۱۳۸۸ دی ۱۹, شنبه

فراخوان براي ساخت ويدئو کليپ از شهدايي که مانند ندا کشته شدند

پس از سناريوهاي مختلفي که از طرف رژيم براي کاستن از بار رواني کشته شدن ندا به خاطر سر و صدايي که در دنيا به پا کرد ارائه شد، اينک رژيم منحوس تر از هميشه در اقدام عجيب که نشانه زبوني و پستي کامل آنهاست خود ندا را قاتل خودش معرفي کرده اند!
واقعا جاي بسي تاسف دارد که به جاي پيدا کردن مزدور قاتل "عباس کارگر جاويد" -ضارب شناسايي شده ندا به دست مردم- که معلوم نيست در کدام نقطه از اين کره خاکي مشغول لذت از دنياي زيباي خويش است!، شخص مقتول را به عنوان خود قاتل معرفي مي کنند.

مشاور احمدی نژاد، ندا آقا سلطان را یک "بازیگر ماهر" خواند!
علی اکبر جوانفکر، مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری ایران، ندا آقا سلطان، یکی از افرادی که در جریان اعتراضات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در تهران کشته شد، را یک "بازیگر ماهر" خواند. به گزارش خبرگزاری ایرنا، آقای جوانفکر روز پنج شنبه ماجرای قتل ندا را نمونه ای از "جنگ نرم" علیه جمهوری اسلامی دانست و گفت، ندا "با توطئه دشمنان کوشيد با پاشيدن خون بر روي صورتش، چهره جمهوري اسلامي را در مجامع بين المللي مخدوش نمايد." دولت محمود احمدی نژاد تا کنون بارها قتل ندا آقا سلطان را به عوامل "خارجی" نسبت داده است. اما خانواده ندا آقا سلطان و شاهدان عینی ادعای مقامات جمهوری اسلامی را رد کرده و می گویند، ندا توسط نیروهای بسیجی کشته شده است.
داشتم فکر مي کردم تا حالا هر چه تصوير از شهداي جنبش سبز ديدم، بيشترشان مثل ندا تير به قفسه سينه آنها خورده يا به صورتشان. انگار اينکه اگر تير به اين دو قسمت بخوره گويا مواجب بيشتري گير ضارب مياد!

يکي از راههاي خنثي کردن اينچنين جفتک پراني هاي از سوي رژيم، گردآوري مجموعه تصاوير و ويدئوهايي از شهيداني هست که به طريق جاري شدن خون روي صورتشان به شهادت رسيده اند. ميدانم که اين کار جفا در حق آنهايي هست که مثلا با اصابت گلوله به شکمشان جان باخته اند، اما اين اقدام براي خنثي سازي اتهام وارده به ندا که مي گويند ما بهش شليک نکرديم و خودش اين کار را کرده، لازم و حياتي هست.

دوستان مستند ساز همتي بکنند و تمام ويدئوها و عکس هايي که شبيه ندا به شهادت رسيده اند را تبديل به يک ويدئو کليپ اختصاصي کنند که آغازش همان ويدئوي صحنه شهادت ندا باشه تا همه جا پخشش کنيم و اين ترفند جنگ رواني رژيم را خنثي کنيم. بايد همه در يک ويدئوي چند دقيقه اي ببينند که مثل ندا خيلي هاي ديگه هم بودند که با تکنيک شليک به قفسه سينه يا صورت از سوي رژيم به شهادت رسيدند.

- اين ويدئوي بسيار دلخراش را ببينيد:


چند ويدئوي بسيار دلخراش ديگر در اين رابطه:

- چند نمونه عکس دلخراش:
همچو ندا غريب در ره آزادي ....

تصاوير و ويدئوهاي اين چنيني خيلي زياد هست و شخصي که مسئوليت ساخت اين ويدئو کليپ را دارد بايد تک تک آنها را در اين ويدئو کليپ مهم ثبت و ضبط کند.

هیچ نظری موجود نیست: