۱۳۸۸ بهمن ۱۳, سه‌شنبه

دستورالعمل هاي مفيد براي تظاهرات خياباني

لینک کوتاه جهت تبلیغ آسان: http://bit.ly/defa89

دستورالعمل هاي مفيد براي تظاهرات خياباني
اينها چند دستور عمل براي دفاع از خود در مقابل حمله بسيجي‌‌ها و نيروهاي امنيتي است که توسط يک پليس ايراني‌-آمريکايي‌ عضو تيم swat و متخصص تاکتيک ضد شورش بيان شده است. او اين نکات را بعد از مرور ويدئوهاي فعلي‌ از حملات بسيجي‌‌ها تهيه کرده است.

دفع حملات پليس ضد شورش
هنگامي که بوسيله نيروهاي امنيتي گرفته شديد، بهترين راه براي فرار پيچ و تاب خوردن شديد در همه جهات است. به خاطر داشته باشيد که نيروهاي امنيتي بايد شما را نگه دارند، اين بدان معني است که آنها فقط مي‌توانند از يک دست خود براي ضربه زدن به شما استفاده کنند. پنجه بوکس برنجي (Brass Knuckle)، وقتي سعي مي کنيد خودتان را از چنگ نيروهاي امنيتي رها کنيد به شدت مؤثر است. پنجه بوکس چوبي (Wooden brass knuckle) نيز وسيله دفاعي بسيار قوي است و حسنش اين است که خودتان به سادگي مي توانيد آن را درست کنيد. تصوير زير نمونه‌اي است از پنجه بوکس چوبي ساده که شما ميتوانيد با قطعه اي چوب، يک کاتر و دريل درست کنيد.
براي پيدا کردن عکس اين وسيله مي توانيد نام انگليسي آن يعني Wooden brass knuckle را در بخش تصاوير گوگل در اينـتـرنت سـرچ کنـيد:
و نيـز بـا سرچ کردن Wooden brass knuckle در سـايـت يـوتـيـوب مي توانيد ويدئوهاي آموزشي ساخت چنين وسيله دفاعي را مشاهده نماييد:

ساختن پنجه بوکس چوبي بيشتر از سي دقيقه طول نميکشد. پنجه بوکس چوبي به شدت قوي، سبک و متنوع است. فقط اطمينان حاصل کنيد که لبه‌هاي بالايي آن تيز و گرد باشند و نيز استحکام لازمه را دارد و به راحتي نمي شکند:

دفع حملات بسيجيان موتور سوار
واحدهاي موتورسيکلت بسيج ايران از روش‌هاي حمله و بازيابي (عقب نشيني) استفاده مي‌کنند که بيش از هر چيز ديگرع براي ايجاد وحشت است. تاکتيکي مشابه آنچه که توسط نيروهاي پليس آمريکا، هنگام مبارزه با اعتراض مدني Horsebacks مورد استفاده قرار گرفته است. مزيت استفاده از موتورسيکلت در محيط شهري واضح است: جاهايي که موتورسيکلت مي تواند برود، ماشين نمي‌تواند برود. هرچند، موتورسيکلت معايبي دارد که مي‌تواند مانعي باشد براي نيروهايي که از آن استفاده مي‌کنند.
مؤثرترين راه براي از کار انداختن موتورسيکلت‌ها استفاده از ميخ لاستيک است. حتي اگر از مواد کربني ساخته شده باشد، لاستيک‌هاي موتور بسيجي نمي‌توانند در مقابل چندين سوراخ مقاومت کنند. آسانترين راه براي ميخکوب کردن لاستيک‌هاي بسيجي استفاده از دستگاه ميخ لاستيک ساده‌اي است که خار آهني Iron Caltrop ناميده مي شود. اين ابزار ساده مي تواند در چند دقيقه با استفاده از پيچيدن دو قطعه ميخ به يکديگر با زاويه 65 درجه درست شود (ميخها از وسط به دور همديگر حلقه مي خورند). با ريختن مشتي از خارهاي آهني روي زمين، مي توانيد باد لاستيک موتورسيکلت بسيجي‌ها را در چند دقيقه خالي کنيد. اگر راننده باشيد، مي‌دانيد که راندن موتورسيکلت با دو لاستيک پنچر چقدر مشکل است. حواستان باشد پس از پايان عمليات اين ميخ ها را از سطح خيابان با جارو برداريد تا در پاي افراد معمولي فرو نروند.


«هنر نزد ايرانيان است و بس»
به سادگي مي شود تمام وسايل موتوري بسيج و پليس را از کار انداخت. باور کنيد.
ابتدا امتحان کنيد و سپس اين پيشنهاد را به هر طريق ممکن به مردم اطلاع دهيد.

لوازم مورد نياز:
- ميخ هاي 6 يا 7 سانتيمتري که ترجيحا قسمت تخت ميخ ها با انبر بريده شود تا دو سر آنها تيز باشند.
- درب بطري نوشابه يا شلنگ يا لوله پلاستيکي
- انبر
- اندکي خلاقيت و حوصله

به تصاوير ابتکاري ساخت يک فرمانده سبز توجه نماييد:

غني سازي درب بطري نوشابه با ميخ!، البته اگر قسمت تخت ميخ ها را با انبر ببريد تا دو سر آنها تيز باشند بهتر است.

غني سازي شلنگ با ميخ!، البته اگر قسمت تخت ميخ ها را با انبر ببريد تا دو سر آنها تيز باشند بهتر است.

غني سازي لوله پلاستيکي با ميخ!، البته اگر قسمت تخت ميخ ها را با انبر ببريد تا دو سر آنها تيز باشند بهتر است.


مقابله با گاز اشک آور
پارچه (مانند روسري، دستمال، چفيه و ...) آغشته به سرکه شما را در مقابل گاز اشک آور محافظت مي‌کند. بيني‌ و دهانتان را بپوشانيد و هميشه با خود به مقدار کافي آب همراه داشته باشيد که در صورت تماس با گاز، چشم‌هايتان را بشوييد. سوزاندن لاستيک ماشين، تاثير گاز اشک آور را کمتر نميکند، و بوي آندو شايد مبارزه را براي شما سخت تر کند.

مقابله با باتون
پليس ضد شورش براي استفاده از باتوم آموزش ديده است. آنها مي‌دانند که ضربه زدن به هدفي که ثابت است، آسان است و ضربه زدن به هدفي که در حال فرار است، خيلي آسانتر است! استفاده از باتون نياز به زمان بندي دقيق دارد. بدترين کاري که شما ميتوانيد انجام دهيد فرار کردن از باتوم نيروهاي امنيتي است زيرا اين کار به آنها اجازه مي دهد که زمان براي ضربه زدن کامل داشته باشند. مؤثرترين راه براي تلافي کردن گارد امنيتي با باتوم، از بين بردن زمان بندي او با مستقيماً به سمت او رفتن است. درست است، فرار و چرخش و مستقيماً رفتن به سمت او. وقتي که مستقيماً به سمت گارد مي رويد و فاصله را کم مي‌کنيد، شما کاملاً زمان بندي او را نابود مي‌کنيد. يک بوکسور نمي‌تواند به شخصي که در پنج سانتيمتري صورت او ايستاده ضربه بزند. به همين دليل است که بوکسورها به اطراف پرش مي‌کنند و در رينگ جلو و عقب ميروند. گارد باتوم بدست دقيقاً مانند بوکسور است، او براي ضربه زدن نياز به زمان دارد. با مستقيماً رفتن به سمت گارد و ازبين بردن فاصله، شما زمان بندي او را از بين مي‌بريد و حتي ممکن است او را به زمين هم بزنيد.

بهترين کار ممکن: صف آرايي يکپارچه در مقابل نيروهاي بسيجي و ضد شورش
بسيج و پليس امنيتي بهترين عملکرد را وقتي انجام مي‌دهند که جمعيت پراکنده و از هم جدا شده باشند. بدترين سناريو براي پليس ضد شورش وقتي است که جمعيت با يکديگر و به صورت جدانشدني کنار يکديگر ايستاده باشند. اعتراض کارگران کره جنوبي در دهه نود، بهترين واحدهاي سازمان يافته در تاريخ اعتراضات بود. هزاران نفر از آنها يکديگر را نگه داشته بودند (با بازوهاي بهم قفل شده) و چيزي که اهميت دارد آن است که آنها يکديگر را رها نکردند. اين کار متفرق کردن آنها را توسط پليس ضد شورش غيرممکن کرد.


اخطار: استفاده نابجا از روش هاي مخرب در اين وبلاگ
در مواقع غير ضرور شرعا حرام است و مسئوليت عواقب آن بر عهده خودتان است.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

باید مواظب هم دیگر باشیم. اگر یکی را پلیس گرفت، بقیه همه با هم بریزیم و نگذریم که پلیس ببردش! نباید یکی را که گرفتار شده ول کرد و فرار کرد. باید همه با هم هوای هم را داشته باشیم.