آزادی راه نداده و پشت در نگه داشت!!!
پرسش اصلی ما این است که دولت 63 درصدی که 5 میلیون از طرفدارانش در 22 بهمن بیرون آمده از چی ترسیده؟؟؟
شما مردم شهید داده کشورمان، راضی به سرپوش گذاشتن روی جنایات کهریزک و مجتمع سبحان و خوابگاه‌های دانشجویی و بی‌حرمتی به مراجع نیستید و حضور شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن هم، تاییدی بر آن جنایات نبوده‌است. با این‌حال کسانی که حداکثر تلاش خود را برای مهندسی تظاهرات ۲۲ بهمن به‌کار بردند و از سراسر کشور با صدها اتوبوس و قطار نیرو به تهران اعزام کردند، باید دلیل خالی ماندن میدان آزادی را به هنگام سخنرانی، علی‌رغم استفاده از این همه نیرو و بسیج نیروهای انتظامی و نظامی خود توضیح دهند. مگر می‌شود تصور کرد که مردمی چنین فهیم، دلیل حضور ده‌ها‌هزار نفری نیروهای نظامی و انتظامی در خیابان‌ها را ندانند؟ آیا فکر می‌کنند مردم فشار نیروهای انتظامی و لباس‌شخصی‌ها با قمه و باتوم و گاز فلفل، برای جلوگیری از پیوستن خدمتگزاران نظام و ایران به خیل خروشان‌شان را نمی‌بینند؟ آیا تصور می‌کنند که مردم متوجه ترس و ضعف حاکمیت نشده‌اند؟ (گزیده ای از بیانیه مهدی کروبی خطاب به ملت بعد از مراسم ۲۲ بهمن)

- تصویر ماهواره ای گوگل از میدان آزادی در 22 بهمن 1388 ساعت 10:47 صبح با کیفیت بالا:

- تصویر ماهواره ای از فلکه دوم صادقیه تا جنوب میدان آزادی جایی که انبوه اتوبوس های مجانی مشاهده می گردند با کیفیت بالا:

- تصویر ماهواره ای از میدان آزادی تا آنسوی میدان انقلاب با کیفیت بالا:

- تصویر ماهواره ای گوگل از میدان آزادی در 22 بهمن 1388 ساعت 10:47 صبح با کیفیت بسیار بالا (به حجم 13 مگابایت):

- دیدن تصویر ماهواره ای از نحوه استقرار اتوبوسهای مجانی که از وعده های خمینی به ملت در بهمن 1357 بود نیز خالی از لطف نیست!:
- ویدئویی جالب از 22 بهمن روی نقشه گوگل ارث به همراه گفتار فیلم، که در آن خیابان های اطراف میدان آزادی، میزان جمعیت و اتوبوس های خود جوش حامل مزدوران و کلا شرایط این روز نمایش داده میشود. دیدن آن را جدا توصیه میکنم:

:: دانلود فایل Mp4 این ویدئوی جالب:
http://www.4shared.com/file/221750637/7a608145/google_earth_22_bahman_1388.html
:: این ویدئو هم که از لحظه سخنرانی ا.ن در میدان آزادی گرفته شده است نیز به وضوح خالی بودن این میدان و جلوگیری از حضور سبزها در آن را از ترس شعار دادن علیه سردسته کودتاچیان نشان می دهد:

-
فایل KML برای دیدن تصویر میدان و خیابان آزادی در روز 22 بهمن. برای بازکردن این فایل باید برنامه Google Earth را نصب کرده باشید.

نتیجه اخلاقی:
در عصر تکنولوژی ارتباطات و ماهواره و موبایل و اینترنت و کامپیوتر و ... مبادا به سرتان بزند که هوس کودتا کردن بکنید و دیگر اینکه هیچگاه دروغ، آن هم از نوع شاخدارش نگویید!

۲۳ نظر:

ناشناس گفت...

aaali... nemidoonam inharo gozashti ya na:

http://i47.tinypic.com/33y0qp4.jpg
http://i47.tinypic.com/99hybp.jpg
http://i49.tinypic.com/1551kia.jpg
http://i49.tinypic.com/30rse4g.jpg

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
یه موضوع مهمی هست که به چشم کسی ظاهرا نیومده
تو عکس ماهواره ای گوگا اگه کمی از میدان آزدی به سمت شمال برید. طرف صادقیه. اون ابر مانند ها ابر نیستن. به وضوح گاز اشک آور هستن .من
من همون ساعت اونجا رد می شدم
دقیقا همون ساعت همون جا همشون اشک آور هستند. این خیلی موضوع مهمی هست . کسی تا حالا مطرح نکردش
اگه این لینک رو دانلود کنید بعد با گوگل ثشقفا باز کنید همه قسمت ها رو می تونید ببینید
موفق باشید
http://mw1.google.com/mw-earth-vectordb/tehran_021110/tehran_021110.kml
این فایلی هست که میشه تو گوگل ارس دید
یعنی روی تصویر حرکت کرد تا صادقیه رو داره

Salar گفت...

مرسی‌ از گزارشتون و از زحماتتون برای این گزارش. این گزارش یک تو دهنی هستش به اونایی که فکر میکنند دیروز مردم رو شکست دادند و یک دلگرمی‌ هستش برای همهٔ مردم. مرسی‌ از گوگل برای این تصویر ها. آیا راهی‌ هستش که از گوگل به خاطره این تصویرها تشکر کردش؟

ناشناس گفت...

ببینید تو این لینکی که الان تو بالاترین اومده یه کم از این دود اشک آور معلومه
http://dl.dropbox.com/u/96711/google-azadi-22bahman-1047AM.jpg

بالای عکس رو می گم
ولی کاملترش و اینکه از سطح زمین داره بلند میشه و جهت باد رو تو همون فایلی که گفتم با گوگل ارس باز کنید کاملا واضح معلومه این خیلی مهمه
ممنون

AliReza Yazdanpanah گفت...

chi migin shoma ?
in axa ke bishtar rosvatun mikone,
jamiat bishtar az 5M nafare

Rioter گفت...

ممنون دوست عزیز
خبر توپی بود
یاعلی

مسعود منور گفت...

ولايت دروغين اگه خودش تصوير و حرف تلويزيونش را قبول داشت که يک رفراندوم واقعي برگزار ميکرد تا از شر من و تو و نخبگان ملت خلاص شه!! خودش هم ميدونه ترکيب جمعيت چي بوده و خدا از دل افسرده اش خبر داره!
با اون همه تهدید اعدام شکنجه دستگیری کار بسیار بزرگی انجام شد که استراتژیست های رژیم در محافل خودشون زمزمه میکنند و خارجی ها هم بدان اعتراف میکنند منتهی جنگه تعارف که نداریم. اون طرف هم فکر میکنه به راحتی که دست از ثروت مملکت نمیکشه پس سعی میکنه طرح های شما رو خراب کنه فقط چون مخالفهای دولت عمدتا تحصیل کرده های کشور هستند و به اصولی معتقد هستند مثل طرفدارهای جیب بر ولی فقیه جر نمیزنند .
آقاشون تو تهران و شهرها طرفدار نداره پولشو زورشو داره از روستاهای دیگه نیرو میاره، داوطلب نمیان خوب اضافه کاری و سهمیه کارمندی و دانش آموزی اعلام میکنه کارفرما میتونه آدماشو نفرسته؟نفس اینکار یعنی شما پیروزید.
از ماندلا و گاندي ياد بگيريم.کوچکترين تصوير را از تلويزيون دولتي که حاميان رسانه اي قاتلان هستند نپذيريد روشهاي فيلتر کردن يک رنگ و تصوير و ادغام تصاوير متفاوت از چند جا و چند زمان تخصص ضرغامي دروغگوست. شما پيروز نهايي هستيد صبر پيشه کنيد شما تمام فرصتهاي حکومتو تبديل به تهديد کرده ايد و جشن هاشونو اذيت و عزا کرده ايد. بدبختها 6 ماهه تو کابوس 22 بهمن هستند و از فردا تو کابوس چهارشنبه سوري!! با اين همه فشار و تهديد حکومت و بستن راههاي ارتباطي و سانسور و تفرقه افکني و زندان کردن پيشبران فکري جامعه خيلي خوب عمل کرده ايد.
اکنون زماني است که بايد تمام دوستانتون را حفظ کنيد خود آقاي خميني روي دوش مجاهدين و کمونيست ها و دهها گروه ديگر بالا رفت و بعد انقلاب را تصرف کرد و صاحبان انقلاب را کنار گذاشت!! هنوز هيچي نشده هول شديد! کمي تجربه کنيد تا مثل آخوندها کشور را به 50 سال قبلش بر نگردونيد.

بابا 30 سال امکانات کشور زرخيز ايران دستشون بوده و از غفلت و اعتماد اوليه مردم سواستفاده کرده و چند نسل را آموزش داده اند شماها کار بزرگي کرده ايد که خواب يک حکومت مستقر با قساوت و خشونت دهها برابري شاه را برهم زده ايد خودتونو باور کنيد شما داريد اثبات ميکنيد حکومت ديني کارآيي نداره.
حالا هم بايد برنامه ريزي ميان مدت و طولاني مدت کنيد وبفکر انتقال جنبش به لايه هاي کم سواد و روستاهاي دور دست باشيد راستي شما بله خود شما فيلمهاي عاشوراي 88 را به دست چند نفر در چند شهر رسونديد؟؟

شما رسانه هستيد منتظر نباشيد تا حکومت با پول نفت و تجهيزات روسي و چيني همه فضاي تنفسي ارتباطي شما را ببنده(مجبوره بخشي از پولهاي ارسالي براي راه اندازي جنگ در لبنان و سودان و يمن و ... را خرج سانسور شبکه ها و خريد باتوم و تجاوز به مردم خودش کنه!! و اين يعني تيشه به ريشه روحانيت شيعه و آزادي مسلمانان واقعي).

مطمئن باشيد خامنه اي دروغگو ميدونه چه گندي زده و چقدر از وفادارانش ريزش کرده اند بيخود نيست که خبرنگاران مدعو خارجي را با اتوبوس ميبرند آزادي و همه شونو مجبور ميکنند فقط تصوير صداوسيماي ايران را براي کانالشون ارسال کنند!. ميدونه که در هر صورت نميتونه تاريخ را به اواخر سال 87 برگردونه که آقايي ميکرد! ميدونه بيشتر اين جمعيت حاضر در 22 بهمن يا ضدش هستند يا حداقل باهاش نيستند اما اميدواره چون ميدونه نون مردم گرسنه دستشه ميدونه هنوز بادين فروشي ميتونه گول بزنه و ملتو از شهر ري و ورامين و روستاهاي ساوجبلاغ با يه چلوکباب و ... بياره تهران ميدونه اگه منابع کشورو به قدرتهاي خارجي بفروشه ميتونه بيشتر از اين حکومت کنه .
از کلافگي کارکردهاي شما به گه خوردن افتاده و ميدونه جايگاهش نزد روحانيون سنتي و کشورهاي معتبر چقدر افت کرده ميدونه اندازه يک دهه در اذهان مردم مسلمان و دنيا پسترفت داشته و ديگه با پول و کمکهاي مالي به بدبخت هاي جهان نميتونه يه نسخه هم رساله احکامشو بفرسته!! ولي خوب بايد حفظ ظاهر کنه و دروغ بگه. بذاريد بگه بنفعش نيست و اعتبار نداشته اش را خرابتر ميکنه احمدي نژاد اونو جک مردم کرد. بيشتر تفکر کنيم . با هم مهربانتر باشيم. هيچ عجله اي نکنيد فقط روشنگر باشيد اونها خودشون در اولين فرصت فرار ميکنند.

ناشناس گفت...

جناب یزدان پناه،
خاک بر سر دولتی کنند که به قول شما 5 میلیون نفر از طرفدارهاش اومده تو خیابون و اونها را به داخل میدون آزادی راه نداده و پشت در نگه داشته!!!!!!!!!
حیا کنید!

ناشناس گفت...

پس اون راکت فضا پيما کجاست ؟؟؟

ناشناس گفت...

این عکس طبق گفته گوگل در وبلاگش از ارتفاع 423 مایلی زمین گرفته شده و طبیعتا تو این ارتفاع وقتی میدون آزادی با اون بزرگیش میشه یک دایره کوچک، اون موشکه هم شده یک مورچه! حالا تا کله پاچش چی باشه!

ناشناس گفت...

http://i48.tinypic.com/o70xn7.jpg

ناشناس گفت...

من اونجا بین به اصطلاح طرفدارای نظام بودم.باورتون نمی شه مردم عارشون میومد حتی صلوات بفرستن.وقتی رئیس جمهور کودتا شروع به صحبت کرد همه به سمت میدون انقلاب شروع به حرکت کردن.توی راه صدای بلندگوها از صدای اون همه ادم بلندتر بود.سکوت این قشر متدین از صدتا فحش برا حکومت بدتر بود

ناشناس گفت...

توی گوگل ارث اطراف فلکه دوم صادقیه 5 ستون دود اشک آور وجود دارد که از زمین به سمت هوا بلند شده است و در جهت باد به سمت جنوب شرقی به تدریج پراکنده می شود (2 توده دیگر که تا حدی پخش شده است را می توان بین صادقیه تا انقلاب مشاهده کرد) حتی یکی از این توده های دود که کاملا پخش شده را می شود درست روی خیابان انقلاب (وسط مسیر بین انقلاب و آزادی) مشاهده کرد که باعث شده تصویر در آن قسمت کمی سفید دیده بشود

ناشناس گفت...

توجه کنید که کشور را در واقع طبقه متوسط میچرخاند (کارگران، کارمندان، آموزگاران، مهندسان، پزشکان و ...). اکثر این جمعیت هم یا سبزند یا ناراضی. باز هم صادقانه بپذیریم که اتکای نظام به جمعیت کم سواد و بی سواد است. توجه کنید که ایران هنوز بالای ۱۴ میلیون بی سواد دارد. طبقه متوسط با کم کاری میتواند ضربه بزرگی بزند. به طور ساده کم کاری کنید. یعنی برای این نوع اعتصاب (سفید یا ایتالیایی، حتی سازماندهی هم لازم نیست)

در ضمن به عنوان آیت الله بیدمشک ارومیه‌ای میخواهم فتوای دیگری هم صادر کنم! دستکم خود من از این به بعد آنرا عمل خواهم کرد. من تا بحال به اموال عمومی حساس بوده‌ام. در حد خود سو استفاده نکرده‌ام ولی دیروز اصرافی را در خیابان آزادی دیدم که از حد خارج بود. هزاران پوستر، کاغذ، بنر، ساندیس، ماشعیر، کیک و غیره. پوسترها با عکسهای امام و خامنه‌ای زیر دست و پا ولو بود. کف خیابان غرق در پوستر و کاغذهای محتوی شعار بود. هزینه این اصراف را که میدهد؟ مالیات و پول من و شما بدون رضایت من و شما. بنده اعلام میکنم استفاده از سهم مالیات و پول من برای تبلیغات دولتی حرام است. ولی چون دستم به جایی نمیرسد و دولت کار خود را میکند این فتوای ساده را اعلام میکنم: بنده دیگر ارزشی برای اموال دولتی قایل نیستم و در هر فرصت برای نیاز شخصی از آنها استفاده خواهم کرد و اگر نتوانم آنها را هدر میدهم. این هم شاید بایت خوشحالی برخی از ما را فراهم کند! صادق باشیم! مگر افراد ضد اجتماعی ما که کم هم نیستند سالها همین کار را نمیکنند و خود را زرنگ نمینامند؟ حماقت بس است، بیایید ما هم زرنگ! باشیم. معنی زرنگ بودن که پس از انقلاب رایج شده را میدانید؟

بیت المال مفهوم خود را از دست داده است چون نظام آنرا برای بقای خود و اعوان انصارش به هر شکلی که بخواهد استفاده میکند. وقتی که میلیون میلیون بیت المال را خود دولت هدر میدهد و خرج این و آن میکند و به لبنان یا جزیره کومور میفرستد من چرا باید غصه ۱۰۰۰ تومان آنرا بخورم. میدانید خوشه بندی یارانه‌ها چقدر هزینه برداشت؟ ۶۰۰ میلیون تومان. احمدی نژاد با یک عبارت ساده آنرا روانه سطل زباله کرد: مردم خوشه بندی را فراموش کنند. البته این هم ترسشان بود چون مردم اردبیل تظاهرات کردند و بقیه هم اعتراض. در ایران منظور از بیت در بیت المال بیت اقای خامنه‌ای است یعنی خود خانواده و اعوان و انصارش و جمعیت ۵ درصدی ساندیس خور.

ناشناس گفت...

ماشاالله اتوبوس، خیابان های بالا و پائین محور خیابان ازادی و میدان ازادی رو از دست ندید، اینقدر اتوبوس در طول تاریخ هرگز یکجا جمع نشده بودن !!!

ناشناس گفت...

دوست عزیز در مطلب گوگل هیچ چیز از خالی بودن میدان گفته نشده چه برسه به توضیح اضافه شما که از حصارکشی میگید. در ترجمه رای به مقصود نکنید. من هم سبزم ولی میدونم هم که اون دو تا پارچه های دراز خارج از میدون مال دولتیها هست(همون پرچما که عکسش پخش شد)... هرچند دروغ 5 میلیون شاخدارتر از اونیه که کسی باور کنه.

ناشناس گفت...

من مطلب گوگل را ترجمه نکردم!
گوگل هم به جمعیت عظیم توی خیابان اشاره کرده. street خط آخر هم یعنی خیابان نه میدان!
بعدش ما میگیم چرا این جمعیت میلیونی عظیم نتوانستن وارد میدون آزادی بشن؟
دولت 63 درصدی که 5 میلیون طرفدارش اومده بیرون از چی ترسیده؟؟؟ ها؟
آیا اینها فکر کرده اند همه خرند؟
آیا باید عر عر کنیم؟؟؟
تا کی می خواهند به این بازی های مسخره زیر دوربین ها و چشم های ایرانیان ادامه دهند؟
دولت و حکومت ستاره بخت و اقبالش خاموش شده خب راهتو بگیر و برو کنار ... اصلا از تیپتون خوشمون نمیاد .... قیافه هاتونو نمی پسندیم!
حتما باید اردنگی بخورین؟؟؟!
عمر ما مگر از سر راه آماده!؟
پاسخ این زندگی ها که بیهوده در نا امیدی تلف می شوند را که می دهد؟

ناشناس گفت...

حصارکشی دور میدان هم که هم فیلمش هست و هم عکسش، دور تا دور میدون را حصار کشیدن. این جمعیت میلیونی طلسم نشده که یک جا بایسته و تکون نخوره! جلوی حرکتشو گرفتن.

ناشناس گفت...

به نظرم اولین دستاورد دیروز جنبش حضور صدها و صدها نیروی تا دندان مسلّح در روز ی بود که هر سال حکومت بدون هیچ درد سری آن را برگزار می کرد ،این دقیقاً همان روزی است که پیش از انقلاب به آن “جشن تاج گذاری” می گفتند . یعنی ما در حقیقت یک گام دیگر به پایین کشیدن سلطان از تخت سلطانی نزدیک شدیم.که این خود نتیجه مبارزه هشت ماه ی ماست.
در ضمن من فکر می کنم که بر خلاف آنچه که خیلی از ما فکر می کنیم حاکمیت در حال حاضر بسیار از نتیجه دیروز نگران است می دانید چرا؟ به این جهت که من فکر می کنم حاکمیت دیروز خود را آماده کرده بود تا یک حمّام خون راه بیندازد و با این کار به قول خودشان چشم زهر بدی از ما بگیرد.تا ازاین طریق برای حدو چند ماه یا چند سال احتمال بروز یک تجمع ملیونی را از ما به کلّی بگیرند.امّا الآن همه می دانند که ما آمدیم و با کمترین ترسی باتوجه به آنچه برای ما برنامه ریزی کرده بودند به خانه هامان برگشتیم.وحالا تازه داریم برای آنان به اصطلاح کُری می خوانیم! و این کم کم به پتانسیلی برای یک 25 خرداد دیگر تبدیل می شود .مخصوصاً با پخش چند باره ی صحنه های گلچین شده دیروز
همیشه سبز و همیشه سربلند باشید.
Raghsesabz.wordpress.com

ناشناس گفت...

salam.inam az donyaye eslam . hala fahmidin ke chera eslam mokhalefe emrikast . chon intori jameeye elmie emrika maneei ast bar sare rahe dorooghhaye hokoomate eslami . chon koodeta ro fash mikone .

ناشناس گفت...

گوگل یک تنه شاشید به خامنه ی و دار و دستش واطلاعات سپاه و بسیجیها
زنده باد گوگل
Viva Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooogle

donya گفت...

تهوع آوره.
حیرت انگیزه.
به عمرم اینقدر اتوبوس ندیده بودم.
ننگ بر آدمهایی که خیال میکنند گور بیشتر از ۲متر جا دارد

ناشناس گفت...

جدیدترین فتوا:
برای دورکردن نحوست در سال نو ، هرخانواده ایرانی در شب چهارشنبه سوزی تمثال مبارک مقام عظمای ولایت، استاد مصباح یزدی (ابوالقاتلین) و میمونچه آنان (رئیس جمهور محبوب) را در کنار آتش گذاشته وشعله ها را متبرک نماید. مأجور است انشاء الله.
پسندیده است این فتوا را به اطلاع همه ایرانیان برسانند.