۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

تصاوير غلطي که جنبش سبز را تحريف مي کنند، از انتشار اين تصاوير جدا خودداري نماييد!

اين روزها يک عده مفت خور عوضي و وطن فروش به جهت تخريب مبارزات ملت سبز ايران، تصاوير جعلي را به نام مردم ايران روانه سايت هاي اينترنتي مي کنند و سپس تلويزيون دولت کودتا نيز خوراک پيدا کرده و از اين تصاوير براي اينکه نشان بدهد آهاي مردم جنبش سبز تصاوير کشته ها و شهيدانش همه الکي است بهره برداري مي کند. بر همگان واجب است از انتشار اين تصاوير جعلي جدا خودداري نمايند. و در صورت مشاهده اين تصاوير با صاحب سايتي که اين تصاوير را به نام مردم ايران آپلود کرده تماس بگيريد تا اين تصاوير جعلي را پاک کند.

چند تا از اين تصاوير جعلي را در اينجا مشاهده مي کنيد:
1- اين عکس متعلق به "ندا آقا سلطان" نمي باشد و متعلق به شخصی به نام "ندا سلطانی" است که در در روزهاي آغازين شهادت ندا عکسش به جاي تصوير واقعي او، در اينترنت دست به دست مي گشت. جریان از این قرار است که خبرنگاران پس از دیدن شهادت ندا به دنبال یافتن عکسی از وی در فیس بوک بودند که با "ندا سلطانی" صاحب عکس زیر که صورتش شباهت زیادی با ندا داشته برخورد می کنند و شرح این ماجرا را از اینجا بخوانید. این شخص زنده است. لطفا این تصوير را جايي تکثير نکنيد و هر کجا که اين عکس را ديديد به صاحب وب سايت اطلاع دهيد تا آن را سريعا پاک کند.
2- اين عکس متعلق به مبارزه جوانان ايران با پليس ضد شورش نيست و مربوط به هندوراس و کودتاي صورت گرفته در آن مي باشد. اينجا را ببينيد. فرد مريضي که اين تصوير را در اينترنت به نام جنبش سبز منتشر کرده کاملا مشخص بوده که مي خواسته خوراک براي کودتاچي نژادهاي داخل توليد کنه که جنبش سبز را به سخره بگيرند و مبارزات اصيل آنها را خراب کنند.

Riot police attack protesters in Honduras

3- اين تصوير متعلق به يک دختر قمه زن عراقي يا لبناني است و افراد معلوم الحالي آن را به سرعت در اينترنت منتشر کرده اند که اين تصوير يک دختر ايراني سر شکسته در روز عاشوراي 1388 به دست پليس بوده است. از انتشار اين تصوير کثيف جدا خودداري نماييد.

4- اين تصوير در بسياري از سايت ها به عنوان تصاويري از کشته شدگان ايراني در زندان اوين است که کاملا جعلي بوده و متعلق به کشتار بي رحمانه اي در کشور مصيبت زده عراق است. اينجا را مطالعه نماييد (تذکر: اين صفحه حاوي تصاوير وحشتناک و دلخراشي از عراق است! خدا نصيب هيچ قومي نکند.) لطفا از انتشار و تکثير اين تصوير جدا پرهيز نماييد.
يک کاربر فرندفيد:
صدا و سیمای جمهوری اشغالي با همکاری نهادهای امنیتی و اطلاعاتی تصاویر جعلی و مضحک را در اینترنت منتشر می کند و می گوید اینها را سبز ها منتشر کرده اند بعد هم درباره غیر واقعی بودن آنها برنامه می سازد و نتیجه می گیرد که ادعای خشونت های دولتی از سوی مخالفان مثل همین عکس ها دروغ است!
خلاصه اينکه بازار حرام زادگي و پدرسوختگي و بي شرفي هميشه و همه جا به راه بوده و هست و بايد نهايت دقت را به کار برد تا اين جنبش بزرگ در دام اين قبيل کثافت کاري ها گرفتار نشده و آلوده نگردد.

لعنت خداوند بر آنهايي که مفت خوري و وطن فروشي کرده و دستاوردهاي سبز يک ملت را تخريب مي کنند.

۱۴ نظر:

ناشناس گفت...

دوست گرامی بسیار حرکت مفیدی انجام دادی. از هوشیاری شما خیلی خوشحالم

ناشناس گفت...

با سلام تشکر بخاطر روشنگری
تصویر سوم مربوط به مراسم قمه زنی در جتوب لبنان است

ناشناس گفت...

dooste aziz man az sale 2004 kharej az keshvar hastam ba chizhaye ke inja az afrade be zaher oposition didam har che begoyam kam goftam be khosos afrade tond ro ke faghat be fekre manafe khodeshan hastand va asasan darde mardom dakhel ra nemifahmand kesani ke hanoz vagheye salhaye 60 va entegham giri baraye anha mohemtar az dard va ranj mardom emrooz iran ast va jaleb ast ke dar mavaghe khas raftarhaye siyasi anha daghighan shabihe bande A-N mishavad anha faghat befkre por kardane jibeshon va kinejoye haye ahmaghane hastand
roozhaye bad az entekhabat man be yeki az in janevarane bisavad siyasi ke hamin akse taghalobi ra dar face bookesh gozashte bod goftam mardom dar dakhel az in eshtebahat asib mibinand in kar ra nakonid va in aks ra bardarid ma be andazeye kafi shavahede moshakhas darim. javabesh in bod ke velesh kon age 50 ta kale monfajer beshe dar iran va ma neshon bedim behtar mitonim kharejiha ro tahrik konim.
man be yade baradara va khahara va dostaye azizam dar iran oftadam negahi be chehreye oghdeye va kasife in adam ke 9 sal ham dar zendanhaye shah va je gozaronde bod kardam va dar delam khoshhal bodam ke in hayvonate kasif tond ro dar iran nistand ta dobare mosibate digari baraye ma ijad konand dostan be kharej az keshvariha etemad nakonid albate manzooram kesani hastand ke salhast ba raftarhashon mohite monaseb baraye koshtar va sarkoob ro baraye je ijad mikonand

Unknown گفت...

lotfan in link ro ham ezafe konid
http://avideditor.wordpress.com/2009/04/16/this-day-april-17

ناشناس گفت...

خدا لعنتشان کنه از چه عکس های کثیفی (عکس سوم) استفاده میکنن.
باید هوشیار باشیم

ناشناس گفت...

بسیار مفید بود متشکرم

فرح گفت...

کار خیلی خوبی کردید
من خودم هروقت چنین چیزهایی به دستم می رسید برای فرستنده می نوشتم که این عکس مال چیست یا کجاست
چون همه ی این موارد را قبلا دیده بودم ولی اینکه همه در یک جا جمع باشد و همه هم دسترسی داشته باشند خیلی بهتر است
مثلا نشریه ی پی دی اف خیابان که توسط ایمیل پخش می شود و فکر کنم از سوئد باشد عکس این دختر قمه زن را گذاشته بود من هرچه دنبال ایمیلی گشتم که برایشان توضیح دهم که این عکس مربوط به ایران نیست ایمیلی پیدا نکردم.
به هر حال از سوی شما تلاش بسیار بجا و خوبی است.
تندرست باشید.

ناشناس گفت...

doroud bar shoma, man ham az aval in aks raa neda nemidanestam, zira baa tasvire neda ke dar zamane shahadat didam besyar fargh daarad

ناشناس گفت...

آفرین بر تو
من همش تو فکر بودم چه جوری می شه یه کاری برای تصاویر جعلی کردچون روش دارن مانور می دن

ناشناس گفت...

لازم به ذکر است که اگر دوستان دقت کنند و رد یابی کنند متوجه تکثیر و اشاعه این تصاویر توسط گروهک مجاهدین(منافقین) خواهند شد..آنهایی که همیشه این ملت را به بازی میگیرند و دنبال منافع خاص شان هستند و برای ما از سالها پیش رییس جمهور تعیین کرده اند... فعلا زمان اقتضا می کند از جنیش سیز حمایت کنند تا سر فرصت گروهک خودشان را با جنبش سبز جایگزین کنند.... به هوش باشیم.

ناشناس گفت...

واقعاً کار درستی کردی
خیلی ممنون
موفق باشی

ناشناس گفت...

من فکر میکنم که این تلاش بیهودی دولت کودتا بوده که با وارد کردن این عکسها بتونه هر عکسی را که تاثیر گذار شد و آبروشون‌را برد مثل عکس ندا به عنوان قلابی وانمود کنه. ولی به خاطر تعداد زیاد عکسها و ویدیوها موفق نشدند. ولی در کل فکر میکنم ایرانیان امروزه دیگه هوشیارتر از این هستند که با یک عکس عقیدیشان رو شکل بدند. ولی در این روزهای حساس مثلما باید مواظب تر از همیشه بود. زنده باد ایران

محمد حسین گفت...

جدا دستت درد نکنه . تلاشت مقبول حق . بازم ادامه بده . مفیدترین کاری بود که این روزا تو بلاگها دیدم

ناشناس گفت...

حرکت بسیار هوشمندانه ای انجام دادی
دمت گرم